X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם ישראל מאמינה שיש לה זכות חוקית לבנות בתים ליהודים בכל מקום מהנהר (ירדן) ועד והים (התיכון), אז עליה לפעול כך. ישראלים לא יכולים לקרוא לערבים "פלשתינים". ישראל חייבת להודות בגלוי כי אין מקום למדינת פלשתין אפשרית בין הנהר והים
▪  ▪  ▪
להכחיד את השם "פלשתינים" מהלקסיקון [צילום: AP]

האמונה של הנאיבים הוא הכלי השימושי ביותר לשקרן - סטיבן קינג. על זה ממשלת ישראל הסתמכה כאשר היא חתמה על הסכמי אוסלו או כאשר אילצה את רצונו על העם וגירשה 10,000 אזרחים טובים ופרודוקטיבים מבתיהם ביישובי גוש קטיף ובן-לילה הפכה אותם לחסרי קורת גג ולמובטלים.
שליטה על ההמונים, אם בממשל דיקטטורי או 'דימוקרציה', היא הדרך היחידה לאנשי הצמרת, להישאר בשלטון בכדי לספק את הנרקסיסיסטיות והצורך בכוח שלהם. היות שלאליטה השולטת יש גישה לכל כלי השליטה בהמונים - הצבא, המשטרה ובתי המשפט - הם מאלצים את רצונם על העם, על-ידי הפחדה, ואמצעים חייתיים אחרים.
כלי אחר שבו הם משתמשים כדי לתפעל את ההמונים הוא השימוש בלקסיקון המשרת את מטרתם. עכשיו כולנו צריכים להסכים שלצורך שלילת הלגיטימיות והחלשת עמדת ישראל, הערבים המציאו ויצרו אומה חדשה שאותה הם מכנים "העם הפאלשתיני", וכעת הם דורשים להקים מדינה משלהם אותה הם רוצים לקרוא בשם "פלשתין. מנהיגי ישראל ידעו היטב כי זו היא מטרת הערבים הסופית ושאחריה הערבים רודפים. עם זאת, הם שיתפו פעולה עם האויב שלהם ונתנו את הסכמתם לעם הפלשתיני החדש שנוצר כדי להשמיד את ישראל.
על-ידי שמכנים את הערבים "פלשתינים" וההסכמה לפתרון שתי מדינות, ישראל הודתה, ובכך נתנה גושפנקא, שהערבים האלה הם למעשה "אומה" שיש לה זכות לאדמה יהודית. ואם לערבים יש זכות לאדמות הארץ ביהודה ושומרון, אז הטענה שלהם שיש להם זכות על ארץ ישראל כולה, לירושלים, תל אביב, יפו, חיפה, עכו, וכו ', היא גם נכונה, וישראל, באופן עקיף, מודה בכך. לשפה יש כוח של חיים ומוות, וכאשר משתמשים בה באופן שההמונים יכולים לשמוע אותה, אז היא תהיה יעילה ביותר.
הבעיה עם רבים התומכים בישראל, היא שהלקסיקון שבו הם משתמשים בהסברה שלהם הוא פגום. הכוונות שלהם הן טובות, אבל הן עושות בדיוק את ההפך, הן מחלישות את עמדת ישראל. גם הפרשנים המוכשרים שלעיתים קרובות דבריהם מפורסמים בעיתונים או שהם נושאים נאומים הנשמעים על-ידי אלפי אנשים ברחבי העולם, בשני כלי תקשורת אלה הם ממשיכים להשתמש במילת הכותרת "פלשתיני". אפילו הארגון הציוני של אמריקה מכנה את הערבים בשמם המהולל והסקסי החדש "פלשתינים".
המפירים הגרועים ביותר של הלקסיקון הנכון הם חברים רבים בממשלת ישראל. הם נאחזים נואשות בדגם של הסכמי אוסלו כדי להמציא דברים, לוותר ולהסתדר כדי לשמור על כסאם החמים במסדרונות הטירה הלבנה של הממשלה. פקידי ממשלה ומנהלי הסברה ישראלים אילה מבססים את ביטואיהם הלשוניים על העובדה שכל מערכת השלטון הותנתה להיות "שותפה" עם ה-"פלשתינים" הלא קיימים.
