X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מאז 1948 אנו מנסים על עצמנו כל מיני ניסיונות, כאילו עכברי מעבדה אנו. בהתחלה היינו מפא"י, שמאל, אבל לא לגמרי; אחרי זה היינו גח"ל ימין, אבל לא לגמרי; ומאז אנו כמו נחום תקום, משמאל ימני לימין שמאלי. נמאס מהחרטא הזו. אנו חייבים להחליט - אנו נהיה קומוניסטים, רות סוף. איך לא חשבנו על כך קודם?
▪  ▪  ▪

היתרונות שיצמחו לנו מלהיות קומוניסטים:
השוויון
כולנו נהיה שווים. הפועלים, המנהלים, היזמים, שרי הממשלה. לא יהיה עשיר ולא יהיה עני. מי שיאמר בתפילת "ונתנה תוקף" ביום הכיפורים "מי יעשיר ומי יעני" יילך לקלבוש – שנתיים עם עבודת פרך. על אחת כמה וכמה מי שיאמר בערב פסח "הא לחמא עניא די אכלו אבהתנא בארעא דמצרים כל דיכפין ייתי ויאכול כל דצריך ייתי ויפסח...". כי מה החרטא הזו של כל דיכפין, פה לא יהיו דיכפין, פה כולם יהיו שווים (שבע שנים – שנה אחרונה בלי עבודת פרך).
עבודה לכל
תהיה עבודה לכולנו. כולנו נעבוד בממשלה, כל ההפרטות תולאמנה, כל משקי הבית יהיו שייכים לממשלה, מאות אלפי פקידים יתפרנסו מפיקוח קפדני מאוד על השוויון. וכידוע, בממשלה לא צריך באמת לעבוד, אפשר רק לבוא לעבודה, ואז בצד נעשה חלטורות, ניגון בחתונות, לוליינות, חזנות וכך נוכל גם להתקיים.
גינת ירק לכל אחד
הגינות, הגגות והמרפסות יהפכו לגני ירק מרהיבים. מומחי הגן הבהאי שבחיפה ובעכו ייסעו לרמת גן וליבנה על-מנת ללמוד איך תולים נוף גני על חבלי כביסה. פקידי הממשלה שיהיו כל-כך עסוקים באכיפת השוויון, לא יתפנו לשטויות כמו אוכל, וכך כל אחד יעמול בגינתו ונאכל כל אחד מפרי ידיו להשתבח.
הלאה הדת
בצו השלטון ייסגרו בתי התפילה של הדתות השונות, בתי הלימוד – הלאה אלוהים, קישטה. אנו נשכור מרוסיה אגף שלם בסיביר על-מנת לצנן שם כמה כאלה שיתעקשו להמשיך ולהתפלל לאלוהים.
תום הכיבוש
הלאה הכיבוש. לא יהיו יותר מסעות אופניים, הקצינים שלנו ילקקו קרמבו עם המפגינים משבדיה ומדנמרק. מטוסי ה-F16 יעברו למוזיאון חיל האוויר שנמצא במרכז הקריה, אשר לשמחתנו העברנו אותו לשם מהנגב כי הפכנו את הנגב לשמורה בדואית, אפילו את קבר בן-גוריון העברנו לע-פולה, אשר את שמה שינינו לאות כבוד למשפחת בן-גוריון, ובייחוד לזוגתו פולה.
חזרה לגבולות 67'
חלום הדורות של יוסי שריד, משאת נפשו של העם היהודי מימי אברהם ועד ימינו הגיעו סוף-סוף לידי הגשמה. חזרנו סוף-סוף לגבולות 67' ואנו שרים כפי שתמיד שרנו:
ירושלים של ערב, ושל בני פלשת ושל שחור,
הלא לכל יהודייך קראתי דרור
מסרנו את בורות המים ת'עיר ות'כיכר
אותך נחריב ירושלים נחריבה עד עפר
אחמד טיבי שר הביטחון
הגענו אל המנוחה ואל הנחלה. הסורים הקימו כאן עמדות של טילים כימיים על-מנת להגן עלינו, בכל צומת יש אנשי חיזבאללה וחמאס המוכנים להכות באויבים שלנו, ברגע שייקראו באמצעות טבעת הזהב שעל אצבעו של הד"ר הנכבד.
שינינו את מילות ההמנון
(לקול מנגינת ההמנון הפלשתיני)
כל עוד בלבב ג'יהאדה
פלשתינה הומייה
ולפאתי עָרַב אחורה
בילאדי בילאדי ביסמיללה...

תאריך:  20/04/2012   |   עודכן:  22/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חייבים שלטון שמאלני ממש
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
צודק, ולבטל מיד את הדמוקרטיה ל"ת
נחום שחף  |  23/04/12 13:34
2
מצחיק, אבל השמאל חולם על כך
מקס פאואר  |  23/04/12 13:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן אלון
סקירת החיוכים על פני הזוכים מגלה לנו שראש ממשלתנו ומנהיגה הרוחני של אירן זכו לגור יחד בגורד-השחקים הבבילוני, ולשלם ביחד את מיסי ועד הבית בדם חפים מפשע, על מזבח הטירוף של המוני המריעים להם בכיכרות. למדד כזה היה צריך לקרוא מדד הפשיעה ולא מדד ההשפעה, אבל בעולם של עריצים משלהבי המונים ומאונני זיקפה קולקטיבית, נגזר עלינו לסיים את המירוץ אל הפיצוץ בהקזת דם לשווא
יצחק מאיר
ההגינות והאחריות מחייבות מינון. מחייבות לדעת כי יש ילדים. מחייבות להבין כי אם שידורי השואה שהייתה הופכים לשידורים שתכליתם למנוע את השואה המאיימת כבר לשוב ולבוא, או אז לא מאפשרים לילדים, ולא רק לילדים, לרדת לסוף משמעות האסון שהיה ומציפים אותם בחרדה לשואה שבדרך
נרי אבנרי
היא רק אמרה כמה מילים בגנות האנרכיסט מדנמרק, ושוחרי חופש הביטוי התנפלו עליה. ביניהם ח"כ ניצן הורוביץ. גם המשורר השמאלני אילן שיינפלד חטף מהם. למענך עירית לינור, הלכתי לארכיון...
אורן קאשי
איך, מה, כמה ולמה צריך להגיב, לבקר, להביע "דעה" - על אישה שחרב עליה כל עולמה ברגע?    מביקורת על אלוהים, על דתיים, על חרדים ועל אמונה, ועד לביקורת אישית על אישה שעברה אסון בלתי נתפש    "האבל העביר את האימא על דעתה" זעקה באטימותה תגובה אחת והבהירה את המתח הדתי-החברתי שהעביר אנשים על דעתם, גם מבלי לחוות אסון כזה    התגובות לאסון ברחובות שימשו אבן בוחן לחברה חסרת סובלנות בעלת מתחים דתיים
נסים ישעיהו
אולי זה סתם רושם מוטעה, אבל לפעמים נדמה שאנחנו אלופי העולם בהשמצות. ואני לא מדבר על השמצות של פוליטיקאים, כי השמצות כאלה יכולות להיות סתם סימפטום למחלה הקשה שנקראת דמוקרטיה. אנחנו מדברים על השמצות של אנשים פשוטים שמשום מה מסרבים ליישר קו עם הזרם המרכזי של התשקורת הישראלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il