X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדינת ישראל צריכה לדגול בשלום כיהודי המייחל לבוא המשיח, ובינתיים עושה יום יום כל מה שצריך לעשות. צריך להמשיך ולשאוף לשלום, וכאשר יגיע הזמן לפעילות אופרטיבית כלשהי למען צעדי שלום - נשכיל לזהות פעילות כזו, אצל אלו שישנו את עורם, יבטלו את לימודי השטנה כלפי יהודים, יטיפו אהבה מהמסגדים ויתפרקו מנשקם
▪  ▪  ▪
הפגנת השמאל. השלום - שאיפה שאינה בית השגה בדור הזה [צילום: פלאש 90]

השמאל במדינת ישראל חורט על דגלו כמיהה לשלום. גם הימין. הבעיה היא, כי בנוסף לסיסמא, השמאל גם מבצע ודוגל בביצוע של פעולות אופרטיביות למימוש השלום עכשיו, ובכך הוא טועה. כל פעולת מימוש באה על חשבון החוסן הלאומי, היתרון המדיני והחוזק הצבאי - ולכן היא פוגעת במדינה וביעדי ההישרדות שלה. כל תמיכה בארגוני שלום עכשיו - מרפה את ידי הצבא.
כל חיזוק לאויב - מחליש את הצד הנגדי. כל תמיכה כלכלית, כספית, תרבותית, של מדינת ישראל וגורמים בתוכה - מתקבלת אצל כנופיות הטרור כהתרפסות וככניעה, ומדרבנת אותן למלחמת טרור ולפעילויות טרור נוספות.
ארה"ב - מודל לחיקוי
אפשר לראות בארה"ב מודל וללמוד ממנה כיצד היא דואגת ליתרון צבאי שלה, ולעליונות מוחלטת בשליטה בכל אתר בתבל באמצעות פיתוח מערכות נשק, כולל מערכות מתוחכמות ולא קונבנציונאליות - ובמקביל, דוגלת בשלום ואפילו משכינה שלום.
כוחה וחוסנה הצבאי מונע מכל אויב לפגוע בה, ולא כך היה לו הייתה ארה"ב מוותרת על יתרונה הצבאי, פורקת את מערכות הנשק, משתתפת בתוכנית לפירוק נשק גרעיני ממש; כי אז היו קמים עליה לחסלה, ויש מי שמעוניין בכך.
קל וחומר - מדינת ישראל, שאויביה ושכנותיה נואמים מעל כל במה ומצהירים על כוונתם להשמידה.
מדינת ישראל צריכה לדגול בשלום - כיהודי המייחל לבוא המשיח, ובינתיים עושה יום יום כל מה שצריך לעשות.
להפסיק כל קשר עם ארגוני הטרור
"מה שצריך לעשות" כולל בראש ובראשונה דאגה מתמדת להישרדות בטוחה, והגדלת הפער בין הכוח של מדינת ישראל לעויניה, כאשר תחת הגדרת הכוח - נכללים: יתרון צבאי, הישגים מדעיים, יציבות כלכלית, חינוך ותרבות.
לא שלום; זה - השלום - מהווה שאיפה שאינה בת השגה בדור הזה, גם לא בדור הבא, והדור הזה צריך לשאוף לשלום ולבצע בשטח את כל מה שנותן לו כוח להביס את קמיו.
אופרטיבית, צריך להפסיק מיד כל קשר עם ארגוני טרור, ולא לעשות שום הנחה לטילים המשוגרים ממדינות אויב לעבר מדינת ישראל ללא כל קשר עם הפגיעה ועם התוצאה. בוודאי שצריך להפסיק להעביר סחורות, כספים, מזון, תרופות, דלק והפתעות למדינות אויב ולארגוני הטרור, ובוודאי שלא לאפשר מעברי גבול ותיירות של טרור. [צריך גם לעבור מכיפת ברזל לאגרוף ברזל, ממרחבים מוגנים לאמצעי תקיפה, וזהו עניין אחר לענות בו].
זה לא סותר את הכמיהה לשלום, אלא רק מחזק את היכולת להמשיך ולשאוף לשלום, וכאשר יגיע הזמן לפעילות אופרטיבית כלשהי למען צעדי שלום - נשכיל לזהות פעילות כזו אצל אלו שישנו את עורם, יבטלו את לימודי השטנה כלפי יהודים, יטיפו אהבה מהמסגדים ויתפרקו מנשקם.
יבוא היום המיוחל וייכון שלום, גם יבוא המשיח, ולא יהיה זה סימן לצדקת דרך השמאל, אלא דווקא לקבלת עמדות הימין בשאיפה כנה ופקוחה לשלום לעתיד לבוא.

תאריך:  09/04/2012   |   עודכן:  09/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שלום עכשיו
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טעות השמאל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ה0מול מזמן הפסיק לטעות=מדובר ב
קורןנאוה טבריה  |  10/04/12 06:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל קופל
גם אני, בתור ליברל אדוק ומעריץ של ההוגה הבריטי ג'ון לוק, לא רואה מעצר מנהלי ככלי חיובי אך אני מקבל את הדין שלו ככלי הכרחי, שכן מוסר משמע שזכות המותקף לחיים גוברת על זכות המתקיף לחרות הנהוגה במדינה ליברלית, לעתים, כפי שצרפת, בריטניה, קנדה, שוויץ, ארה"ב ועוד דמוקרטיות ליברליות רבות השכילו והפנימו
דן אלון
אומרים שאי-אפשר להחזיק את המקל בשני קצותיו. אז אומרים. אז מה? והרי לכם הוכחה שאפשר גם אפשר. עובדה. ממשלה קפיטליסטית לאומנית (מק"ל), אוחזת במקל בשני קצותיו. גם מטפחת את הבערות והעוני, גם מכה ללא רחם במרקם הכלכלי-חברתי של החברה הישראלית, וגם מכה ללא רחם במדיניות החוץ של ישראל, בחברותיה הטובות באירופה ובאמריקה, לצד טיפוח קשרי חוץ עם המדינות החשוכות ביותר (רוסיה וסין). מק"ל בגלגלי התקומה הציונית
משה גולדבלט
יש לבטל את חוק יסוד כבוד האדם וחירותו ולגשת באופן מיידי לכינון חוקה כוללת בהסכמה שתיתן הגנה לכל זכויות האזרח ותעגן הביקורת השיפוטית ביחס לחוקיותם של חוקים הנוגדים את החוקה, תוך איזון נאות עם רצון העם המתגלם ברשות המחוקקת ומתן ביטוי הולם לייחודה של ישראל כמדינת הלאום היהודי
איתן קלינסקי
בכל הראיון הארוך עם אם לילדים אוהדת בית"ר ירושלים תלה המראיין, יואב לימור, עיני עגל במרואיינת, שידר לעברה חיוך אוהד ושפע של סימפטיה. למעשה יואב לימור העניק במה למשטמה ושנאה חסרת מעצורים לערבים
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - שברה את תקרת הזכוכית, עוד תבוסה, ים צהוב, אסלרון, אבו-משהו, הקרחונים נקרעים ודבר עברית    חג פסח שמח לכולנו, חג של תחילת חירותנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il