X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כולנו יודעים שהמלחמה הערבית נגדנו נמצאת כבר כאן מזמן והסוס הטרויאני הפלשתיני כבר מתייצב בעמדות הקרב בעזה וביהודה ובשומרון ובנגב ובגליל
▪  ▪  ▪
לבני. מצעד אל ההתרסקות [צילום: פלאש 90]

סיפור מעניין המעיד על מצעד איוולת דוגמת המצעד של ציפי לבני אל ההתרסקות, מספרת ההיסטוריה, דרך עדותה של בתו של גנרל פונדלין, שנפל בשבי הגרמני והושלך לכלא כשחזר לרוסיה עם סיום המלחמה. בשנת 1950 כתבה בתו לסטאלין וביקשה את שחרורו, לאחר שלא הועמד כלל למשפט. המכתב הזה כשהובא לפני סטאלין, הביא אותו לשאול: "מה, פונדלין עוד חי?". ואז הוציאו את אביה של כותבת המכתב, הגנרל פונדלין, להורג. הגנרל נשכח למעשה, ואילולא הזכירה אותו בתו לסטאלין, היה ודאי שורד ולאחר מות סטאלין, היה משתחרר וחוזר לצבא האדום בדרגתו כגנרל.
העניין הוא שציפי לבני נשכחה כראש האופוזיציה, נשכחה כמנהיגת מפלגת קדימה מלב בוחריה, והבחירות לראשות המפלגה הזכירו אותה לשמצה, בקרב אנשי מפלגתה שלה, ואז כולם נזכרו לבוא עימה חשבון על עצם היותה לא רלוונטית ועל היותם לא רלוונטיים בעיניה. אך זו אינה תזכורת רק עבור ציפי לבני ותומכיה. זו תזכורת עבור כולנו שלא להיקלע למצב של יהירות עד כדי עיוורון ואיוולת.
באותה מלחמת עולם השניה, בה שילם גנרל פונדלין את מחיר איוולתה של בתו, ואת מחיר אטימותו של סטאלין, באותה מלחמה ממש התבלטה לעין כל ולעד תיזכר בהיסטוריה, איוולתו של סטאלין עצמו. שר ההגנה שלו, המרשל טימושנקו, והרמטכ"ל שלו המרשל ז'וקוב, הציעו לסטאלין לצאת למלחמת מנע בגרמנים, מאחר שידעו בבירור, על-פי דוחות מודיעין רבים מספור, שהיטלר עומד לתקוף את רוסיה. זהו הזמן וזו שעת הכושר שלנו לצאת למלחמת מנע בטרור הערבי הסוגר עלינו מלבנון ומעזה ויתעצם עוד יותר עם אירן גרעינית ועם תום אביב העמים הערבי האיסלאמיסטי. אנו חייבים לזכור את מחדלי מלחמת יום הכיפורים ובל נשכחם.
סטאלין היהיר, זלזל בהתראות קציניו הבכירים, ופסל במומו הוא את טימושנקו בכנותו אותו ראש גדול ומוח קטן. ההיסטוריה מלמדת כי יהירות איננה רק מנת חלקה של ציפי לבני, ולהבדיל גם איננה רק מנת חלקם של מפלצות כמו סטאלין והיטלר, אלא היא סכנה האורבת לפתחו של כל מנהיג, כגון: אהוד ברק, שאול מופז, שלי יחימוביץ, וגם לפתחו של ראש ממשלתנו בנימין נתניהו וחבריו.
כשסטאלין הלך לישון בליל עשרים ושניים ביוני 1941, הוא התעורר בשלוש וחצי לפנות בוקר, על-ידי הרמטכ"ל שלו ז'וקוב, וקיבל את הידיעה שהגרמנים מפציצים את הערים הגדולות במערב רוסיה. גם ידיעה זו לא היה בה די, כפי שההפצצות מעזה ומלבנון אין בהן די להעירנו, וסטאלין כמו בנימין נתניהו ושאר מנהיגינו, עדיין לא היה בטוח שגרמניה תוקפת את רוסיה. רק לאחר ששגריר גרמניה במוסקבה, שולנברג, הודיע רשמית לשליחיו של סטאלין, שגרמניה הכריזה מלחמה על רוסיה, רק אז הבין שהמלחמה פרצה במתקפת בליצקריג גרמנית אימתנית, והתחיל לקלל את היטלר ואת שר החוץ שלו ריבנטרופ, אותו כינה סטאלין כבעל הירכיים השמנות ביותר בגרמניה, שגופו היה דמוי אגס.
אווירה של פחד מוות
ומדוע לא נמצא בהנהגה הרוסית איזה צדיק בסדום, שיפקח את עיני סטאלין מהקונספציה בה היה שבוי, ומדוע לא נמצא בהנהגה הישראלית איזה צדיק בסדום, שיפקח את עיני מנהיגינו מהקונספציה בה אנו שבויים האומרת כי תשועתנו ביד זרים ומאזן האימה הצבאי והגרעיני הישראלי מונע כל מחשבות תקיפה ערבית ואיסלאמית, אף שרבים בצמרת ודאי יודעים את המציאות כפי שהיא באמת, שבעצם כולנו יודעים שהמלחמה הערבית נגדנו נמצאת כבר כאן מזמן והסוס הטרויאני הפלשתיני כבר מתייצב בעמדות הקרב בעזה וביהודה ושומרון ובנגב והגליל?
