X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יש כאלה ששכחו מה זה להיות יהודים. אבל הגרועים הם אלה ששכחו מה זה להיות בני אדם. היכן הגינוי וההוקעה לנבלה שנעשתה בחופי תל אביב?
▪  ▪  ▪
חוף בוגרשוב. אובדן דרך מוסרי [צילום: מן הטלוויזיה]
השלת עכבות מוסריות
ללבם האטום והגס, שנרתם להפיק את תאוותם היצרית השפלה, לא הייתה שום עכבה מוסרית. לא הפריעה לו העובדה שהעלמה המיוחמת הייתה משובשת בדעתה, גם לא העובדה שבאותה עת היו על החוף ילדים רכים. מותר האדם מן הבהמה הוא בשכל, שיודע ויכול לנצח את היצר הרע. בחירתם של הפראים להשיל מעצמם את השכל וממילא את שארית האדם שבהם - מעמידה אותם בשורה אחת עם שאר בני מוות

   עידן יוסף
המשטרה: אותרו כלל המעורבים במעשה

עונת הייחום של החתולים עכשיו. הם אינם בעלי החיים היחידים שמתייחמים באביב. סבי המנוח, כאשר ראה שני חתולים מזדווגים בפרהסיה, היה עושה עצמו כמרים אבן, והללו היו מסתלקים.
קדם לו הרמב"ם שהזהיר מפני הסתכלות בבהמה ועוף המזדקקין זה לזה. הטעם הפשוט הוא הגירוי היצרי שהדבר גורם, ולפי התלמוד הירושלמי יש אפילו טעם עליון יותר (מפני שמלאך עומד מלמעלן ומלמטן וחרבו שלופה בידו).
הזדווגות פומבית אינה מעשה אנושי. היא חייתית, וראויה לחיות. בחברת בני אדם אין לה מקום ויש לרחוק ממנה כמטחווי קשת. המזדווגים בחוף תל אביב איבדו צלם אנוש. החיות על שתיים שכחו את הרגש האנושי הקדום, אותו חוו בגן עדן אדם וחוה - הבושה.
ללבם האטום והגס, שנרתם להפיק את תאוותם היצרית השפלה, לא הייתה שום עכבה מוסרית. לא הפריעה לו העובדה שהעלמה המיוחמת הייתה משובשת בדעתה, גם לא העובדה שבאותה עת היו על החוף ילדים רכים. מותר האדם מן הבהמה הוא בשכל, שיודע ויכול לנצח את היצר הרע. בחירתם של הפראים להשיל מעצמם את השכל וממילא את שארית האדם שבהם - מעמידה אותם בשורה אחת עם שאר בני מוות, ועל החוק להכיר בכך שמקומם אינו עלי אדמות. אף נסיבות מקלות לא יועילו להם. הם אינם ראויים להתחשבות, לסלחנות או למחילה כלשהי.
קהל מעודדים שקט
השחיתות המוסרית הזו אינה רק נחלתם של המעורבים אלא גם של קהל הצופים על החוף. הם סבורים כי הישארותם על החוף מבלי לנקוף אצבע היא מעשה סתמי, פרווה. אבל בפועל הם נרטבו. גלי הזוהמה היכו חזק ופגעו בהם. הזפת השחורה נדבקה בנפשם כאשר לא זרקו אבן, כאשר לא מחו, כאשר לא צעקו חמס והזעיקו את המשטרה.
אי-אפשר לשתוק כאשר נבלה נעשית בישראל. יש להרעיש עולמות על כך שסדום ועמורה הגיעו עד מחוזותינו, ואין פוצה פה ומצפצף - לא נשיא, לא ראש ממשלה, לא שר ולא מפכ"ל. במקום שאין אנשים, על כל אדם ששמץ מוסר נותר בו לקום ולהתקומם, ולומר בקול רם וברור: עד כאן!

תאריך:  18/04/2012   |   עודכן:  18/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חיות על שתיים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מותר האדם?
אלישמע  |  18/04/12 18:08
2
"העלמה המיוחמת"?!
שמתי לב ש  |  19/04/12 09:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סוזי קגן
השיחה עם הילדים על השואה בבתי הספר ובגנים מעוררת לעיתים תחושות של פחד וחרדה. לקראת יום משמעותי זה מעניקה ד"ר סוגי קגן, יועצת פסיכולוגית בכירה, מספר טיפים להתמודדות עם תחושות הילדים
איתן קלינסקי
אני מקווה שבית המשפט לא יקבל את הדרישה של ראש עיריית ירושלים, שבשם הסדר הציבורי הוא מבקש להשליך מחאה כואבת של בני הקהילה האתיופית לפינה נידחת בירושלים
יניב אקרמן
סדר היום התקשורתי לא היה אמור להתרגש ממטס מחאה מסכן שרובו סוכל במדינות המוצא. הוא כן אמור להתרגש מפעולות איבה נגד יהודים בכל מקום
איתמר לוין
אשר גרוניס מנומס יותר ואנושי יותר מאשר דורית ביניש, אבל דומה שבכך מסתכם ההבדל ביניהם    תגובתו של גרוניס להצעת חוק יסוד החקיקה מלמדת, שגם הוא - כקודמיו - רוצה שבית המשפט יוכל להתערב בחקיקה, בלא שהדרג הפוליטי יוכל להגיב
עמי דור-און
בכל מה שקשור באירוע "הסמח"ט המכה" התקשורת הישראלית לא עשתה מלאכתה המקצועית בדרך הולמת    כתבי הטלוויזיה אומנם נשלחו לראיין את המפגין הנורדי הפגוע אבל איש לא שאל את השאלות המקצועיות הדרושות: איזה ארגון "שוחר שלום" מימן טיסתו לישראל? מי שילם בעבור שהותו כאן? על חשבון מי סופק מזונו ומה הייתה מטרת ביקורו האמיתית, פרובוקציה אלימה או הבעת דעה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il