X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אין לה לתקשורת כותרת מרנינה יותר מהודעה על בחירות חדשות. עד שזה יקרה, טוחנים לנו ת'מוח על "אוטוטו בחירות". בינתיים, מתלבטים רוצחי האופי את מי להריץ מול נתניהו. הניסיון מחייב לא להאמין להם. רוצים הוכחות? הלכתי לארכיון...
▪  ▪  ▪
ראש הממשלה בנימין נתניהו. מתבצע נגדו רצח אופי רב-שנים [צילום: AP]
נתניהו באור שלילי
מבחינת רוצחי האופי, נתניהו באוצר היה "טרף קל". קיצוצים בתקציב שווקו לציבור כאכזריות של פוליטיקאי אטום, ש"נולד עם כפית זהב בפה". למרות שניסה לטפל בוועדים הגדולים - הציבור קיבל במנות גדולות את הסיסמה: "נתניהו גיבור על חלשים"

ראש הממשלה הנוכחי הוא אגוז קשה. מאז נובמבר 95', רוצחי האופי מנסים לסלקו. עד כה ללא הצלחה. בקרב על התודעה - השותפים הפלשתינים של פרס, גברו על רוצחי האופי, ובמאי 96', נתניהו נבחר בבחירה אישית לראשות הממשלה. מאז, לא ידע יום מנוחה.
כל פוליטיקאי שהמקרה קבע אותו מול נתניהו, זכה לשירותי ליווי, שיווק והפצה. את תומכי נתניהו הם הזהירו, ואת המתמודדים מולו הם האדירו. העיתונאי אראל סגל תיאר את הסיטואציה המבישה במילים: "גם אם יעמידו חמור כנגד נתניהו, התקשורת תהפוך אותו לסוס ערבי אציל" (מעריב, 6.4.12). ב-99', אהוד ברק לא הבין שניצחונו בבחירות, הושג רק בזכות רוצחי האופי. נתניהו הפסיד וירד מהגלגל.
ושוב היו אלה הפלשתינים, שבקמפיין בחירות רצחני שנשא את שם הקוד "חזון העצמות היבשות", החיו את אריאל שרון, שבין פרשנים פוליטיים, לא הייתה מחלוקת שבתחילת הקדנציה של ברק היה "סוס מת". ואם על ברק ניתן לומר שהוא נבחר בזכות רוצחי האופי, הרי ששרון חייב את ניצחונו הראשון לרוצח היהודים ערפאת.
בלחץ הסקרים, נתניהו חזר לזירה. שרון הפקיד בידיו את תיק החוץ בעיקר כדי להסביר את ישראל. וכשהכלכלה השמיעה חרחורי קריסה, שרון עשה הצרחה בין נאמנו סילבן שלום, ליריבו נתניהו. הרציונאל מאחורי המהלך הזה: אין סיכוי לרפא את הכלכלה בלי גזירות קשות, בעזרתן ניתן יהיה להציג את נתניהו באור שלילי.
מבחינת רוצחי האופי, נתניהו באוצר היה "טרף קל". קיצוצים בתקציב שווקו לציבור כאכזריות של פוליטיקאי אטום, ש"נולד עם כפית זהב בפה". למרות שניסה לטפל בוועדים הגדולים - הציבור קיבל במנות גדולות את הסיסמה: "נתניהו גיבור על חלשים". ויקי כנפו זכתה לחמש-עשרה דקות התהילה שלה, אותן איבדה, כשחרטה מעל ערוות הפרא שלה סיסמאות בגנות כלכלת הגיליוטינה של נתניהו.
במקביל, האתרוג המושחת הקדיש את רוב זמנו כדי לעקור את אלה שנשאו אותו על גבם, בימים ששווק לציבור כמצורע פוליטי. אלוהים סגר חשבון עם העוקר, ויד המקרה ביחד עם רוצחי האופי הכניסה ללשכת ראש הממשלה עוד חשוד בפלילים. כהכנה למימוש חזון "הצדק החברתי", הפקיד האולמרט את האוצר בידיו הנאמנות של הירשזון, ואת ביטחוננו בידיים המסוקסות של מלך השביתות. נסראללה ראה את השפם בצילום תקריב, ולחיזוק רוחו, הקדים פמפרס לתחתוניו.
ציפורה, שהחליפה את המושחת שקדם לה, קראה על עצמה דברים והאמינה. הבינוניות שלה, כך הייתה בטוחה, היא טעות שמקורה בצניעות גנטית. אם כתוב בעיתונים שאני ראויה, מי אני שאחלוק? כנראה לא הבינה את השורה "והוא לא ידע שהוא כזה", מהשיר הנפלא של אריק איינשטיין "כתבו עליו בעיתון". לחשנים, חלקם בעלי הרשעה פלילית, הבטיחו לה שכניסתה ללשכת ראש הממשלה קרובה, למרות שהתפקיד מחייב נשיאת משקולת שהייתה מועכת אותה. ההרהור בלהיות האישה השנייה בלשכת ראש הממשלה, היה מבחינתה, נפלא, נפלא, נפלא. היום היא מלקטת את פירורי האגו שלה, ומבינה שהאיום האירני מבית, היה אמיתי.
הסקרים מחייכים (בדגש על היום!) לנתניהו, ורוצחי האופי נקרעים בדילמה: את מי להריץ מולו. יש שלושה: שני לבנים חסרי ניסיון מיניסטריאלי (יחימוביץ' ולפיד), ושחור עם תדמית הזקוקה לקבלן שיפוצים מדופלם. מבחינתם, מדובר בחלום בלהות שנמשך לאחר היקיצה. מה עושים? את מי מריצים מולו?