התשובה היא שסטאלין הפך לדיקטטור שחיסל והוציא להורג את כל מתנגדיו וגם את אלה שסתם הפריעו לו, וכך פיזר סביבו אווירה של פחד מוות. באווירה כזו של טרור פנימי, בו כל רמז לחוסר נאמנות, כשרון בולט או עצמאות מחשבתית, היו עלולים לחסל כל אחד ואת משפחתו בעינויים, לא פלא שרק דבר אחד איחד את הצמרת הרוסית: כל חבריה ליקקו לסטאלין ככל שיכלו. מגדולי הלקקנים בחוג הצמרת הבולשביקי היו שני יהודים: לזר כגנוביץ ולב מכליס.
בישראל, אין צורך באווירה של פחד וחיסולים בכדי ליצור התקרנפות ושתיקת כבשים ולקקנות קטלניות. כאן מספיקה בגידת האינטלקטואלים והתקשורת בעם היהודי. האינטלקטואלים השולטים ביד רמה באקדמיות הישראליות, וערוצי התקשורת הכתובה והמצולמת מרדימים את העם היהודי ומסתירים ממנו את האמת. הם מסתירים מהעם היהודי את השנאה התהומית של הערבים הלאומנים ליהודים ולמדינת היהודים. הם מסתירים ממנו את החתרנות והבוגדנות הערבית הפלשתינית ואת שחיתותה הכוללת הכחשת השואה והצפת המדינה בפליטים בסמים ובסחר בנשים, הם מסתירים את האלימות והרצחנות הערבית החברתית והתרבותית, שוד הרכבים והמתכות ואוצרות הטבע והארכיאולוגיה, כמו גם גזל מאות אלפי דונמים של קרקעות המדינה, ואת חבירת חברי כנסת ערבים ותומכיהם לאויבי ישראל מפנים ומחוץ מתוך מטרה ברורה ומוצהרת להשמיד את מדינת היהודים ולהקים במקומה את פלשתין הבדויה.
בישראל אין צורך בעריצות אכזרית על-פי הדגם של סטאלין. כאן מספיק האילוף להצלחת בזק כלכלית בכל מחיר. כלכלה ומנהל עסקים הפכו לחלומו של כל צעיר ישראלי. האילוף לחשיבה כלכלית השתלט על הכל והוציא מלב כל את אהבת המולדת וערכי היהדות ויושרה. מערכת החינוך ומערכת הרווחה וגם הצבא מנוהלים כמו עסק ולא כמו מדינה יהודית אידיאלית. כל זה הופך את מדינת ישראל למדינה בה קיימים הפערים מן הגדולים בעולם בין עניים לעשירים ולמדד השחיתות להרקיע שחקים. אותו חינוך כלכלי הפך את אזרחי ישראל לעבדי הכסף והזהב ואלילי כוכב נולד ונולד לרקוד. הישרדות והאח הגדול הפכו ללהיטים ואפילו שם לועזי יש לתחרות המאלפת כוכבים לשעה ושמה "The Voice". השוחד של זוהר ההצלחה הכלכלית המטאורית מעוור עיני חכמים ומסלף דברי צדיקים והופך את כולנו למוכי סנוורים, עכשוויסטים מושבעים שאינם רואים את העתיד הרחוק ואפילו את הקרוב בדמות סכנת ההשתלטות והפלישה הערבית האיסלאמיסטית הנמצאת בשלבים מתקדמים בארץ ובעולם.
יש מקום להניח כי ההתפכחות שלנו תהיה דומה להתפכחות הרוסית במלחמת העולם השנייה ולהתפכחות האמריקנית לאחר אירועי ה- 9 ל - 11 2001. נחישותנו אל מול הג'יהאד הערבי והאיסלאמי תנבע ככל הנראה מכך שישראל תותקף ללא אזהרה ובצורה מאוד ברוטאלית. העם היהודי יפגין נחישות עצומה במאבק בערבים, בעיקר עקב האכזריות הערבית והאיסלאמיסטית הנראית בשיאה בדמות אירן גרעינית, שלא תותיר לנו ולעולם המערבי ברירה - אם לא נילחם, נושמד או נהפוך לעם עבדים - ד'ימים במרחב האיסלאמיסטי המכונה בפיהם דאר אל איסלאם.
