X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אפילו כצאן לטבח כבר לא נלך?! לקראת סדר עולמי חדש
▪  ▪  ▪
לבוא לצעדת הכבשים ברישיון או לא ברישיון [צילום: פלאש 90]

המשטרה מונעת את צעדת הכבשים לכיוון הר הבית והופכת את היהודים לקרבן פסח. זו לא רק מדיניות המשטרה אלא מדיניות כל ממשלות ישראל. הכחשת התורה! הכחשת היהדות! התוצאה היא הבוז שרוחשות אומות העולם לישראל הנאורה והתנשאות השמאל הקיצוני. והתוצאה 'הכרת' ששלטונות ישראל גזרו על עם ישראל. הן במחדל המלחמה מול אירן, הן בהקדמת הבחירות בשעת השמד, הן בהחזרת בני ישראל ל"שלום " עם מצרים. הכל נובע מביטול הזכויות הדתיות -הלאומיות של עם ישראל בהר הבית נגדה נא לכל העולם. ועוד זאת מתיימרת להיות מדינת היהודים??!! ממשלת ישראל מוכיחה כל יום שהיא משטרה למען הוואקף ומייצגת את אדוניה. לעומת זאת משטרת ישראל מאוד בעד כיבוד זכויות האדם של צועדי הגאווה וצועדות "השרמוטות" הכלולים מכללא בקבוצה הנזכרת כאן מיד! הרי בכך היא הנאורה!
ארגוני שמאל, דתיים ברובם ממומנים או נתמכים על-ידי הקרן לישראל החדשה, החוגים הנאורים, הוציאו מודעה בעניין פסח שני כיום עיון למען הסובלנות הדתית במרחב הציבורי, החתומים תנועת תורה ועבודה, "הומואים דתיים", "קולך" ועוד עשרה שכפולים, תנועות העוסקות בקידום הטומאה הציבורית ובהקאת עם ישראל מן הארץ. כאשר, כרגיל ניצול ההמון, העניים או הפרולטריון המדומה או האמיתי הוא משחק של האליטות של השבט הלבן.
כך מאז ימי המפכה הצרפתית והמהפכה הרוסית. תמיד השתמשו האינטליגנטים בהמון העם ובהטחות לחם אהבה ושעשועים.
כעת מתנוססות מודעות מתרוננות וענקיות של עשירים על אוטובוסים בתל אביב המנסות ללבות את המחאה החברתית לקראת החופש הגדול. המודעות תוקפות את מזכיר ההסתדרות עיני על הישגיו האמיתיים בעניין עובדי הקבלן שקודם לא היה הם דבר ועכשיו יש להם משהו וכן הישגים נוספים של שיתוף הפעולה בין נתניהו ולטרכטנברג שמקלקלים את מונופול ההסתה.
הצירוף 'עובדי- קבלן' לא עלה אפילו פעם אחת בדרישות ה"צדק החברתי" של הקיץ שעבר. זו הייתה מחאה של ייפים בשם המעמד הבינוני בערך כמו זיבול השכל עם המרחב הציבורי.
בקיצור הקוזאק הנגזל באמצעות המיליארדר האנטישמי סורוס ודומיו, משופע בממון ומנסה להסית ולהדיח כמה שיותר יהודים להיות 'אידיוטים מועילים' כדי להשמידם. אבל כעת יש גם בחירות . זכו נעשית מלאכתם על-ידי אחרים. יש להם מתחרים עם ההצגה הטובה בעיר. החברה האלה הקיץ מיותרים ויכולים ללכת ללשכת עבודה.
ומה איתנו? הטמאים האמיתיים!
אנו ארגוני המקדש מנסים לעשות פסח שני באמת בי"ד אייר כי נבעטנו בפסח ראשון. פסח שני הוא אכן ביטוי של המטומאים והמצורעים והאחרים המושפלים על יד בתי משפט והשלטון הזר המתנכל ליהודים בכל כוחו, מגייס נגדם אנרכיסטים וממעיד את הצבא ושובר את הראש כיצד לשבור את בתי ישראל כדי שלא יאחזו בנחלתם ולא יעלו בהר הבית ולא יקריבו לעולם קרבן פסח אלא ייטמעו בשוויוניות ובדמוקרטיה הטמאה ולשם כך מגויסים המוסלמים והאירופאים ואובמה ואירן כדי שימציאו נרטיב ועלמי חדש לעצמם ובלבד שיסלקו את בני ישראל מנחלתם נחלת ה'! ומסגולת הקדושה שלהם.
הארכיאולוגית אילת מזר אמרה שמעשי הוונדליזם של רשות העתיקות על הר הבית דומים ל"ניתוח לב פתוח עם מעדר". הללו נעשים בהסכמה ובשתיקה ובשיתוף פעולה ועצימת עיניים יחד עם המשטרה, התנועות האיסלאמיות ובתי המשפט כדי לנתץ כל זכר לשרידי המקדש והר הבית ולאטום כל מה שניתן בבטון לאחר שהשרידים נופצו.
לכן זכותנו וחובתנו למחות, לצעוק ולהתריע וגם לנקוט באמצעים מהפכניים של ממש בנסיבות שהופקרנו ונחלתנו הייתה לזרים וכדי לסלק מעלינו את הזרים למינם שהשתרגו על עם ישראל אנו קוראים . כאשר אנו צועקים כמו כת הפאריה למשה רבנו, טמאי המתים הצועקים: אנו רוצים פסח כמו כל ישראל. אנו לא נהיה הכלבים שלכם ולא תשפילו אותנו. זאת הארץ שלנו של היהודים בלבד. גם בנות צלופחד שלא ויתרו על נחלת הארץ צעקו למשה רבנו: "למה ניגרע" וזכו בצעקתם.
זה המקדש שלנו של היהודים בלבד ובו במקומות המותרים לנוכרים יכולים גם הם להתפלל!
הממשלה מקבלת בינתיים את העיקרון האיסלאמי שכל המקדש הוא חראם מוסלמי, כל הר בית אל-אקצה והיהודים מוקצים מחמת מיאוס.
לכן אנו קוראים לכל היהודים שמרגישים מושפלים ונדרסים על-ידי משפט עוין וזר ועל יד מדיניות שבאה לנשל אותם מארצם לבוא לצעדת הכבשים ברישיון או לא ברישיון.
הסיסמה הנבובה והשקרית "די לכיבוש" שבאמצעותה מצליחים הערבים, המוסלמים, האירופאים, גינטר גראס ועמוס עזו יחד עם השמאל הקיצוני בישראל להסית את כל העולם כאילו אנו זרים בארצנו ובנחלתנו היא בדיוק הפוכה: הר הבית כבוש בידי שונאי ישראל!
הכיבוש הוא כיבוש ישראלי-מוסלמי משותף נגד העם היהודי.
די לכיבוש היא סיסמה שמוליכה את ישראל כצאן לטבח. די להיות כבשים.
העבד ישראל אם נשחט כרחלים?
נזכור את הכרוז של אבא קובנר לאנשי גטו וילנה: אל נלך כצאן לטבח.
אנו לא נהיה קרבנות פסח ולא נהיה הקרבן בחג המוסלמי הנצחי: ייד אל איטבח או איטבח אל יאהוד.
בסיעתא דשמיא המחאה שלנו תזעזע את אמות הסיפים ובחסדי אלוקי ישראל יפתחו השערים וכל הטמאים והמצורעים והזבים בעיני העולם והשלטון יעלו בהר בית ה' להקריב פסח שני כפי שעשה חזקיהו מלך יהודה לאחר מפלת סנחריב בליל הסדר שגם הוא בא על מיגרון ובמכמש הפקיד כליו ונפל. כן יאבדו כל אויביך ה'!
לכן עשה חזקיהו מלך יהודה פסח שני כי העם היה טמא בראשון ולא ניתן לא לעשות.
אנו קוראים לכולם להצטרף לעצרת הכבשים הבלתי כבושים מחאה של תנועות המקדש כדי לעשות סדר עולמי חדש. להקים את בית המקדש ולהביא שלום לעולם!

