X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יחוקק מיידית 'חוק השכונות הנקיות והבטוחות', כדי להבטיח את בטחון האזרחים על-ידי נוכחות משטרתית גוברת ברחובות, גם באמצעות סיורים רגליים של שוטרים. יוכרז מצב מיוחד של מלחמה בפשע ובאלימות, שילווה בחקיקה מיוחדת למלחמה בו. כך בדיוק עלינו לנהוג בטרור בכבישים, וכך בדיוק בטרור הערבי והאיסלאמי נגדנו
▪  ▪  ▪
גדי ויכמן ז"ל ובתו. לנקוט ביד ברזל כנגד הרשע [צילום: מהאלבום המשפחתי]

הדפוס הישראלי של תקיפתו ורציחתו של גדי ויכמן ז"ל, מזכיר לי שלושה סרטים שהופכים למציאות ישראלית. הכוונה בראש ובראשונה לסרט 'התפוז המכאני' של סטנלי קובריק. ומיד עימו אני נזכר בסרטים 'כלבי הקש' של סם פקינפה, ו'השדים' של קן ראסל.
כריסטיאן, אלמנתו של סטנלי קובריק, אומרת על הסרט 'התפוז המכני': "אני חושבת שזה עדיין משל מושלם על הרשע. רשע שאין לו אפילו שמץ של מצפון שירסן אותו. נראה לי שאלכס (מ.ח.: גיבור הספר והסרט) חי במיקרוקוסמוס של העולם שלנו. ההורים שלו מחליאים בחולשה ובטיפשות שלהם, והמשטרה, הרופאים, הכנסייה, העובדת הסוציאלית, הקורבנות האינטלקטואלים - כל האנשים שמקיפים אותו הם בעצם החברה המערבית כפי שהיא עכשיו. הצעירים בוחרים להתרחק מהפוליטיקה. הם רק צופים בסרטים על ערפדים. והשאר, אנחנו, הם כמו ההורים של אלכס, מתלוננים ומייבבים".
באותה שנה בה יצא הסרט 'התפוז המכאני' לאקרנים, יצא איתו גם הסרט 'כלבי הקש'. גרסה מחודשת של כלבי הקש הייתה אמורה לצאת בפברואר 2011, אבל נדחתה ל16 בספטמבר. עליו אפשר לומר בדיוק את אותם הדברים שאמרה אלמנתו של סטנלי קובריק.
ליישם את גישתו של 'הארי המזוהם'
ומה עושים מול הרשע הזה? התשובה ניתנה גם היא על-ידי אמנות הקולנוע באותם סרטים עצמם, ובדמות שני סרטים שיצאו לאקרנים בדיוק באותה שנה: הקשר הצרפתי והארי המזוהם. ב'קשר הצרפתי' דמויותיהם של שני הבלשים, ג'יימס "פופאי" דויל (ג'ין הקמן) ובאדי "קלאודי" רוסו (רוי שיידר), וראשי הכנופיה מבוססות על דמויותיהם של אנשים אמיתיים, וכך גם ביחס לחלק מהדמויות האחרות בסרט.
הסרט 'הארי המזוהם', הוא בכיכובו של קלינט איסטווד. איסטווד מגלם בסרט שוטר קשוח בשם הארי, הפועל באופן קשוח ונחוש כנגד הפשע והרשע. זו בעצם האמירה המשמעותית של איסטווד בסרט זה ובסרטי ההמשך שלו.
אם לא תיושם גישתו של 'הארי המזוהם' במקומותינו, הרי שנוכל לצפות בהתגשמותו של הסרט 'ארץ קשוחה', בה אנטון שיגור הרוצח הפסיכופט, מנצח את הטובים, ונראה שאפילו כוח עליון לצידו. אנו חייבים להתעורר מהשאננות ומהטמטום שלקינו בהם עקב "תרבות השפע" והדובדבן שבקצפת הזאת: "תרבות הרייטינג".
לנקוט בדוקטרינת 'אפס הסובלנות'
אנו חייבים לנקוט את דוקטרינת 'אפס הסובלנות'. בראש ובראשונה במוסדות החינוך. מייד לאחר מכן, בתחום הזהירות והבטיחות בדרכים, במקומות העבודה, במרחב הציבורי והמשפחתי, וכמובן: במלחמה נגד הטרור הערבי והאיסלאמי. הענישה חייבת להיות דרקונית. לעולם לא ישוחררו רוצחים בדם קר. יונהג עונש מוות לרצח אלים וברוטאלי על-רקע פלילי ולאומני כאחד.
יחוקק מיידית 'חוק השכונות הנקיות והבטוחות', בכדי להבטיח את ביטחון האזרחים על-ידי נוכחות משטרתית גוברת ברחובות, גם באמצעות סיורים רגליים של שוטרים. יוכרז מצב מיוחד של מלחמה בפשע ובאלימות, שילווה בחקיקה מיוחדת למלחמה בו. כך בדיוק עלינו לנהוג בטרור בכבישים, וכך בדיוק בטרור הערבי והאיסלאמי נגדנו. יד ברזל כנגד הרשע והרשעות - עד לניצחון מוחץ ומוחלט.
זו צוואת גדי ויכמן ז"ל: אלמלא מוראה של מלכות - איש את רעהו חיים בלעו. לא תעמוד על דם רעך. וְלֹא תַחֲנִיפוּ אֶת הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַתֶּם בָּהּ כִּי הַדָּם הוּא יַחֲנִיף אֶת הָאָרֶץ וְלָאָרֶץ לֹא יְכֻפַּר לַדָּם אֲשֶׁר שֻׁפַּךְ בָּהּ כִּי אִם בְּדַם שֹׁפְכוֹ.

