X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פתאום כולם התחילו לטייל, לבשל, לשאול שאלות, לחלק כסף, לדבר על אקטואליה, פתאום כולם שרים ופתאום כולם התחילו לכתוב
▪  ▪  ▪
חגית יאסו, מנצחת כוכב נולד האחרון. כולם שרים בישראל [צילום: פלאש 90]

פתאום כולם התחילו לטייל
אני עובר ליד טלוויזיה, ואני רואה נופים מדהימים שאנשים ברי מזל מטיילים בהם, על חשבון אחרים. הם כל כך נהנים, שחשוב להם לספר לנו מה אנחנו מפסידים. אז זה היה עם אייל פלד ב"מסע עולמי". אייל פלד יצא לטיול כל שבוע ודיבר איתנו בשקט ובלי הפתעות מיותרות. הטיול של פלד למעשה, היה החלום של רבים מאיתנו לטייל בלי חשבון בכל העולם. ואז כדי שנבין איפה אנחנו, ואיפה הם, הגיע ניר חכלילי עם "פספורט" ולקח רק כוכבים לטיול. פעם זה היה שחקן, פעם דוגמנית, ופעם זמר. ואנחנו לא ממש הבנו מה הם עושים בחו"ל בחינם, כשגם ככה הם חצי מהזמן שם, יחד עם מדריך צמוד שמבין בתיירות (בכל זאת הוא דומה לריצ'ארד גיר) . מה שחשוב היה זה, שהבנו שיש אנשים שיוצאים לטייל בחו"ל בחינם, ויש כאלו שלא. ואנחנו לא.
פתאום כולם התחילו לבשל
אז היה לנו כל יום שישי את צחי בוקששתר שסיפר לנו על איך מבשלים, ותמיד על כוס יין טובה. בין לבין הוא אירח ולא שכח שאנחנו רוצים לטייל, אז הוא סיפר לנו איך מכינים בטטה בנוסח יווני, באי נידח ליד בטטוס.) והיה את חיים כהן, שלפני שפתח לנו תחרות, ידע לטבל רק בשום פלפל ושמן זית , והפך את המסך חסר הצבע של הערוץ הראשון לקצת יותר ריחני.והיה את קרין גורן שנתנה לנו סודות מתוקים עם מוצרים שיש בכל בית (שהוא לא שלי).
אחר כך החליטו שאפשר שזמרים ידברו על בישול והביאו לנו את מרגול (כפרה עליה). ואם אי אפשר לבשל באולפן, אז אפשר לצאת ולבשל בשוק עם גיל חובב או עם שגב שבא לבשל. אחר כך החליטו שאפשר כמו אצל כולם בבית- רק לאכול בלי לבשל. אז הגיע גידי גוב שהולך לאכול, ואז החליטו על שילוב מנצח של שף ושל מישהו שבא לאכול. אז צירפו לאהרוני את גידי גוב שהוא ידוע בלהיות חמוד, או את גברי בנאי שגם הוא איש ידוע ומוכר בחברה. כשהתקציב גדל, החליטו המארגנים לשלוח את אהרוני וגידי ישר לחו"ל בדרך ארוכה למסורת הפסטה.
פתאום כולם התחילו לשאול שאלות
ולא רק לשאול אלא גם לשלם על זה כסף. היה לנו פעם את מקבילית המוחות או את תשע בריבוע (כמה זה?) או את פיצוחים בהנחייתה של שוש עטרי, וקצת בהנחיית אברי גלעד שחשב שהפרסים שם מגוחכים, אז כמה שנים אחרי הוא החליט ללכת בגדול עם אחד נגד מאה. מי לא ישב מול יורםארבל במי רוצה להיות מיליונר? ולא חשב לעצמו שהוא יכול לעשות את זה בקלות. אז הוא ניגש למחשב וניסה לשחק מול המחשב ועף כבר בשאלה הראשונה. כולם דואגים לנו שלא נפיל את המיליון (שהמנחה שם מדבר כמו אברי אבל שם אפשר להדיח כמו שצריך) או שלפחות נעלה על מונית הכסף. אני נסעתי לא פעם עם נהגי מוניות ואף לא קיבלתי כסף עבור השאלות שלהם? אפילו שילמתי.
