X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ה-20 ביולי, יום כניעת הכוחות הערביים, הוא למעשה היום שצריך להיות חקוק לנצח בזיכרונו של הציבור הפלשתיני בכלל והסטודנטים הערביים בפרט כיום הנאכבה השני והם מאוד אוהבים חגיגות של תאריכים...
▪  ▪  ▪
יום הנאכבה הפלשתיני [צילום: פלאש 90]

הנאכבה היא ה"שואה הפלשתינית" (לדבריהם). אבל כולנו מודעים לכך כי זהו בעצם אסון שהם הביאו על ראשם כאשר התנגדו לרעיון ה"חלוקה" ותקפו אותנו בעזרת צבאות מ-7 מדינות ערביות - כשלו וניגפו. אומנם לא הושמד שליש מעמם, ולא היו להם 3 מיליון פליטים, אבל בהגזמה הערבית המוכרת לכל, הכל מותר.
יום הנאכבה (ה-15 במאי), היה היום בו פתחו כל הכוחות הערביים במתקפה כללית עלינו, (יום קודם הוקמה מדינת ישראל) לפיכך אני מניח, כי "השואה" הזו שהם מציינים איננה דווקא הקמת מדינת ישראל אלא ההחלטה האומללה שלהם לצאת למתקפה כללית עלינו... ולפיכך, ניטיב לעשות אם נאפשר להם לציין את יום הנאכבה כל שנה בעצרות וברוב עם כאשר יזכרו (וגם נזכיר להם שוב ושוב) מה יקרה להם אם הם יחליטו שוב לתקוף אותנו...
לגבי הסטודנטים שלנו שרוצים להראות לחבריהם הערבים מ"היכן משתין הדג" אני מציע להם לעשות עצרות ביום ה-20 ביולי, שזהו היום (בשנת 1949) בו נכנעו למעשה הכוחות הערביים וחדלו מהמלחמה עם אפס הישגים והרבה מאד תבוסות.
לכן, ה-20 ביולי ,הוא למעשה היום שצריך להיות חקוק לנצח בזיכרונם של הציבור הפלשתיני בכלל והסטודנטים הערביים בפרט כיום הנאכבה השני (והם מאד אוהבים חגיגות של תאריכים...) ואז, במקום להסתכסך בקמפוסים - יחגגו את היום הזה כיום הניצחון כל הסטודנטים היהודים, ואז ניתן יהיה לעשות אפילו חגיגות משותפות עם הסטודנטים הערביים, כי זוהי - הכניעה - שהינה בעצם הנאכבה האמיתית שלהם...

תאריך:  15/05/2012   |   עודכן:  15/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנאכבה הראשונה או הנאכבה השנייה?
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
נזכיר להם- רצו להשמיד עם
ד''ר אברהםשלום  |  15/05/12 15:02
2
הערבים תכננו רצח של העם היהודי
דודי30  |  15/05/12 17:53
3
ה"דמוקרטיה"מעל לכל=דמוקרטיה שב
קורןנאוה טבריה  |  16/05/12 07:00
 
- למרות אפס שכמוךהדמוקרטיה תשרוד ל"ת
אסוננו החרדים  |  16/05/12 10:58
 
- מתי קבלתה עליך את האיסלם??? ל"ת
יהודי מן המנין  |  16/05/12 15:34
 
- עדיף איסלם על חרדיות בוגדנית ל"ת
לנאוהקורן  |  16/05/12 16:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צ'לו רוזנברג
חברי קדימה הבלתי מרוצים יכולים לבוא בטענות רק לעצמם ולאלה אשר בחרו במופז ליו"ר. את התוצאות לא ניתן לשנות. ההיסטוריה הפוליטית הישראלית ידועה בתופעות של כלנתריזם. זו תופעה מכוערת ובזויה. הפוליטיקה הישראלית מזמנת לנו הפתעות שונות ומשונות. הפעם, באמת אין כל חדש תחת השמש
מני ישי
כשעם ישראל במצוקה, במלחמה, הלכידות בו מדהימה, אך בתקופות שפע ושלווה, שוב צצות המחיצות, שוב מסתגרים בבתים גבוהים, מוקפים חומה קרירה. איפה הערבות ההדדית של כל ישראל ערבים זה לזה?
הרב אליהו קאופמן
על-רקע אירועי קריית מלאכי ב', הייתי מציע לחוטובלי ויחימוביץ' לחשוב היטב ולהרחיב את הצעת החוק שלהן, בין השאר כדי שגם לא ידבק לה הכינוי הלא ענייני "חוק אריה דרעי". ברור כשמש שהצעתן באה מסיבות אישיות כמו אמפטיה לאריה דרעי, שהרי מוזר מדוע לא העלו את הצעתן לאחר שהירשזון הורשע
טל פירסט, יורם שוייצר, עינב יוגב
נראה כי הטלטלה בעולם הערבי שכונתה באופטימיות יתר "האביב הערבי", יצרה בעיקר חוסר יציבות שלטונית במרחב הערבי ובכך מאפשרת לאל-קאעידה ולשותפיו מרחב מחיה, כר נרחב לפעולה ואף אפשרויות להמשיך ולפעול למרות המכות שספגו בעשור האחרון
איתן קלינסקי
העיון בחוקת התורה מצביע על כך, שאחד הזיכרונות העמוקים של עם ישראל בראשית דרכו, הוא זיכרון היותו עם עבדים בארץ לא לו, בארץ זרה. יציאת עם עבדים לחרות נושאת בחובה את לידת רעיון החרות, היא גם נושאת בחובה ייעוד, שכל באיה של החברה יזכו להכרה בכבודם וחירותם. מכאן רגישות חוזרת ונשנית ביחס אל הזר, אל האחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il