תאריך:  08/05/2012   |   עודכן:  08/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צוואת גדי ויכמן
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
רק עונש מוות ימנע מעשים כאלו
מקס פאואר  |  8/05/12 11:18
2
אהבתי. ל"ת
אלישמע  |  8/05/12 18:20
3
מילים כדורבנות
עופר. ש  |  9/05/12 06:22
4
האמת?הכפה הענקית כמו של חמאס ל"ת
בולגריה  |  9/05/12 09:32
 
- אני בולגרי
משה חסדאי  |  30/05/12 12:19
5
אתה רואה יותר מידי סרטים
זהר   |  9/05/12 12:32
6
לא צריך להסחף ולהרחיב יריעה
מדובר באיכות חיים  |  9/05/12 14:19
7
פקוח עירוני יכול לבצע90%מעבודה
ע_הראל  |  24/05/12 16:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - בול, גזל, מצלמות בשטח, טכנולוגיה, הקוויזלינג ועיטור
יואב יצחק, איתמר לוין
נתניהו ומופז עשו את הצעד הנכון ביותר והטוב ביותר גם לעצמם ובמיוחד למדינת ישראל    אל תתפלאו אם בעוד זמן קצר מופז יהיה שר הביטחון וברק יהיה שר החוץ    הקמת ממשלת האחדות פותחת פתח לשינוי אמיתי בחלוקת הנטל ולהגברת יציבות הממשל    הצטרפות קדימה לקואליציה מהווה "תיקון" לטעותה של ציפי לבני
נסים גבאי
עם המרקחת הפוליטית המסריחה ביותר מאז קום המדינה, ניתן האות להתארגנות אמיתית של העם הזה הידוע עד כה כהכי מטומטם מכל העמים עלי אדמות
אפרים הלפרין
כל מי שקורא בשורות ובין השורות יכול להסיק שמהפכה מתרחשת בבית המשפט העליון, מהפכה חיובית מאוד
איתמר לוין
בית המשפט העליון צודק בקביעתו שעיקרון סופיות הדיון גובר על דיבורים ערטילאיים בדבר "מדיניות חדשה". המדינה היא שקבעה את מועד הריסת הבתים בגבעת האולפנה, ולאחר מכן פעלה - או ליתר דיוק לא פעלה - בשיטת השלוף-בלוף-סמוך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il