פתאום כולם התחילו לחלק כסף
לחלק גם בלי לעשות כלום. באים לשפץ לך את הבית, באים לעזור לך במינוס, ומוצאים לך את הגננת שמזמן לא ראית. כספת, גלגל המזל וילונות ועוד מעט אריאלה ממפעל הפיס תתקשר בשידור חי ותבשר לכולנו על זכייה בלוטו.
פתאום כולם החילו לחקור
רפי גינת כבר לא לבד. לא רק הוא מצא שהגבינה שלנו מיוצרת בתנאים שאפילו הפרה לא חשבה שזה מה שיצא ממנה. "המקור" מצאה לנו רופאים מושחתים, "עובדה" לקחה אותנו עם איתי אנגל לתוך הסלון של בכירי החיזבאללה, ו"שומר מסך" בהחלט שמרה לנו על המסך. ולא שחסר לנו אקטואליה.
פתאום כולם מדברים אקטואליה
אולפן שישי, הדקה ה-91, החדשות בערבית, היום שהיה, העולם הבוקר, חדשות 10, חמש וחצי, שש עם, יום חדש, יומן, כמעט חצות, לונדון את קירשנבאום, מבזק חדשות, ערב חדש, מהדורה ראשונה, מבט לחדשות, מבט שני, פופוליטיקה, רואים עולם מהדורת החדשות המרכזית, פגוש את העיתונות. למה אף אחד לא אומר כלום על התרגום הלא מסונכרן שיש ב"מבט".
פתאום כולם שרים
שרים בכוכב נולד (העונה התשיעית? עשירית?) כוכב נולד לילדים, מי שלא בא לו אז יש בית ספר למוזיקה. מי שרוצה אז יש דה וויס, אייל גולן קורא לי (רק שאני לא שומע את זה).
פתאום כולם התחילו לכתוב...

תאריך:  14/03/2012   |   עודכן:  14/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה חסדאי
המודל המוצלח ביותר באזורנו, לניצחון במלחמה נגד הטרור, הוא המודל הטורקי. הטורקים הצליחו להגיע להכרעה רבתי של המחתרת הכורדית, ה-PKK. בסיכומו של דבר, על מדינת ישראל להכריז על מלחמה מוחלטת בטרור ולקרוא לליכוד לאומי לקראת אכיפה אסטרטגית נגד הטרור האיסלאמי הרדיקלי
ד"ר רון בריימן
הכתבים שהשתלהבו מהעניין השולי של הסמל של "במבה" - "אוסם", ושמנפחים כל כתובת "תג מחיר" ומוצאים בכך עוד עילה לתת שוב במה להגיגיו של יריב אופנהיימר - לא מצאו כל עניין לעסוק בצלב הקרס שנמרח על קיר מפורסם בארץ ישראל. האם אין בכך עניין ציבורי ותקשורתי? לאלוהי התקשורת פתרונים
עו"ד ראובן דינור
אין ספק שהלינץ' הציבורי עשה את שלווקבוצת הכדורגל הפועל תל אביב נענשה קשות. הדיין השופט וכל מי שאמון על מלאכת השפיטה בתוך עמו הוא יושב וניזון ומושפע מהעיתונות הכתובה ומהתקשורת האלקטרונית. מי שסבור אחרת אינו יודע על מה הוא סח
חננאל ובר
יהי רצון שנשכיל ללמוד את סודות הטבע שהקב"ה טבע בחי ובצומח -- ונגלה את חסדו הגדול עמנו עד תום. כי בכל יצור שה' ברא טמונה היכולת לתרום לקיומו ושגשוגו של האדם עלי אדמות. זה ציוויו של ה', וזה גם חלק מייעודנו, כל עוד אנו שומרים על עולמו של הקב"ה ולא הורסים אותו
פרופ' יאיר לורברבוים
עיון בפרשיות המקראיות העוסקות בהולדת יצחק מלמדות כי השם שניתן לו על-ידי אלהים מבטא לעג וזלזול, ולמעשה הוא שם גנאי    הסיבה שבגללה הוענק ליצחק שם זה קשורה ליחסיו המורכבים של האל עם אברהם: אהבתו העזה אל אברהם גרמה לאל לקנא בכל מי שעשוי להסיט את אהבת אברהם ממנו, בראש ובראשונה - בנו יחידו יצחק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il