X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כאשר צופים בסרט התיעודי "ההבטחה הארורה" אנו למדים כי בריטניה לא הייתה פחות שטנית מגרמניה הנאצית בעוד שהנאצים יצאו עם תוכניתם לפתרון הסופי של היהודים, הבריטים בכוונה לא עזרו ליהודים. גם לנאצים וגם לבריטים היהודים היוו בעיה, וכל אומה "פתרה" את הבעיה בדרכה שלה
▪  ▪  ▪
מעפילים במחנות מעצר

באופן שבו ניהלה בריטניה את המנדט שלה בפלסטינה, בארץ ישראל, ועם צו מקדונלד של הנייר הלבן שלה, בריטניה לקחה את תפקידה של גרמניה הנאצית מהמקום שבו גרמניה נעצרה בשל תבוסתה על-ידי בעלות הברית.
אנחנו חייבים להודות שאחרי גרמניה הנאצית, לבריטניה (הלא כל כך) גדולה יש הכי הרבה דם יהודי על ידיה. בעוד שמכונת השמדת היהודים הנאצית חצבה במלוא עוצמתה באירופה, למרות שבריטניה נלחמה בגרמניה הנאצית, מדיניותה כלפי היהודים, שכבר חיו במנדט של פלשתין, המולדת המובטחת שלהם בארץ ישראל העתיקה, והיהודים שניסו להגיע לשם, הייתה לא יותר מאשר קנוניה מלאה עם גרמניה הנאצית.
לאחר שבעלות הברית ניצחו את גרמניה הנאצית, ליהודים שנותרו בחיים לא היה לאן ללכת. בריטניה סגרה את דלתות ההגירה שלה עליהם, וכמו-כן ארצות הברית וכל מדינות אירופה סגרו ליהודים את רוב דלתות ההגירה שלה. המקום היחיד שאליו ניצולי השואה יכלו ללכת היה פלשתין, המקום היחיד שהם באמת היו שייכים לו. עם זאת, שלטונות המנדט הבריטים סגרו את דלתות פלשתין עליהם גם כן; יהודים עייפים אלא לא יכלו למצוא מקום שבו הם יוכלו, סוף כל סוף, לנוח ולהחלים.
רוב היהודים ששרדו את השואה הושמו במחנות עקורים ברחבי אירופה. כאשר הם נשאלו להיכן הם היו רוצים ללכת ממחנה העקורים, 97% אמרו לפלשתין, והשאלה המשיכה, ואם פלשתין לא הייתה אופציה? התשובה שלהם הייתה מצמררת, לתנורי ההשמדה.
לאחר מלחמת העולם השנייה, בבריטניה שהייתה על סף קריסה כלכלית, כדי לשרוד היא ניהלה מדיניות פיוס. היא פייסה את מדינות מייצרות הנפט הערביות על חשבון היהודים ומולדתם.
מדיניות בריטניה של היום לא השתנה הרבה, ולמעשה סוג זה של מדיניות פיוס, בגלוי או בסתר, מחלחלת בעולם כולו; הצורך שאינו יודע שובע לנפט שמדינות ערב, אויבות ישראל, מייצרות, בא על חשבון מדינת ישראל.
הביל איירס הישראלים
ויליאם צ'ארלס "ביל" איירס הוא תיאורטיקן חינוך יסודי אמריקני ומנהיג לשעבר בתנועה שהתנגדה למעורבות האמריקנית במלחמת וייטנאם. הוא נודע עבור פעילותיו בשנות ה-60, כאשר ייסד את מחתרת מזג האוויר, קבוצה מתוארת-עצמית כמהפכנית קומוניסטית, שניהלה מסע של הפצצת מבנים ציבורים בשנות ה-60 וה- 70, בתגובה למעורבות ארצות הברית במלחמת וייטנאם.
לאמריקנים רבים שחיו בעידן מלחמת וייטנאם, ביל איירס מייצג אנרכיה והוא אזרח אמריקני שיש לו סלידה גדולה למוסדות הממשלתיים של ארצות הברית.
במשך 2000 שנים היהודים התגעגעו לקבל בחזרה את מולדתם בכדי שיוכלו לחזור ולגור שוב, בהרי יהודה, שם דוד המלך רעה את עדרו.
וכך, למרות המדיניות הבריטית הנתעבת במנדט שלה פלשתין, ולמרות ההתנגדות של הערבים להקמת מדינה יהודית ותגובתם התוקפנית להכרזתה, ישראל נולדה. למרבה הצער, זה לקח לישראל פחות שנים מאשר לארצות הברית לפתח ביל איירס משלה (בלשון רבים). דמויות ביל איירס הישראליות האלה לא מפוצצות מבני ציבור אבל הם מפוצצים את תדמיתה של ישראל עם פיותיהם. אלה הם יהודים בשם בלבד-יב"ב (אנג'וז) של החברה הישראלית וביניהם אילן פפה, ניב גורדון, עמוס עוז, גלעד עצמון, זהבה גלאון ממר"ץ, יריב אופנהיימר משלום עכשיו, ומאות אנשי אקדמיה חשוכים, שפרסמו מאמרים דוחים ומאיימים כנגד ישראל, ועיתון הארץ, וזו רק רשימה חלקית.
בכל הקשור ל-"בעיה היהודית", בריטניה, אשר בסוף מלחמת העולם השנייה לקחה את מקומה של גרמניה הנאצית, הפכה מקלט לביל איירס הישראלים.
