X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הבנתי מה שרבים יודעים מצוין ברגע של אמת עם עצמם, שהליכוד ובנימין נתניהו מיצו את עצמם, ואולי אפילו עברו מזמן את הקו האדום והשחור התחתון. כעת אני ממתין לרגע שהציבור יתחיל להבין שאם עוד פעם ליכוד בשלטון, אנחנו הולכים לאבדון
▪  ▪  ▪
נתניהו והליכוד. לא טובים לעם [צילום: פלאש 90]

אני מודה, בשנים האחרונות חזרתי לזירה הפוליטית רק כדי להביא תקווה חדשה לעם האומלל הזה שאיננו מבין מהיכן זה נופל עליו כל פעם מחדש. חזרתי, כי הייתי במשך כמה מערכות בחירות ממנהיגי המרד נגד ההליכה לבחור, והיינו מנדטים לא מעטים.
כל ההפחדות של יפי הנפש: "אם לא תלך לבחור, תתן כוח לקיצוניים", היו כל-כך "רציניות" ו"אינטליגנטיות" – שהמשכתי לעודד אי-הליכה לבחור.
אבל לא יכולתי להמשיך ולראות את העם הזה נאנק תחת עול גרוע מתקופת העבדות בזמנו בארה"ב, ובמקום לפרוש לכיף חיים של פנסיה עם נכדים על הידיים, טיולים ולזלול עוגות - החלטתי לעשות מאמץ כמעט אל ועל-אנושי כדי לנסות להאיר את הרדומים שמכניסים לעצמם כל פעם מחדש מקלות בין גלגלי חייהם.
לא הגעתי עם פה נוטף מרגליות. לא זרקתי פרחים ריחניים כדי לשמח מישהו. אפילו כשהודעתי על כוונתי לעשות את המעשה הקשה של ריצה אישית כ"השריף לכנסת", לא ביקשתי מאף אחד שיבחר בי, אלא המשכתי במסע ההסברה שאת המצב הנוכחי אי-אפשר להמשיך ולשאת.
הליכוד וביבי מיצו את עצמם
אבל לא היה בזה די. החלטתי למקד את הבעיה – אפילו יהיה זה הדבר שלא יוכל לעבור ללא זעם אמיתי מצד שכבה לא קטנה בעם הזה: הליכודניקים. הבנתי מה שרבים מרגישים מצוין ברגע של אמת עם עצמם, שהליכוד וביבי, ביבי והליכוד – מיצו עצמם, ואולי אפילו עברו מזמן את הקו האדום והשחור התחתון.
כי מה חושבת החמולה הזו שבוחרת בליכוד ובביבי? שככה "מכניסים" לשמאל? לידיעתם (אם הם בהכרה ואם לא...), "ביבי 3" ייתן לנו רק גזירות חדשות, שאפילו נתפלל לאותו אלוהים שיצילנו ויביא לנו חזרה את הפחות גרוע – "ביבי 2".
"ביבי 3" ייתן לנו גיל פרישה לפנסיה. לא 65 (זה הוא כבר ביטל), לא 67 (זה הוא עוד יבטל), אלא 70. כי מה חשבתם, שהוא יתחיל פתאום לדאוג לעמו? לבוחריו? או שמא טרם הבנתם שעדיף עליו סטנלי אחד שעושה פרצופים אנגלוסקסיים לאומות העולם ומראה כמה חזקה ישראל?
ליכוד בשלטון = אבדון
זו הסיבה היחידה שאני עושה כל מאמץ לנטרל את כדורי השינה שמסממים את העם הזה. היציאה האישית שלי מנוחיות החיים לטירוף המעשה הציבורי/חברתי – מניף אותי רק באמצעות אדרנלין שאומר לי: "עדיין יש סיכוי לשפיות בעם הזה".
אתם יודעים מה? יש לנו עם נפלא. אני רואה את מבטיכם. אני שומע את תגובותיכם. אני יודע שנמאס לכם להיות פראיירים. אבל דבר אחד טרם הצלחתי להוציא מכם: הודאה באשמה. אני ממתין לרגע שהציבור יתחיל להבין שאם עוד פעם ליכוד בשלטון, אנחנו הולכים לאבדון. על זה אני עובד.
הליכוד לא מלכד את העם
כעת לשאלה הסטנדרטית: "אז במי לבחור?" תבחרו במי שאתם רוצים, ואני עוד מקווה שתקום מפלגה חדשה, ענקית, עם מיטב הכוחות החדשים בישראל, ואפילו מנהיג יקום וינהיג אותה. מי, מה, מו? לא יודע. רק יודע שזה מה שנחוץ.
מה עם יתר המפלגות? תבחרו בהן כרצונכם. רוצים להיות קיצונים ימניים? תבחרו ליברמן. רוצים להיות קיצונים שמאליים? תבחרו גלאון. רוצים לחיות על חשבון הציבור החילוני? תבחרו שס. רוצים לשבת במקום לעמוד ליד הקופות בסופרמרקט? תבחרו שלי.
לא חשוב מה תבחרו, העיקר שנסלק את הנגע הזה שנקרא ליכוד, כי הדבר האחרון שהוא עושה לנו – זה ליכוד העם. רוצים בכל זאת ליכוד, אז תתלכדו יחד נגד המפלגה הזו שגנבה לנו את הליכוד האמיתי.

תאריך:  28/04/2012   |   עודכן:  30/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הרצל שפיר  ויצמן שירי  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שלום זיסמן  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התחלתם להבין שבחירות בישראל זה חארטה?
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
תגיד .משלמים לך על זה? ל"ת
יולו  |  1/05/12 09:21
2
בפעם הראשונה בחיי זקוק לתרומות
נסים גבאי  |  1/05/12 11:47
3
רק לליכוד&נתניהו יצ"ו יש קבלות
ע_הראל  |  1/05/12 17:31
4
שכנעת. נניח. אתה תהיה ראש
זקן  |  2/05/12 13:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר חיים משגב
אין בו, ביובל דיסקין, יושר אינטלקטואלי. אחרת, מדוע הוא הסכים ששני האנשים האלה (נתניהו וברק), שאחד מהם מתגורר במגדלי אקירוב, יאריכו את כהונתו בעוד שנה?
אפרים הלפרין
יותר מאשר מעידים ראשי השב"כ בדימוס על הממשלה והעומדים בראשה, הם מעידים על עצמם ועל שירות הבכיינות הכללי עליו פיקדו בעבר
פרד כהן-קידר
פעם הייתי סוציאליסט שמאלני כמו הפלמ"ח וההגנה, היום השמאלנים מכנים אותי ימני קיצוני. מי הזיז את השמאל שלי?
צביקה ברגמן
עשר נקודות למחשבה שיסייעו לעשות את הצעד הראשון לעצמאות כלכלית
מנשה שאול
הפלת המשטר בדמשק – אינטרס חיוני לעולם החופשי    הציר האירני-עירקי מערער את היציבות והביטחון באיזור, מסכן את תפוקת הנפט ומאיים על ישראל, על המערב ועל מדינות ערב החרדות מהתעצמות ההשפעה האירנית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il