ואנשים נופלים טרף קל למשחקי המילים שלהם. מאות פעמים ביום הם בכוונה, משתמשים ואומרים את השם המפוברק הזה.
לא נפטרנו ממנטליות הסימפטיקו
סימפטיקו הוא אדם חביב שקל להסתדר איתו; אנחנו, היהודים, תמיד היינו צריכים לוותר כדי להסתדר ולשרוד, אבל לא יותר. סימפטיקו היה שם שסוכנות הביון המרכזית האמריקנית נתנה לתוכנית שיוזמה כדי להטעות ואף ללכוד רבים, לאורך השנים, בדרום אמריקה.
למרות היותה מדינה ריבונית שצריכה לקבל אך ורק את אישורו של אלוקים, ישראלים, עדיין לא נפטרו ממנטליות הסימפטיקו, ששורשיו נמצאים בגלות.
למדתי לפני זמן רב, שאנשים דבקים בסדר היום שלהם, גם כאשר הם ועוד רבים אחרים שהם יכולים להביא איתם יקבלו תועלת עם יעבדו בכוחות משותפים. למרות זאת, עדיין יש לי תקווה שכולנו נתאחד תחת כותרת אחת של הלקסיקון הנכון. אני רוצה לראות סוף לניהול יחסי ציבור עבור ישראל בנוסח סימפאטיקו, אשר, בכל הנוגע לשימוש במונח "פלשתינים", עושה אך ורק דבר אחד, מביא תועלת לאויב של ישראל ופוגע בעמדתה של ישראל.
מה ייקח, או מה אפשר לעשות כדי למחוק את עבירת גניבת הזהות הזאת הפוגעת בישראל? פשוט צריך להמשיך לנסות.
לערבים הגרים בישראל צריך לקרוא ערביי-ישראל, לעומת היהודים שצריך לקרוא להם ישראלים. והערבים, שבשנת 1994 ירדן הפשיטה אותם מאזרחותם הירדנית והם עכשיו תקועים, חסרי מדינה, ביהודה ושומרון, הם פשוט ערבים. מוכרחים להכחיד את השם "פלשתינים" מהלקסיקון ולתייק אותו בדפי ארכיון היסטוריה.
הגיע הזמן עבור כולנו לנהל את השיח הציבורי שלנו לאורך המינוח הנכון ולהתקדם.

תאריך:  12/04/2012   |   עודכן:  15/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
עשרות אלפים חתמו על עצומה לנשיא שמעון פרס, ובה דרישה להתנות את קבלת מדליית החירות מהנשיא ברק אובמה בשחרור יונתן פולארד. הם אינם מבינים שמנרקומן של כבוד אסור לבקש דברים כאלה. לא צריך להיות בקרבתו של פרס כדי לשמוע את צחוקו...
ציפי לידר
מדוע נאסרו החיות הטמאות לאכילה? ומי הוא האיש העומד מאחורי המניפסט האנטי חזירי? ומה בין הלכות כשרות למות בני אהרן? על אקולוגיה רוחנית בפרשתנו
עקיבה לם
הבוקר פורסם כי נתניהו לא ידרוש מהפלשתינים את ההכרה במדינת ישראל כמדינה יהודית כתנאי מקדים. הפירצה קוראת לגנב, ועל ראשו - יבער הכובע
אלכס טנצר
המדינה הייתה יכולה לפתור בעיות דיור לאלפי נזקקים, ללא תוספת תקציב
יצחק מאיר
כוחות הנפש שעמדו לאודים ששרדו את השריפה הנוראה לבחור בחיים, לקום קוממיות, לצאת מגיא הבכא, ללכת לארץ ישראל, לפדות אותה במחרשה ובדם ולבנות בה נווה לעם היהודי, הם הכוחות שהשיבו את השכינה שגלתה עימדי לגיא צלמוות, הם הצילו את מלכות האלוהים
רשימות נוספות
צה"ל תקף ברפיח; הפלשתינים: שני פצועים  /  עידן יוסף
נדחתה תביעת הפלשתינים על "עופרת יצוקה"  /  עופר וולפסון
נדחתה על הסף עתירה נגד מכירת מלון שפרד  /  איתמר לוין
האביב השחור  /  הרב אליהו קאופמן
אומנות המכירות במזרח התיכון  /  נורית גרינגר
מי הם הפלשתינים?   /  יורם אטינגר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il