X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אני מודה ומתוודה: כמו רבים מחבריי, עברתי אונס מחשבתי, הונאה מתמשכת וכפייה אגרסיבית וירטואלית ומורלית על-ידי מחבלי התקשורת, לאהוב את האויב ולהזדהות עם מצוקותיו
▪  ▪  ▪
אין חובה להזדהות עם מצוקות הערבים [צילום: פלאש 90]

אני מודה כאן קבל עם ועולם: אני מתעב ולא סובל ערבים. לכן, לא מובנת לי הדחיפה הזאת של התקשורת את האויב הערבי לקדמת הבמה. מנסים לטשטש גבולות בינינו ובינם, ומשחקים לנו בבלוטות הרגש. במקרה שלי, הבלוטה היחידה שעובדת כשמדובר בידיעה על האויב הערבי היא בלוטת הרוק, ואני כמעט מקיא כשזה עובר למשחק ברגשות שלי על-ידי העיתונאי השמאלן התורן.
התאונה בכפר זרזיר בצפון והציפייה שנביע הזדהות עם הכאב של המשפחה, היא צביעות בהתגלמותה. מנסים למכור לנו אמפתיה לנפגעת ערבייה, רק שנגלה סימפטיה. עלי זה כבר לא עובד. כשקורות תאונות אצלנו או פיגועים או כל מיני מרעין בישין, אצל האויב הערבי חוגגים. מחלקים סוכריות וזורקים אורז ברחובות לאות חגיגה.
עיתונאים שמאלנים מתועבים מכריחים אותנו לאהוב את האויב באובססיביות, אפילו שבתוכנו אנו לא מרגישים שום הזדהות עם סבלה של משפחה ערבית - וזה הדדי, האמינו לי. ערבים שמחים לאידנו בכל הזדמנות, ואני דוגל בעין תחת עין ובשן תחת שן במקרה זה ובאחרים.
אונס מחשבתי כפוי
אני מודה ומתוודה: כמו רבים מחבריי המחזיקים בדעה דומה, עברתי אונס מחשבתי, הונאה מתמשכת וכפייה אגרסיבית וירטואלית ומורלית על-ידי מחבלי התקשורת, לאהוב את האויב ולהזדהות עם מצוקותיו, וקשה למחוק את סימני האונס הניכרים היטב על בשרי.
מציגים את חיילי צה"ל כקלגסים הבאים באישון לילה לעצור מחבל, ובסאב-טקסט אתה שומע את אוהד בן חמו מהערוץ האנרכיסטי 2 מצפה מאיתנו שנזדהה עם סבלה של המשפחה הערבית ולא חשובה העובדה שבבית ישן מחבל מסוכן. זה לא חשוב מספיק, כנראה.
נוכחות ערבית מעיקה
למרות הניסיון המלאכותי לערבב ערבים ויהודים כאזרחי אותה מדינה, לא איכפת לי מה קורה לערבים. לא מעניינות אותי שמחותיהם וצרותיהם. אני לא מזדהה איתם. להפך, נוכחותם בארץ רק מעיקה על כולנו וזוללת את כספינו מבלי לתת תמורה כלשהי. אי-אפשר לכפות איכפתיות והזדהות באופן מלאכותי, ולא תעזור כל הצביעות בעולם, זה לא יידבק בי.
אני גם לא מצפה שיהיה להם אכפת מאיתנו, כי ברור שהם מרגישים אותו דבר כלפינו. אני יודע שיש עוד אנשים שכאשר הם שומעים "שני אנשים נהרגו בתאונה", אוזניהם מזדקפות בעניין ואחרי שהם מבינים שמדובר בערבים, מאבדים עניין, מקפלים ומהדקים חזק את רגש השתתפותם, אוספים את הזעזוע, משליכים אל הפח הקרוב ומממשיכים הלאה.

תאריך:  29/04/2012   |   עודכן:  30/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גם אני עברתי אונס מחשבתי
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
המשאית עם אותות הכבוד
מהתנועות  |  30/04/12 17:06
2
מי "האוייב" של עמוס דאי ?
שלמה המגיב  |  30/04/12 17:44
 
- אתה כמובן דמגוג זול שלמה
אספרגוס ברוורס  |  1/05/12 08:00
 
- מה הקשר?
גילה פ.  |  5/05/12 08:07
 
- לך לבש שמלה והיה כערבים ברומא
שלמה או שמלה  |  5/05/12 18:36
3
אין מילים
גילה פ.  |  30/04/12 18:27
 
- מה רצית להגיד? ל"ת
אחי בנימין  |  1/05/12 07:52
 
- רק מטומטם לא מסוגל להבין הכוונ
גילה מגילת טמטום  |  5/05/12 19:09
4
הפרצוף של הבדואים
גנבים מושחתים  |  30/04/12 20:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עקיבה לם
המינוי של סמנתה פאוור לראשות הוועדה למניעת זוועות אומנם הוכרז רשמית כבר לפני שבוע וחצי, במוזיאון השואה בוושינגטון, ועדיין - המסר אומר דרשני
דן אלון
"כל עוד בלבב פנימה, נפש יהודי הומייה, ולפאתי מזרח קדימה, עין לציון צופיה, עוד לא אבדה תקוותנו, התקווה בת שנות אלפיים, להיות עם חופשי בארצנו, ארץ ציון וירושלים". אילו נקלעתי הנה היום, ומישהו היה מבקש ממני לנחש של מי ההמנון הזה, הייתי מניח שמדובר בעם כלשהו, מן הסתם שם העם הוא "יהודי", והעם הזה שרוי בגלות מארצו, אי-שם במערב הרחוק ממנה, ומזה כאלפיים שנה הוא מייחל לשוב למולדתו בארץ ציון וירושלים, אולם כל שנותר לו כעת מחלום רחוק זה הוא התקווה
זאב בן-יוסף
התשובות של יאיר לפיד על שאלת הזהות הישראלית מעלות שאלה קשה יותר - מהי זהותו של השואל?
אברהם בן-עזרא
אם הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מעוניינת בתחזית הקרובה למציאות אשר תתאר מה צפוי למדינת ישראל בעתיד מבחינת ריבוי אוכלוסין ורוב יהודי בתוכה - עליה להתחשב בשוני שבין הדתיים לחילוניים אשר בקרב היהודים, ולהתייחס אליהם כאל קבוצות מתמטיות נפרדות, עם נתוני פתיחה נפרדים וקצב גידול שונה. רק כך יהיה אפשר לנבא חיזוי אוכלוסין מבלי שהמציאות תטפח בפנים שנה אחר שנה
אורי ברנע
אסד מחזיק מעמד נהדר בעודו טובח בעמו. אף אחד לא מטיל ספק בקיומה של סוריה. אולי הגיע הזמן לערער על זכותן של מדינות רבות בעולם להתקיים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il