X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מה באמת מאחד את חברי מפלגתו של לפיד, האיש בתחילת דרכו הבטיח להפוך עולמות כדי להביא צדק חברתי חדש בישראל? - הכוח! הם באים עם צוותים ענקיים מחוברים היטב לכוח ההון והשלטון במדינה, מקושרים מתפקיד בכיר אחד למשנהו, ולעולם לא יהיה מיני סיכוי שחבורה כזו תשנה ולו בפרומיל את מה שקורה וקרה עד היום במדינה
▪  ▪  ▪
יאיר לפיד. הטעם המר בפוליטיקה הישראלית [צילום: פלאש 90]

אספר לכם את האמת, כל האמת, אך ורק את האמת... כאילו ועמדתי כבימי קדם בביהמ"ש... לא שאלה המכירים אותי מטילים ספק בפסיק שאני מוציא מפי.
כשאני טוען שאסור שתהיינה פשרות בבחירות בכלל ובאלה הספציפיות בפרט, אני מתכוון להיות חסר רחמים אולטימטיבי אפילו אחתור כנגד הזרם השיגרתי המוביל אותנו בכל דבר ועניין במדינה לאבדון – עם גולת הכותרת של בחירות מכורות מראש.
יאיר לפיד - מנהיג זמני
יאיר לפיד, האיש הנחמד, נערץ הנערות, המראיין הביישן, הסימפטי להחריד שמיד הוזמן באמצעות קשריו לשיחה עם נציג הקוורטט שביקר בארץ... הוא דוגמה מצויינת, חדשה לנאיבים וברורה כשמש לוותיקים שבינינו – של הטעם המר בפוליטיקה הישראלית הזוועתית.
כשהאיש מלא הרייטינג הודיע על כניסתו הצפויה כזריחת השמש בבוקר על כניסתו לפוליטיקה, הייתי בין הראשונים שהביעו רצון לעזור ולפעול (יחד איתו...), ועד היום לא מפסיקים לשלוח אליי מיילים למרות הינתקותי המוחלטת מהם...
אבל מעולם לא מכרתי נפשי לשטן. למרות שהייתי בין הבודדים מאוד שיאיר לפיד התייחס אליהם בתגובותיו בדף הפייסבוק שלו (מעבר ל"תודה"), הבעתי את דעתי הנחרצת באשר לכל הסופרמניות הזו של הקמת מפלגה חדשה בראשותו:
  • אתה (יאיר) תהא המנהיג הזמני רק כי הבאת את הרייטינג הכל כך יקר ונחשק בימים אלה בישראל.
  • את רשימת מפלגתך תציג לכנסת רק אחרי פריימריז מתפקדים או כלל ארצי, ומה שהרוב יחליט, הוא שיהיה. אם נניח יקום מנהיג שרוב בוחרי המפלגה או הציבור בישראל יחפוץ לראות בראש הרשימה ואתה (יאיר) תהא נניח שני או שלישי, מה רע?
ככל שהמשכתי "לחפור" עניינית, הלכה ופחתו ההתייחסויות של לפיד אליי. כאשר ראיתי שהעתיד הולך ומאפיר (אז עוד לא ידעתי ש"יש עתיד"...) ביקשתי להסביר ללפיד ב-4 עיניים מספר כללי יסוד שיהוו סוד ההצלחה של מפלגה מתקוממת חדשה נגד הפוליטיקאים המושחתים שבאמת נמאס להם... ואז הגיעה תגובת יועציו: "הלו"ז של יאיר כל כך צפוף שפגישה ביניכם לא תיתכן...".
יש שיראו את מבוא הדברים עד כאן כאילו נפגעתי מיאיר לפיד, וכעת אני טוחן אותו. לשמחתי, רובם של הקוראים יבינו שאני נצמד ללא פשרות לאמת שלי שהובילה את כל חיי הלא קצרים במדינה התוססת הזו, ואפילו יאמרו: "שוב גדעת סיכוייך להשתלב במפלגה חדשה רק בגלל עקשנותך לטוהר, יושר וכד'". נא ענו במקומי: "ממש לא".
