X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בספרו האוטוביוגרפי של הסופר הנאצי "קילוף הבצל" מצוין בעמוד 185: "קילוף הבצל גורם לעיניים לדמוע, דברים שנראים ברורים בדרך כלל עלולים להיראות מטושטשים"
▪  ▪  ▪
גינטר גראס [צילום: AP]

הסופרים אייל מגד, אלון חילו ורונית מטלון מוסיפים שמן למדורה. לא די שהם ממשיכים לקלף בצל הם אף זורים חול לעיננו הדומעות. השימוש באוצר מילים המזכיר את אשר חשב עמלק הנאצי על ה"יודן": "בור, חשוך, גזען וראש אספסוף שואג" מכוונים לשר בממשלת ישראל, השר אלי ישי. וכפי שטען הסופר גינטר גראס כי התכוון בדבריו לממשלת נתניהו ולא לישראל בטוחני כי אף הם מכוונים לממשלת ישראל ולעומד בראשה. אפילו הבצל לא מטשטש הצהרות ברורות, מדוע לא טרחתם לברר מדוע גינטר כתב בשירו ישראל ולא ממשלת ישראל? ומדוע סופרים יקרים אינכם קוראים לילד בשמו, ממשלת ישראל. או כפי שהסופר כינה ממשלת נתניהו.
גינטר גראס לא התגבר על כך שאת הקריירה שלו התחיל בתנועת הנוער "היטלר יוגנד" ובמלחמה התגייס לוואפן S.S. גם אתם טרם הפנמתם כי חלקים בקריירה הספרותית שלכם ירשמו לכף זכות או חובה בצד הלא נכון של ההיסטוריה אבל תודו על האמת, זה קרה במדינת ישראל הדמוקרטית והחילונית.
מדוע לא סיפרתם לקוראים ה"בורים" שבאחד משכבות הבצל, בביקורו הראשון של הסופר הנאצי בישראל, באפריל 1967 (עוד ארחיב את המשמעות לגבי חודש אפריל), החליטה אגודת הסופרים שלא לערוך לאורח קבלת פנים. מדוע לא סיפרתם ל"אספסוף" כי הנאצי סיפר על עברו רק בגיל 79 (בשנת 2006), מדוע? כי הרגיש בטוח רק אחרי הכתרתו כחתן פרס נובל לספרות. אוי לוועדה מעניקת הפרס ואוי לחוגים הספרותיים שאתם והנאצי נמנים עליהם, אתם בכישרונכם המעוות מנסים לצייר לנו, גם אם עיננו דומעות מקילוף הבצל, סופר עם עבר נאצי, ולדעת רבים הוא היה ונשאר נאצי בכל רמ"ח איבריו.
נאצי שהאמין בפיהרר (גינטר התחתן ביום הולדתו של הצורר 20/4/1954), הצטרף לנוער היטלר, בעורקיו זורמת האידאולוגיה הנאצית גם בטיפת דמו האחרונה. ואתם סופרים מתוך "עם הספר" (4 ספרים במאה ש"ח), מבקרים את הגבלת חופש התנועה של הצורר גם כשטיפת הדיו האחרונה שלו (בן 84) מהולה בכוס תרעלה נגד העם היהודי (השיר פורסם בחודש אפריל 2012, ובתאריך 19/4/2012 חל יום הזכרון לשואה ולגבורה), נגד מדינת ישראל, נגד ממשלת ישראל ואזרחיה ונגד בטחונה וחוסנה הלאומי. דור המחנכים, בזמן היותי תלמיד חלקם אף היו סופרים למדוני לשנן: תמיד נזכור לעולם לא נסלח!

תאריך:  08/04/2012   |   עודכן:  10/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גינטר גראס היה ונשאר נאצי
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מכתב מגרמניה
MARCUS BRUMME  |  9/04/12 18:09
 
- Thank You
rachelf  |  9/04/12 19:39
2
הסופרים הם החשוכים
Daividg  |  9/04/12 19:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס דאי
"לפני 22 שנה, ראש הממשלה דאז שמעון פרס, בחר להעדיף את האינטרסים האישיים והקריירה שלו על פני מחויבותו לחלץ סוכן ישראלי שנתפס בעת מילוי תפקידו. בזדון וביודעין, פרס מכר ונטש סוכן ישראלי ששירת את בטחונה של מדינת ישראל. אני הוא הסוכן הזה" / (מתוך מכתבו של פולארד שנשלח מהכלא לפני שנבחר פרס לנשיא)
מנוחה דהן
מי גורם לעם הערבי הגדול, החזק והעשיר, להישאר מסכן ונחשל לדורי דורות? כמובן, זו הנקודה הקטנטנה הבולטת על המפה, היא הנקודה היהודית. האם היא קוץ בתחת או אבן-בוחן לעולם כולו?
נסים גבאי
הדרך האוטומטית של ניהול הבחירות בישראל המכניסה לבניין הכנסת רק מושחתים או מקורבים להם, ואחר-כך משאירה את עם ישראל למעשה ללא נציג אמיתי שיעשה על-פי חוק את עבודתו הציבורית – היא שורש הבעיה בעצם קיומנו וחיינו כאן במדינה הכל כך מאכזבת הזו
אברהם בן-עזרא
העילה למילה יכולה להיעלם מהעולם לאור ההתפתחות וההתחדשות, אך המילה – בסלע, וההתחקות אחר מקורן של המלים מאלפת ומרחיבה את הדעת
יובל רויטמן ואיילת עוז
בעוד שהתפתחות הבלוגוספירה המשפטית בארצות-הברית לוותה בכתיבה אקדמית הפועלת לתארהּ, להסבירהּ ולנתחהּ, הכתיבה המשפטית באינטרנט בישראל טרם זכתה להתייחסות אקדמית כלשהי. מאמר זה מהווה, אפוא, סקירה ראשונה של מפעל "הבלוגוספירה המשפטית" בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il