X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"רוצים לנסוע שעה אחת מחיפה לת"א? החליפו את 40 שרי הממשלה ב-40 רכבות חדשות, בשתי מסילות מקבילות, וקיבלתם תמורה כפולה: גם מאבק בשחיתות והמושחתים, וגם צעד ראשון לכיוון העשייה המבורכת שהייתה צריכה להתבצע לו היו לנו מנהיגים אמיתיים"
▪  ▪  ▪

אני ריאלי, עם עיניים פקוחות, וממש לא איכפת לי אם מי שלא מבין את המציאות בה הוא חי – יתייפייף ו"יסביר" לי שאני אנטי, שונא טוב וסולד משמחה. בעיקרון, אני דווקא בעד חגיגות ופטריוטיזם... אבל לא כשזה אינפנטיליזם.
ידעתי שתמיד אחרי ערב שבת באה השבת, ואחרי החגיגות להמונים שכל מטרתם של המנהיגים להשכיח את המציאות העגומה בה אנו מתבוססים – נקום בבוקר עם הנגאובר בדיוק כאילו השקו אותנו ערב קודם בסם אונס והמון אלכוהול.
רגע אחרי הטקס שנאנסנו לראות במרכזו אם בוכייה וכואבת שזה עתה איבדה את בתה על אותה רחבה, אחר-כך תרמנו לכל מיני זמרי סלב סכומי עתק למילוי קופתם הסטנדרטית לימי משתה המוניים, ולבסוף הנעמנו כרסינו מבשרים נוטפים על האש... הגיע בוקר חדש.
הבוקר היה חדש, אבל זמירותיו ישנות – ואין זכר לכל דברי הרהב של המקשקשים עצמם לפני האומה המסוממת מ-64 שנות עמידה איתנה "למרות אויבינו"... בלה... בלה...
חוצפה ישראלית במיטבה
בבוקר יום העצמאות נסעתי רק שני קילומטר כדי לחזור למציאות... זו שאתם ממאנים לזכור שהיא האמיתית: אני עומד אחרי שישה רכבים ברמזור אדום, והנה מתחלף האור לירוק. הרכב הראשון והשני הצליחו איכשהו להתייחס לאור ולאחרים מאחוריהם... וגילגלו עצמם בכזו איטיות, עד שלרכב השלישי כבר היה אור אדום. אבל יש גבול לאיפוק. הרכב השלישי, הרביעי, והחמישי... המשיכו ועברו את הצומת באור אדום. חוצפת אותו נהג ראשון הסעירה עצמותיהם עד כלות... ורק אני... עצרתי. מבקש תו נהג מצטיין...
אבל שתי דקות לאחר מכן, שני רחובות ליד. עצרתי ליד בניין והמתנתי שזה שהסעתי יחזור ונמשיך בדרכנו. שניות לאחר מכן נעצר לא רחוק ממני רכב אחר, הנהג יצא והשאיר את אשתו ושני ילדיו ברכב, והלך לסדר ענייניו. שיגרתי? אבל שימו לב היכן עצר: בצמוד לרכב חונה, ומטר לפני צומת טי שאין כלי רכב אחר יכול לעבור בצומת כל עוד ימשיך הנ"ל לעמוד שם. מיד החלו צפירות נהגים שביקשו לעבור בצומת - והנהג איננו. אשתו יצאה כועסת: "תצפרו... תצפרו חזק יותר..." הטיחה בהם כועסת. האישה נכנסה למושב הנהג והזיזה מעט את הרכב, לא במי יודע איזו מומחיות, והנהגים התחילו לעבור לאט-לאט כדי לא לפגוע ברכב שלא ממש פינה את מסלול הנסיעה.
אני יודע... שום דבר מיוחד... ואני גם יודע שזוהי רק ההתחלה. כי מיום ראשון, כאשר נשכח כולנו שהיה למדינה יום הולדת בו היללנו אותה ואת עצמנו עד בלי די ממשיכים החיים כרגיל.
מציאות שמנסים לטשטשה
המנהיגים בישראל ימשיכו להתעלל בנו. אנחנו נמשיך לחשוב שיורד גשם בקיץ.
את כבודנו, שכבר איבדנו מזמן, נפנה לאפיקים משתלמים יותר. לגניבה, להונאה, לרמאות ולכל מה שיכול להביא כסף, ואם אפשר - הרבה כסף.