מה מאחד את חברי מפלגת לפיד?
כעת למה שקרה מאז... לפיד הוכיח שהוא יהיר, והוא הולך לעלות על אביו בכל המינוסים שהיו לו והביאוהו לפי פחת. לפיד הגיע לביצה הפוליטית ביהירות כזו רק בגלל הכרות ויזואלית טוטאלית עם הקהל הישראלי, והאיש ראה בזה סימן למנהיגות. מיד עטו עליו כל ה"חברים והמקורבים" לצלחת ההון/שלטון (גם תקשורת היא שלטון – בעיקר בישראל), ועתידו האישי הובטח עוד טרם הודיע מה... מי... ואיך.
השמות שהועפו באוויר כמועמדים לנבחרת שלו, לא הפתיעו לפחות לא אותי. גליה מאור... שלמה ינאי... האקסיומות הרטוריות ש"מצא מין את מינו" ו"אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה" יכולים לחבור למוסכמות אחרות כמו "הלך העורב אל הזרזיר" וכד'. מה באמת מאחד את חברי המפלגה הזו שהאיש בתחילת דרכו הבטיח להפוך עולמות כדי להביא באמת צדק חברתי חדש בישראל? הכח!! הם באים עם צוותים ענקיים מחוברים היטב לכח ההון והשלטון במדינה, מקושרים מתפקיד בכיר אחד למישנהו, ולעולם לא יהיה מיני סיכוי שחבורה כזו תשנה ולו בפרומיל את מה שקורה וקרה עד היום במדינה.

תאריך:  07/05/2012   |   עודכן:  07/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גליה מאור  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הרצל שפיר  ויצמן שירי  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שלום זיסמן  שלמה ינאי / Shlomo Yanay  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דרישתי למיגור השחיתות חוצבת להבות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתי יהל
בצרפת כבר יש חילופי נשיאים, בישראל ובמדינות שונות במערב בהן החינוך הוא "חסל באופן סימפטי את האחר", כדי שיהיה רק לך, צפויות בחירות. אבל שוב יש חיזוק בצורך לסלק הקפיטליזם החזירי ומיד
אור סימן טוב
הבורגני הישראלי ימשיך למלמל בכעס מול מקלט הטלוויזיה: "מישהו צריך לעשות משהו" הוא ירטון, "היכן המדינה? בשביל זה אני משלם מיסים?"    על הבורגנות הישראלית והכמיהה הבלתי נשלטת למנהיגים
אבנר אביב
המשטרה מופקדת על אכיפת החוק, שמירת הסדר הציבורי, מניעת עבריינות ואיתורם של עבריינים החשודים בביצוען. אבל מה היא עושה בפועל?
אפרים הלפרין
הקטל ברחובות גואה. אזרח יורד להשקיט נערים ומסיים בארון-מתים. ילדים רבים ואחד מהם מסיים בשקית שחורה. הכבישים גובים עוד ועוד מחירים. עציר במעצר נורה בסלון. והמשטרה? משטרע!
נרי אבנרי
גנבי המנדטים מקדימה מספרים לנו שאין תהליך מדיני בגלל נתניהו. יובל דיסקין נתן חיזוק, ועו"ד ויסגלס שמע, ואץ אל המקלדת. ועל אלה בדיוק נאמר: זכו רשעים פלשתינים שנעשתה מלאכתם בידי שמאלנים שקרנים. הלכתי לארכיון...
רשימות נוספות
נתניהו: יהיו בחירות מהירות  /  איציק וולף
קדימה וישראל ביתנו: לדחות את פיזור הכנסת  /  איציק וולף
ההנהגה הצעירה: מבן ארי עד אורלב  /  ההנהגה הצעירה
"שבעה" כמפגן כוח  /  איתמר לוין
אידיוט מי שלא מצביע  /  אלכסנדר גולדנשטיין
האם יש עתיד לפאשלות של יאיר לפיד  /  יהודה דרורי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il