לפני כ-7 שנים, שמואל הלוי, תושב ישראל ציוני, הטביע את המונח, יהודי בשם בלבד-יב"ב [אָנְג'וז], מונח שלאט לאט מחלחל ללקסיקון העירוני. הביל איירס הישראלים הם יב"ב-אָנְג'וז, שהם, ביחד עם מחנה האנטי-ישראלי, המורכב מהעמים המוסלמים-ערבים ורוב קובעי המדיניות באירופה וחסידיהם, בעיקר המחנה הליברלי-המתקדם, יוצרים את משולש הרשע. משולש הרשע הזה עובד ללא לאות, כדי לפגוע ולמלכד את ישראל. משולש הרשע הזה ממשיך את העבודה של גרמניה הנאצית ומדיניות בריטניה כלפי היהודים בפלשתין.
היב"ב-אָנְג'וז ושותפיהם מונעים על-ידי סלידתם במדינת ישראל ואפילו גם על-ידי אידיאולוגיה של שנאת יהודים, והם פועלים לאורך מידע מוטעה לגבי ישראל והיהודים שהם רקחו במתכוון. היב"ב-אָנְג'וז רוצים להרוס את המקום היחיד שלו יהודים כולים לקרוא מולדתם. ואם לא שם, לבחור באפשרות השניה הטובה ביותר, תנורי ההשמדה (הקרמטוריום הנאצי).
כמה מהיב"ב-אָנְג'וז נשתלו ועדיין מושתלים בתוך ממשלת ישראל ובמערכת המשפט של ישראל ובאופן עקבי הם מערערים את היסודות של המדינה היהודית. בשישים-ושלש השנים למדינה ליב"ב-אָנְג'וז האלה אף פעם לא הייתה "תוכנית שלום" אמיתית בשביל המדינה היהודית. הם מתאמים עם האיסלאמיסטים להרוס את ארץ ישראל, ואפילו את החוקים היהודיים ואתיקה.
כיום, לאחר שהסכם אוסלו התגלה להיות זיוף ויכול להיקרא קונספירציה נגד העם היהודי, וכאשר הסכם השלום עם מצרים יכול להפוך להיות חתיכת נייר חסרת ערך שמת עם סיום שלטון מובארק, וכאשר ישנה הכרה לאומית שההינתקות החד-צדדית של ישראל מעזה הייתה טעות הרת אסון, אפילו התיוג היצירתי של רופאי הספין הפוליטיים לא יכול להסתיר את העובדה שלמנהיגות ישראל לא הייתה תוכנית שלום אמיתית, שנחשבה ותוכננה מ-א' - עד - ת'.
המנהיגים היב"ב-אָנְג'וז הישראלים האכילו כל הזמן את העם בסיסמאות כגון "קורבנות השלום", כלומר, הרג יהודים למען שלום הזוי, או "ויתורים כואבים", כלומר היהודים צריכים להקריב את עצמם בתמורה של לא יותר מאשר עוד טרור, עוד מלחמות, עוד כאב לאומי וייסורים, ועוד אותה אשליה פוליטית. אבל, עד כה, ישראל לא הגיעה למקום כל שהוא עם אויביה, וכמו שזה נראה, מהיבטים שונים, "תהליך השלום" גרם לנסיגה מתמדת של המדינה היהודית. עם זאת, כמה שהעובדות כבר מובנות מאליו, היב"ב-אָנְג'וז ממשיכים לסנגר על שתי מדינות לשני עמים לאורך העמדת הפנים של הסכם אוסלו.
המדיניות הסכיזופרינית המעורפלת, שלאורכה ממשלת ישראל פעלה ופועלת, גרמה לישראלים רבים לבלבול מוחלט. לכן, רבים הפכו ליב"ב-אָנְג'וז והחלו לסנגר עבור אויבי ישראל ורבים מהם מצאו מקלט בבריטניה, ששם משולש הרשע נפגש.
רק לפני 65 שנים, לאחר שהמכונה הנאצית הובאה בסופו של דבר לבירכיה, ברי המזל, אלה שהצליחו להשרד, ורק אפשר לתהות איך, יצאו מהאפר של אושוויץ ובוכנוואלד ולבסוף התיישבו במקום היחיד שרק לו יכלו לקרוא ביתם, שהיא מדינת ישראל. עם זאת, ישנם יב"ב-אָנְג'וז ישראלים, שמעיזים להיות חלק ממשולש הרשע, והם מצהירים שהיהודים אינם מהווים לאום ולמדינת ישראל אין זכות חוקית להיות המולדת של העם היהודי. גרוע מכך, הם משווים את הציונות לנאציזם.
מדינת ישראל מוקפת בים של אויבים ערבים שונאים, להם יש ים של רקטות וטילים, כולם מכוונים אליה, מתוך כוונה אחת בלבד, להרוס את המדינה היהודית לאפר ולהרוג את כל היהודים.
הגיע הזמן לנקוט בעמדה ודרך חדשה שמובילים לכיוון חדש. מדינת ישראל זקוקה לנקות את עצמה מהיב"ב-אָנְג'וז הישראלים, ומערכת קברניטות חדשה צריכה לעלות כדי לנווט את ספינת המדינה היהודית, ישראל, למסלול הנכון.
וכולנו חייבים לזכור כי בסופו של דבר, מה שאלוקים ציווה הולך: ישעיהו פרק יא, יב: וְנָשָׂא נֵס לַגּוֹיִם, וְאָסַף נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל; וּנְפֻצוֹת יְהוּדָה יְקַבֵּץ, מֵאַרְבַּע כַּנְפוֹת הָאָרֶץ.