אז תגיע התקשורת, ותרים שוב את דפני ליף, ויחד יבקשו מכולם לצאת לרחובות כדי לזעוק: "העם דורש צדק חברתי", ואחרי זה נתחיל לשלם ביוקר. על הכל. כי טרם נמצא מנהיג ישראלי מושחת אחד – פראייר.
נ.ב. מציאות זו, שרבים מנסים לטאטא מתחת לחיינו, מנסה אני לומר בימים אלה בפרהסיה עם מגאפון רב-עוצמה ביד, ולב חדור זרימת דם מואצת. נשמע פתטי. מתאים אולי לסיפורי דון קישוט. אבל האופציה של לשבת רגל על רגל ולחשוב ש"הכל בסדר", ממש לא עוברת אצלי את סף האינטליגנציה הקיומית.
רוצים טיפ יומי? אז זה אחד הטקסטים שאומר ביום ראשון בבוקר לאלפי נהגי ישראל באחד הכבישים הפקוקים בישראל: "רוצים לנסוע שעה אחת מחיפה לתל אביב? החליפו את 40 שרי הממשלה ב-40 רכבות חדשות, בשתי מסילות מקבילות, וקיבלתם תמורה כפולה: גם מאבק בשחיתות והמושחתים, וגם צעד ראשון לכיוון העשייה המבורכת שהייתה צריכה להתבצע לו היו לנו מנהיגים אמיתיים".

תאריך:  26/04/2012   |   עודכן:  26/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דפני ליף
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא התרשמתי ממיליגרם טקס או הדלקת משואה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אני אתך בכול מילה ל"ת
אחי בנימין  |  30/04/12 18:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניצן הורוביץ
מי שמועך את הכנסת וכל הזמן מדבר על "משילות", וחיזוק מעמדו של ראש הממשלה, ובחירות אישיות וביטול המפלגות וממשלת "מומחים", רוצה בעצם דבר אחד: פוטין. שלטון בעל מאפיינים רודניים, אוליגרכיה - שלטון המעטים
איתמר לוין
המחלוקת בנושא הגיור היא מאבק תרבותי על פניה של המדינה. בצדק נמנע בג"ץ מלהכריע בו, אך מבחינה משפטית פסק הדין ברור ביותר: מי ששוב ייתקל באטימות לב ובקשיות עורף מצד בתי דין רבניים - יקבל מענה מבית המשפט העליון
איתן קלינסקי
קריאה להתגייס למאבק על דמותה של החברה, להיות חברה המושתתת על שוויון חברתי וחלוקה שווה של המשאב הלאומי היקר ביותר, הקרקע. קריאה המגייסת את החברה העובדת להביע מחאה וסלידה מאצולת ממון
רמי מגנזי
יום העצמאות בפתח וכמדי שנה, אמנים רבים יופיעו בערים השונות ברחבי הארץ והמוני אדם צפויים לצאת לבמות, להתקהל ולחגוג. במסגרת החגיגות הגדולות נושא הביטחון האישי של קהל החוגגים תופס מקום בעל חשיבות עליונה. כיצד שומרים על בטחון הקהל? למה מומלץ לשים לב? ומה הם הטיפים שיסייעו לעבור את האירועים בשלום?
יואל מלצר
כדי לחולל שינוי אמיתי במדינתנו, לא די שאנשי חזון, שדואגים בכנות לטובתו של העם היהודי ושל האנושות, יהיו מעורבים בכל המגזרים השונים המרכיבים את החברה הישראלית - פוליטיקה, צבא, משפט, אקדמיה, תקשורת, עסקים וכו' - אלא הם צריכים לשאוף להגיע לעמדות המפתח המשפיעות בכל אחד ממגזרים אלה. אחרת, למרות נוכחותם המשמעותית בדרג החברים מן השורה, שום דבר לא ישתנה
רשימות נוספות
מבחר אירועי יום העצמאות ה-64  /  עידן יוסף
מדינת ישראל חוגגת 64  /  איציק וולף
ריבלין: החברה הישראלית בת ערובה לקנאים ולקיצונים  /  עופר וולפסון
מנוחה נכונה - 63 שנים אחרי שנפל בקרב  /  אברהם בנימין
הנשים לא הודרו מהמוות  /  יהודה כסיף
שיר לזכרם  /  אודי רוזנפלד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il