תאריך:  04/05/2012   |   עודכן:  04/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכבשים כבר לא שותקים!
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
אתה מטיף לשפיכות דמים
להלל וייס  |  4/05/12 23:09
 
- הוא מטיף לשיוויון זכויות ליהוד
חוזה בכוכבים  |  4/05/12 23:37
2
כמו תמיד אתה צודק ודובר אמת אב
קורןנאוה טבריה  |  5/05/12 08:26
3
כשביבי מבצע את חזון אורי אבנרי
אכן לכבשים היינו.  |  5/05/12 16:28
4
בית שלישי יעמוד לעד - חודש טוב ל"ת
דויד פיזאנטי  |  21/06/12 11:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן שיאון
עושה רושם שדיסקין ודגן גמרו אומר לעשות כל מאמץ כדי למנוע מראש הממשלה ומשר הביטחון להורות על תקיפה באירן, אך בדרך הברוטלית שבה בחרו לפעול, הם פוגעים באופן קשה בביטחון הלאומי של מדינת ישראל
ניצן הורוביץ
הטלוויזיה עוד הייתה פתוחה, וככה פתאום אני שומע, כמעט מתוך חלום, איזה דיווח עצבני, סוג של מבזק מהשטח. הרוגים, פצועים, המון דם, מגן דוד אדום. הגברתי. תל אביב, רחוב נחמני. בר. לא, לא בר, מתקן הכתב, מועדון. מקום מפגש של... וכבר ידעתי
צבי גיל
על שני העמים לעשות מה שלא השכילו לעשות מנהיגיהם    בשלב ראשון לטייל הדדית
רן ברץ
מערכה נוספת בתיאטרון אבסורד אינטלקטואלי-פוליטי מבית היוצר של השמאל ההיסטרי
יובל ברנדשטטר
כיוון שכבר הוכח כי ארה"ב אינה עצמאית בגיבוש מדיניותה, ניתן לומר כי כאשר ישראל מתחשבת בדעתה של ארה"ב - שהיא גרורתה של הערבים - היא בעצמה נעשית גרורתם של הערבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il