יש מקום להניח כי מעבר לנחישות העם, ו/או העמים המערביים, כנגד ההשתלטות הערבית והאיסלאמיסטית, יצילו אותנו מנהיגים צבאיים מפוכחים ומקצועיים, כגון אלו שהובילו את "מבצע עופרת יצוקה". יש לומר כי הצלחת המבצע היא במידה רבה בזכותו של הרמטכ"ל גבי אשכנזי שהעלה את רמת האימונים ביחידות השדה. הוא השכיל לטפל היטב במחדלי האימונים שנחשפו בעת העימותים עם הטרור הערבי הפלשתיני בגדה ובעזה והלבנוני בדמות החיזבאללה. בזה עשה נסראללה טוב לישראל, בזכות התגרותו ביולי 2007, וכן החמאס והג'יהאד האיסלאמי במתקפת הטילים הנוכחית, ובכך הביאו את ישראל להבנה שיש לאמן את הצבא היטב ולהכינו לקראת מלחמת העולם השלישית המתקיימת במלוא עוצמתה וערמומיותה החמקנית.
נסכם בדבריו של הסופר הרומאי וחוקר תורת המלחמה, פּוּבְּלִיוּס פְלַבְיוּס וֶגֶטְיוּס רֶנָאטוּס: הרוצה בשלום - ייכון למלחמה. או במקור בלטינית: .si vis pacem para bellum
כפי שמומחים רבים וביניהם ד"ר גיא בכור מדגישים, אנו חייבים להפנים וליישם את התובנה שנכנסנו לעידן צבאי, לוחמני, אלים, שצפוי להימשך שנים ארוכות בכל רחבי המזרח התיכון ובעולם כולו במערכה נגד הטרור הערבי והאיסלאמיסטי. עלינו כולנו לעכל את זה, על מנהיגינו להכין אותנו ולספר לנו את האמת ויפה שעה אחת קודם, ולהתארגן מהר מחדש, עם מנהיגות עמידה, עם תפיסת עולם נוקשה וגאה הרבה יותר. בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו, והקדוש ברוך הוא מצילנו מידם ומלמד ידינו לקרב ואצבעותינו למלחמה וכאיש מלחמות ייצא בצבאותינו לנצח את אויבי החיים, החירות, הצדק והאמת.

תאריך:  02/04/2012   |   עודכן:  02/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ראש גדול ומוח קטן
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
העכבר ששואג
רואה נכוחה  |  2/04/12 12:35
 
- לרואה נכוחה את קצה אפו , אולי.
אחד מי יודע  |  2/04/12 15:03
 
- תודה לכולכם אנשים יקרים לי
משה חסדאי  |  3/04/12 20:34
2
אתה טועה בדבר אחד חשוב
זקן  |  2/04/12 15:54
3
משה חסדאי צודק בעניין ההסברה
יואל קורנבלום  |  2/04/12 18:45
4
נפלא, נפלא ל"ת
נפלא, נפלא  |  3/04/12 11:16
5
תגובה
צנחן  |  3/04/12 12:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמעון שטיין, יורם שוייצר
גם אם מספרם של הפונים לדרך הטרור אינו גדול, הרי שיש בסיפורו של מראה ובתופעה בכללותה ברחבי אירופה, כדי להעיד על חוסר הצלחת הרשויות במדינות קולטות המהגרים לשכנע את מראה ואחרים כמותו כי צפוי להם עתיד טוב יותר בהשתלבות באורח החיים המוצע להם בחברות בהן הם חיים
דניאל גיגי
המניפולציות שמנסה נתניהו לעשות כדי להתמודד עם זעם הציבור נגד יוקר המחיה רק משקפות את המדיניות המתמשכת שלו, הפוגעת במעמד הביניים. רה"מ, שבמהלך השנים הפחית את המיסים על בעלי ההון, טוען במפתיע שאין ברירה אלא להעלות מחירים כי צריך עוד מיסים, אבל במקום שהפעם הוא ייקח את המיסים האלה מהעשירים הוא שוב מעניש את מעמד הביניים ומגדיל את המיסים העקיפים
שי ברק
תתארו לכם, איך תיראה החברה הישראלית בעוד עשר ובעוד עשרים שנים, אם...?
פרופ' יעקב בר-סימן-טוב
דומה שהחרדות ההיסטוריות עדיין שולטות בנו. אנו עדיין מתקשים מאוד בקבלת החלטות מהפכניות ובנקיטה בשינויים דרמטיים הנדרשים בכל תחומי חיינו    האם טרם יצאנו לחירות אמיתית? האם אנחנו עדיין עם ללא ארץ? האם טרם הבשלנו כעם וכמדינה?
דן אלון
גל המהומות החברתיות מבהיר לנו מה הם משחקי הרעב. רעב הוא מצב רגשי-נפשי, ולא רק מצב פיזי ותלוי מיקום גיאוגרפי. גם שבעים יכולים להיות "רעבים", ובדיוק על המנגנון הזה בנויה ההישגיות הקפיטליסטית שאינה יודעת שובע וזכתה אצלנו לכינוי "טייקון". ואפשר גם אפשר לנצח את המנגנון הזה. זהו מאבק אישי להכרה בפחד שלנו, ומאבק חברתי להכרת הפחד הקולקטיבי שלנו. זהו גשר צר מאוד, והעיקר, לא לפחד כלל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il