סופם של ברק, שרון, אולמרט ולבני

קוראים יקרים! הסיפור האמיתי של אזרחי המדינה מתמקד בתקשורת. תראו מה קרה למועמדים שהריצה מול נתניהו. נלך לפי סדר:
הראשון, אהוד ברק. היום אין מחלוקת על העובדה שבמבחן התוצאה - כמו שהוא אהב להגיד - ברק כראש ממשלה התברר ככישלון. העיתונאי שמעון שיפר הודה: התקשורת צריכה לבקש סליחה מצרכניה על ששיווקה אותו כגאון. בלי תמיכת העדר, הפנטזיה האלקטוראלית של ברק מכוילת לחציית אחוז החסימה.
יורשו אריאל שרון (האתרוג!) יירשם בהיסטוריה כמי שלא עצר באדום, ועקר אלפים. התמורה לעקירה: עשרות אלפי קסאמים על תושבי הדרום וניצחון החמאס בבחירות - עם כל המשתמע מכך. מתברר שגם הגורל יודע לסגור מעגל: בזכות הרוצחים הפלשתינים, עוקר היהודים עלה לשלטון, ובזכות העקירה - הרוצחים הפלשתינים ניצחו בבחירות.
אחריו, אהוד אולמרט, שבזמן כתיבת שורות אלה נלחם על החופש שלו. הכתבלב נחום ברנע הודה שאולמרט קיבל יחס מיוחד מידיעות אחרונות. העיתונאי עקיבא אלדר הודה: לפני הבחירות ב-2006 לא נברתי בעברו. שכל אחד ינחש את הסיבה.
הקדנציה של אולמרט תיזכר בזכות מצעד נחקרים אינסופי, מינויים תמוהים, שלושה חיילים חטופים ושתי מלחמות. החליפה אותו בטרם עת ציפי לבני, שלמזלנו התפוגגה כמנהיגת האופוזיציה, הרבה לפני שנכשלה כראש ממשלה.
לסיכום - אני יודע שישנם רבים שרוחב חריץ האסימון בתודעתם, צר מקוטר האסימון. למען אלה, טרחתי והלכתי לארכיון. אולי אחרי צפייה מרוכזת בסרטונים, החריץ יתרחב - והאסימון ייפול. מי שזה יקרה לו - יעשה היכרות מרתקת עם תחושת ההתפכחות...