תאריך:  02/04/2012   |   עודכן:  02/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משולש הרשע
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה
צנחן  |  2/04/12 10:09
 
- עוד יבוא יום הנקם והם ישלמו
נורית גרינגר  |  2/04/12 19:42
2
הגזמה פראית
גדעון אמיר  |  2/04/12 11:14
 
- לא הגזמה ,רק הקבלה
אראל  |  2/04/12 15:43
 
- כלל לא הגזמה
יהודי מן המנין  |  2/04/12 22:25
3
מזל האומה שמסוגך יש מיעוט זניח
פועה  |  2/04/12 17:42
4
יש גבול
מחשבני  |  2/04/12 19:25
5
אין להשוות את הבריטים לנאצים
מיכל מירושלים  |  2/04/12 22:51
6
נורית גרינגר, אכזבת אותי!
אהוד פרלסמן  |  2/04/12 23:14
 
- בריטניה חסמה את נתיב הבריחה!
אחד העמך  |  2/04/12 23:55
 
- איפה כתבתי שאנגליה חפה מעוון?
אהוד פרלסמן  |  3/04/12 09:29
 
- לאהוד פרלסמן
נורית גרינגר  |  6/04/12 19:31
7
רק שבריטניה היתה דמוקרטיה
אחד העמך  |  2/04/12 23:21
8
כמה טימטום בכתבה אחת "גינס" ל"ת
ב  |  2/04/12 23:26
9
השוואה מעוררת פלצות
פרופסור אילן שדה   |  2/04/12 23:52
10
המאמר הזה הוא הישג!
אלטע קאקער  |  3/04/12 00:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
ב"שבת הגדול", השבת של טרם היותנו מסובים לשולחן הסדר - בין מיתולוגיה להיסטוריה - אני מייחל לתת ביטוי לחברה, בה לא תהיינה יותר "פָּרוֹת הַבָּשָׁן הָעוֹשְׁקוֹת דַּלִּים הָרוֹצְצוֹת אֶבְיוֹנִים", לא תהיה חברה, המפריטה עצמה לדעת ומפקידה את כל יהבה רק בידי ההון
יהודה דרורי
המונח "חזירות קפיטליסטית", אף שמהווה הגדרה מכוערת, הוא תיאור נכון למנהלי הבנקים מדושני העונג המכריזים על רווחיהם על מסכי הטלוויזיה. אלו מנהלי בנקים אשר מרוויחים משכורות שנתיות שמגיעות ל-10 מיליון שקלים
אריה יצחקי
דבריו של יושב-ראש מפלגת קדימה הטרי שאול מופז, בנוגע לנושא הגרעין האירני, הם במפורש חבלה בבטחון המדינה ושיתוף פעולה עם האויב הממשי
יורם אטינגר
ב-2012 עומדות ארה"ב, ישראל והחברה המערבית בפני האיום הקטלני ביותר על החירות מאז מלחמת העולם השנייה. כדי לנצח במערכה, יש לגייס - שוב - את המנהיגות מונחית העקרונות של משה, את קריאת התיגר, ההקרבה והנחישות של יהושע וכלב ואת האמונה בצדקת הדרך של פסח ו"יציאת מצרים"
גיל נתן
על חטא היוהרה    על אובדן השיתוף    היונה - מביאה את השלום?    והתרופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il