X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אם אתם שמאלנים, הסירו את הדגל שלי מהמרפסת ומהרכב שלכם. לכו לחגוג עם האויב הערבי את יום הנכבה ותעזבו את ישראל שלי במנוחה
▪  ▪  ▪
השמאל מכתים את הדגל [צילום: פלאש 90]

"היש עם בעמים אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, סילוף שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות?" שאל לא אחר מברל כצנלסון, ממנהיגי מפלגת העבודה. את הדברים הוא שאל בשנת 1936 ונדמה כאילו לא חלפו להן עשרות שנים מאז, ולא נלמדו לקחי המלחמות.
לקחתי את האג'נדה השמאל-רדיקלית צעד אחד קדימה. בואו נצא מנקודת הנחה שישראל נסוגה ממה שהם מכנים "השטחים הכבושים" והעם המדומיין המכונה "פלשתיני" הקים את מדינת פלשתין. מה יהיה עלינו היהודים? האם אז ישרור כאן השלום המיוחל בין הערבים ליהודים, או שזו תהיה רק הנגיסה הראשונה בתאבון הבלתי ניתן לריסון של החזירות הערבית? למנה שהם חומדים כבר 64 שנים קוראים ישראל. גם אם נגיש להם על מגש של כסף את מה שבשמאל מכנים הגדה המערבית, במקום יהודה ושומרון, הסכסוך הערבי-יהודי לא יסתיים כאן, ובעצם לא ייגמר לעולם ללא הקינוח למנה העיקרית - דם יהודי, כמה שיותר אדום וסמיך.
האויב הערבי מבקש לנכס לעצמו את תל אביב, ירושלים, נתניה, הרצליה, עכו, רמלה, חיפה ובעצם כמו שאמר ימח שמו הרוצח ערפאת, להעלים את ישראל מהמפה לפי תורת השלבים. חלומם הגלוי של כל הערבים הוא חזרה לימים שלפני קום המדינה ומחיקת ישראל מהמפה, ומי שאומר אחרת - משקר לכם במצח נחושה. וביום השחור ההוא, אין מנהיג לישראל ודגל הכחול-לבן יורד מהתורן, ובמקומו מונף דגל פלשתין.
מה שלא השכילו להבין בשמאל
בואו נמסור להם בעזרת הגיס החמישי, האוטו-אנטישמים מהשמאל שמכרו את נשמתם לשטן הערבי, את המדינה ונקיים כאן את חזונם - "מדינת כל אזרחיה", ובשפה מכובסת: "שתי מדינות לשני עמים". הם שם וגם כאן, ואנחנו איפה? יהודים לא יורשו להיכנס למה שמכונה על-ידי השמאלנים "השטחים", ובישראל, שתהפוך אף היא לפלשתין, לא יהיה לנו מה לחפש. אז בעצם אנחנו מביאים על עצמנו בעזרת השמאלנים ותומכיהם - ולא משנה אם רדיקלים, מתחזים לציונים, או פרו-פלשתינים - שואה חדשה וגזר דין מוות.
מה שבשמאל לא השכילו להפנים - ביום שלא תהיה כאן מדינת ישראל רחמנא לצלן, לא יהיה גם להם בית. עד כדי כך הם שונאים את עצמם ומשפחתם? אני לא מבין איך זה שאותם שמאלנים חניכי "הקרן החדשה" המקוללת וזרועות הביצוע שלה "שתיל", "אוואז", "בצלם", "שלום עכשיו", "עדאללה" ושאר ארגונים מזהמי המדינה אנטישמיים פרו-ערביים, שהניפו בגלוי את הסמרטוט האדום המשוקץ בהפגנות "הצדק החברתי" ואיתו הדגל הפלשתיני הבזוי, משקרים לעצמם ולתפישת עולמם המעוותת, ומניפים בגאווה את דגל המדינה ביום העצמאות; מבקרים בבסיסי צה"ל, הצבא שהם כל-כך שונאים, ומסיתים נגדו בכל מהדורת חדשות; מנפנפים על המנגל ושמחים בחגה של המדינה. כנראה שהם לא מבינים את מעשיהם וזה רק הגראס שמשפיע על מוחם.
אין בושה לאנשים האלה ואין גבול לצביעות. אמונתם בשקר הפלשתיני ותמיכתם באויב הערבי והדה-לגיטימציה נגד ישראל בעולם מסוכנות להמשך קיומנו. לו הייתי שמאלני בוגד במולדתו שתומך באויב, הייתי מתחבא ולא הייתי מעז להראות את חוטמי בציבור ביום הזה, ובוודאי שלא הייתי מניף את דגל הכחול-לבן. אז אם אתם שמאלנים, הסירו את הדגל שלי מהמרפסת ומהרכב שלכם, אין לכם זכות לעשות כן. לכו לחגוג עם האויב הערבי את יום הנכבה, זה יותר הולם אתכם, ותעזבו את ישראל שלי במנוחה.