פורסם במקור: ארכיונרי
תאריך:  29/04/2012   |   עודכן:  29/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הדילמה של רוצחי האופי
תגובות  [ 22 ] מוצגות  [ 22 ]  כתוב תגובה 
1
נרי,ביבי הפיל את עצמו לבד
יאיר שדה  |  29/04/12 12:05
 
- "אדם נבון ומנתח מעולה"
חה חה חה.  |  29/04/12 13:58
 
- לחה חה חה
יואל ק  |  30/04/12 09:33
 
- לאיזה שקר להתייחס?
חי חי חי.  |  30/04/12 14:51
2
זהבה גלאון לראשות הממשלה
אלטער קרקר  |  29/04/12 12:28
3
"התמורה לעקירה - קסאמים" ?
שלמה המגיב  |  29/04/12 13:48
 
- הזיכרון שלי מעולה
נירו  |  29/04/12 18:54
 
- אל תסמוך על זכרון , נירו
שלמה המגיב  |  29/04/12 19:48
 
- סוף סוף
מני הזועם  |  30/04/12 07:09
 
- התייחסות למני הזועם
שלמה המגיב  |  30/04/12 07:55
 
- עובדה לשלמה
יואל ק  |  30/04/12 09:48
 
- שוב עם "השמאלני" , יואל ?
שלמה המגיב  |  30/04/12 12:29
 
- לחיזוק דברי נירו: אכן לא היו
קסאמים ופצמ"מרים   |  30/04/12 00:07
 
- ומאידך, חזק בקללות ושקרים.
הימין חלש בעובדות  |  30/04/12 14:45
4
לנרי, לא יפה שאתה מגלה ערוותם
עשרת הדיברות  |  29/04/12 16:10
5
נרי אתה ממחזר
גילה פ.  |  30/04/12 00:24
 
- השמאל הסית:בגין רוצח/שרון רוצח
פאשיסט אדום  |  30/04/12 18:24
 
- בדרך כלל הזכרון שלי לא מאכזב
גילה פ.  |  1/05/12 10:11
6
ככל שיכפישוהו,ישנאוהו,ישטמוהו
קורןנאוה טבריה  |  30/04/12 06:21
 
- כשביבי מבצע את חזון אורי אבנרי
גם אז שונאים אותו  |  30/04/12 14:12
 
- גש....
אבי גיא  |  3/05/12 10:47
7
כשאין להם משהו תופסים את שרה==
יוד יוד  |  30/04/12 23:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם פכטר
האירועים האחרונים על מגרשי הכדורגל הם סימפטום לאלימות, כוחנות ובריונות של חלקים מהחברה הישראלית. ניהול הקבוצות, פרט לבודדות, הוא חובבני, לא מקצועי, ע"י אנשים לא מתאימים    הענישה של בתי הדין המשמעתיים, כולל בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, לא הולמת ולא מאוזנת    הצעות ועדת סטרשנוב - לא יושמו ברובן    להקים בית דין עליון לכל ענפי הספורט
איציק וולף
השאלה המשפטית שצריכה לעמוד בפני בית המשפט העליון בבקשה של המדינה לפתוח מחדש את הדיון על בתי שכונת האולפנה בבית אל היא האם אפשר להאמין לבעל דין שחוזר בו מגרסתו הראשונה זמן רב לאחר שיצא מבית המשפט    התשובה של המשפט העברי על כך ברורה מאוד - לא
עמוס שנער
מעניין שאותם העקרונות שליוו את הליכוד שהיה שייך לימין המתון אשר חצי מדינה תמכה בו והיללה אותו, אותם עקרונות בדיוק נתפשים כיום כעקרונות הימין הקיצוני (וזהו ניצחונו של השמאל)
איתמר לוין
חוק העונשין עמוס בעבירות שביצעו ומבצעים יובל דיסקין ומאיר דגן בפטפוטיהם החצופים וחסרי האחריות בנושא אירן    אם יהודה וינשטיין לא יורה לפתוח בחקירה נגדם, הוא הופך להיות שותף לדבר עבירה
אפרים הלפרין
ביבי יכול להירשם בספרי ההיסטוריה של עמנו כמנהיג אשר הוציא אותנו מעבדות כלכלית לחירות כלכלית, אך הוא גם יכול להירשם ככזה שהחזירנו למקומות גרועים יותר מאלו שמהם הוא משה אותנו. הסמכויות בידיו, האחריות מוטלת על כתפיו. אנו שילמנו שכר לימוד גבוה מאוד וממשיכים לשלם, אז בואו נלמד, לשם שינוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il