X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני יוצא נחרצות נגד ה"עליהום" החדש של השר החברתי כחלון, שלא עוצר באדום ושועט לשחיטת כל דבר שכאילו הוא "רצון העם" – ואנחנו נוחתים נחיתת אונס עם מכשירים כבויים שלא מראים לנו כמה מהר אנו לפני הפגיעה וההתרסקות בקרקע
▪  ▪  ▪
מיכאל גולן, "גולן טלקום". יסייע לענף התקשורת? [צילום: איתי מקמל]
גולן טלקום והוט מובייל גייסו 20 אלף מנויים
עופר וולפסון
בתוך ימים בודדים, הצליחו שתי חברות הסלולר החדשות בעלות התשתית הפיזית להביא לנטישה המונית בחברות הסלולר הוותיקות
לרשימה המלאה

לדעתי יש להחזיר את הגולן (טלקום), ולהישאר (רק) עם הגולן האמיתי (והעיניים של המדינה). חבר'ה, איבדנו את הצפון. התאווה לשחיטת פרות קדושות שעליהן התקיימנו, הפכה תחביב לאומי – וקדימה לבריקדות.
כמי שמעולם לא פחד לעמוד נגד הזרם ההמוני השוטף (וראו כמה פעמים צדקתי עד דמעות...), אני יוצא נחרצות נגד ה"עליהום" החדש של השר החברתי כחלון, שלא עוצר באדום ושועט לשחיטת כל דבר שכאילו הוא "רצון העם" – ואנחנו נוחתים נחיתת אונס עם מכשירים כבויים שלא מראים לנו כמה מהר אנו לפני הפגיעה וההתרסקות בקרקע.
קבלו עובדות שצריכות להדליק אצלכם נורות אדומות:
1.
הטייקונים אינם האויבים שלנו, הם אומנם "מנקרי-עיניים", אבל מה לעשות שלהם יש, ולנו אין? מישהו היה צריך להיות בעל ההון, וכנראה שלמורת רוחם של כמה...זה לא הם.
2. החברות בבעלותם של הטייקונים נותנות לנו אלפי מקומות עבודה. מלחמה על זכויות אינה חייבת להרוס תשתיות.
3. הפרטת הטייקונים וכיסוחם הכלכלי יכולים לגרום לכמה מחטטים באף לנסות ולהתעשר זמנית, אבל כל מה שבא מהר גם נעלם מהר. טרם המציאו ילדי פלא שפתאום לוקחים את כל המוכן והנבנה לאורך שנים – ולהפוך דווקא אותם לטייקונים החדשים. הפעם זה בניין התקשורת שמנכסים אותו לעצמם כאילו שגם יצליחו לתפעל אותו – ואחר-כך יהיה זה תחום אחר ש"העיקר שלא יהיה ברשות נוחי (דנקנר) או יצחק (תשובה)".
העובדות הכואבות שונות בתכלית
כל מי שהיה צריך את ענף הטלפונים הניידים לצרכי עבודה – מצא דרכים מצוינות לשלם מחירים סבירים ביותר. מי ששילם הון תועפות על המכשירים הללו שנועדו להעביר ולקבל מידע – היו אלה שדיברו והשתמשו בהם ללא כל צורך ממשי במשך שעות ארוכות לאורך היממה... בניכוי הצורך והתועלת האמיתית בהתחברותם לקווים הללו – נגיע מהר מאוד לאלפי אחוזים עם עלויות מטורפות מיותרות שהעולם לא היה נהרס לולא לא היו אותם שימושים הזויים. אלה הם גם אותם משתמשים שחברות הסלולאר קטפו עליהם מיליארדי שקלים רווח – ואותם אפילו השר כחלון לא יוכל להציל.
אותם משתמשים מיותרים בקווי הטלפון וזמן האוויר המשלמים הון עתק ומיותר על שיחות בטלות בצורה קיצונית, שיחסכו מעתה מאות שקלים בחודש – יודעים מצוין לזרוק את הכסף הזה (שגם קודם לא היה להם... ורק הגדיל את החור השחור בבנק...) על שטויות אחרות שלמעשה יביאו להם רק נזק – אבל ממוקדים אחרים שאוותר כרגע על פירוט האופציות בנדון.
כל המהפכה התקשורתית הזו תביא רק נזק. מי שידע להשתמש נכון באמצעי התקשורת הללו גם קודם המהפכה החדשה – שילם ממש מעט על קבלת המון תועלת. מי שלא ידע להשתמש נכון ואפילו ניצל הפטנט החדש שאינו מחייב חוט טלפון קשור למכשיר כמו בבית – לרעה, לא רק שלא יביא לעצמו ברכה מינימלית עם הורדת המחירים הצונאמית העכשווית, אלא יגרום בראש ובראשונה לפיטורי אלפי עובדים שהתקיימו ונהנו מביטחון כלכלי ועבודה ברוכה.

תאריך:  18/05/2012   |   עודכן:  18/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא גולן יחזיר לנו את הצפון
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כנראה ששכחת כמה דברים
סתם אחד  |  18/05/12 11:59
2
חברות הסוללר והפיטורים
יאיר לב  |  18/05/12 12:19
3
תתעורר מרוקאי נאיבי הגולן הלך
מלאך המוות  |  18/05/12 15:46
 
- ניפגש בגיהנום - חכה לי 60 שנה. ל"ת
חי פעמיים  |  18/05/12 22:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
כאשר סכנת השוהים שלא-כחוק החלה להתקרב לפתח ביתה, גילתה לפתע התקשורת הישראלית שמדובר בעבריינים ולא בפליטים. במשך שנים היא התעקשה לטעון ההפך, וכך יצרה חלק ניכר מן הבעיה העומדת כעת על-סף פיצוץ
איתמר לוין
מי שעורג לשיטת הבחירות בארה"ב או בבריטניה, כדאי שיקרא קצת נתונים    בבחירת מבקר המדינה הוכיחו חברי הכנסת שאין להם בושה אפילו בפני עצמם    מי דמוקרטי יותר - יאיר לפיד או מועצת גדולי התורה?    הציונות הדתית מלמדת שגם דלפונים יכולים לריב על הירושה    באיגוד הכדורסל לא שמעו על בחירות חשאיות    האנרכיה ביוון יוצרת סכנה ברורה ומיידית של פשיזם וגזענות
אלכסנדר יורפולסקי
שוב אני עומד "נפעם" מול הבורות האינסופית של פעילי השמאל, שמבקשים עתה בשם זכויות אדם להשאיר מאות עובדים זרים, מהגרי עבודה, פליטים ועוד עשרות תיאורים משפטיים חלקלקים שהמציאו במטרה להטעות את הציבור, ולתת לנו תחושה שמדובר באנשים תמימים שאין בכוונתם להזיק למדינה
אפרים הלפרין
אנשים נקטלים ברחובות והקהילייה המשפטית מתחבטת במילים, אבל מילים לא תגברנה את הביטחון ברחוב - אלא רק מעשים, רק החלטות ברורות ומעש חסר-פשרות
דניאל גיגי
"המסע" של יהודי אתיופיה לא הסתיים והם עדיין נאבקים וכמהים להגיע לבית, שעליו הם חלמו כשהם חיו בגולה. יום הזיכרון לזכר ארבעת-אלפים מחברי קהילת יהודי אתיופיה שנספו בדרך לישראל יתקיים ביום ראשון הקרוב בהר הרצל בירושלים, ומעבר לכך שהיום הזה צריך להזכיר לכולנו את הנספים, היום הזה גם מסמל את העובדה שהקהילה הזאת עדיין לא באמת הגיעה "הביתה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il