תאריך:  23/04/2012   |   עודכן:  25/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שמאלנים, תורידו את הדגל שלי
תגובות  [ 18 ] מוצגות  [ 18 ]  כתוב תגובה 
1
השמאלנים לא מניפים את דגל המדי
מקס פאואר  |  25/04/12 13:05
 
- ביבי התבוסתן רכיכה שמאלנית
יעקב בן טולדו  |  26/04/12 14:31
2
פאשיסט, אין מילה אחרת...
אחד העם  |  25/04/12 14:35
 
- ביקורת השמאל על התנהלות הימין
מקס פאואר  |  25/04/12 16:28
 
- זו לא ביקורת, זו הסתה
אחד העם  |  25/04/12 18:25
 
- תקרא את עקיבא אלדר בהארץ היום
ר.עקיבא  |  25/04/12 18:53
 
- הסתה אחת אינה מצדיקה נוספותל
אחד העם  |  25/04/12 19:39
 
- רק לשמאלנים מותר להסית
ר.עקיבא  |  25/04/12 20:58
 
- שאלה לשמאלן האטום
קידי  |  26/04/12 00:27
3
חוצפה וטפשות עילאית ל"ת
שמאלני  |  25/04/12 18:13
4
לכותב המאמר
הג'וקר  |  25/04/12 18:25
5
עמוס -הצלחת
לכתוב מאמר  |  25/04/12 21:48
 
- השמאלן לא קרא/הבין את המאמר
קידי  |  26/04/12 00:33
6
כל מילה בסלע השמאלנים בהלם ל"ת
רבי עקיבא  |  25/04/12 22:59
7
חשוב להדגיש: שמאלנים קיצוניים!
עמוס שנער  |  26/04/12 13:32
 
- לקחתי לתשומת ליבי
עמוס דאי  |  26/04/12 14:39
 
- מר דאי-מר שנער צודק
מאיר1  |  26/04/12 19:23
8
מאז פשע אוסלו היה נהיר לי שהדג
קורןנאוה טבריה  |  27/04/12 06:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
מה שמגיח מן המרקע זאת אלימות. היא יפה. היא מצודדת. היא ספורט. היא כמו כדור הרגל בלי כדור. היא אלימות שנסקה לדרגה של אסטטיקה. היא ההצגה הטובה של הערב. היא השואו. היא אמנות הלחימה בחיצי לשון, בחרבות פוגעניות, בריסוס נפצי קולות לכל עבר עד רדתה של התבונה. גלדיאטורים של צעקה בקולוסיאום השידור. ויש רוח. מאין היא באה?
יהודה דרורי
לפי האסלם מותר וצריך לשקר אם כתוצאה מהשקר תצמח תועלת לאסלם. מוחמד בעצמו שיקר לאויביו בשדה הדיפלומטי, כאשר חתם על הסכמי הפסקת אש (הודנה) על-מנת לאפשר לו להתחזק, וכאשר אכן התחזק, שב ותקף את אויביו תוך שהוא מפר בגלוי את הבטחותיו. תפיסה תרבותית זאת יצרה אצל הערבים דיפלומטיה המבוססת על שקרים ורמאות של האויב
יורם דורי
הבנתי מה קשה היא הבשורה גם למי שעומד בראש הפירמידה    למי ששולח את החיילים לקרב    למי שרואה עצמו אחראי שיחזרו הביתה להוריהם, ליקיריהם    למי שתמיד שואל את עצמו את השאלה: אולי היה יכול להיות אחרת
דן אלון
במציאות שבה בני אדם בועטים זה בזה בכל יום, כדורגל ישראלי נראה פתאום כמו חזון אחרית הימים, כאשר, לפחות במשך 90 דקות, אנשים שבדרך כלל בועטים אחד בשני, פתאום בועטים רק בכדור. אז במקום סיסמאות בחירות עטופות בצלופן מרשרש, מוטב לנו לקנות את הסחורה המקורית, ולא דרך סוחר רהיטים שרלטן שמוכר לנו את "הכל כלול" כמו טורקיה של ארדואן עם מרמרות עטופות ב"רחת-לוקום"
אלי אלון
מנהל מחוז המיעוטים במועצה לשימור אתרים: המדינה והרשויות המופקדות על השימור מפלים לרעה בצורה בולטת את המגזר הערבי בכל הנוגע לשימור אתרי מורשת. אתרי מורשת רבים בישובי המגזר הערבי נמצאים במצב מוזנח ומתפורר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il