X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קשה להאמין, אבל למרות שכמעט לכל אחד מאיתנו יש טלפון נייד, המלווה אותנו לכל מקום - לא מצוי, עדיין, בארץ מדריך-טלפונים, הכולל את מספריהם של מנוייו. המדובר בבעליהם של כ-10 מיליון מכשירים ניידים
▪  ▪  ▪
סלולרי אנונימי [צילום: AP]

כמעט לכל אחד מאיתנו יש לפחות איזה טלפון סלולרי, אם לא שניים-שלושה. החיים הרי כבר לא ייתכנו בלעדיו ובדרך כלל הוא גם ממלא את מקומו של הטלפון הנייח, השוכב לא אחת בבית ככלי-אין-חפץ-בו.
על-פי סטטיסטיקה בלתי-רשמית, מסתובבים במדינה הזאת כ-10 מיליון טלפונים ניידים המצויים בחזקת בעליהם, כשכל אוכלוסייתה של הארץ אינה מונה אפילו שמונה מיליון.
ובכל זאת, הפלא ופלא: במדינת ישראל, שורצת הסלולרים, אין אפילו ספר-טלפונים אחד, שירוכזו בו מספרי מנוייהם. לא יאומן, אבל אף אחת מהחברות הסלולריות, השורצות בימים אלה לרוב, לא מצאה עדיין לנחוץ להעניק את השירות הזה והיא מותירה בכך את המנויים הרבים עם הלשון בחוץ.
מסתבר שגם האינטרנט רחוק מלהושיע. בעוד אתרי החברות הסלולריות גדושים במידע מקיף ומפתה על עוללות הניידים שלהן - הם מתעלמים, משום מה, מפרסום האלפון של בעליהם. גם מי שפונה טלפונית, כמוני, כדי לברר מספר מסוים - חזקה עליו שיעלה חרס בידיו. אז לא זו בלבד שאין בנמצא ספר-טלפונים - גם החברות עצמן דוממות ואינן מוכנות לספק את המידע הנדרש.
הצילו!
דברים אלה אינם אמורים, כמובן, באותם טלפונים מסווגים, שבעליהם אינם מעוניינים בפרסום מספריהם ברבים. כבודם של אלה מונח במקומו, ממש כמו של אלה שהם בעלי טלפונים נייחים, המבקשים להישאר בעילום המספר. אלא שמספרם של כל אותם מסווגים בטל בשישים לעומת מספרם של הטלפונים הגלויים. אז למה לא לפרסם אותם?
נכון, אומנם, שהטלפון הסלולרי נחשב לאחת מהמצאות הדור הפופולריות, אבל השירות הניתן עבורו לוקה בחסר ומצוי במרחק של שנות-אור מהמאה ה-21. מאז שיווקו של הנייד, לראשונה בארץ, חלפו כבר שנות-דור. חברת "פלאפון" הייתה הראשונה לשווקו, ובעגה הרווחת גם הפך שמה לשם נרדף למכשיר הנייד, ממש כמו ש"פריג'ידר" הפך לשם נרדף למקרר, ו"ג'יפ" לשם נרדף לרכב-שטח.
לא נותר אלא להפציר ב"פלאפון", ב"סלקום", ב"פרטנר", ובכל אותן חברות הצצות חדשות לבקרים, לקחת את עצמן בידיים ולמלא את החלל החסר הזה, מהר ככל האפשר.

תאריך:  22/05/2012   |   עודכן:  22/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רן שורר
כל אחד היה עושה בדיוק מה שהפליטים עושים כיום אצלנו - מחפשים מקום טוב יותר. כי חיים רק פעם אחת וגם הם יודעים זאת. דווקא היום, כשהציבור זקוק למנהיגים שיודעים להרגיע ולקדם פתרונות מעשיים, דוברי הימין הצעקנים פועלים בעוצמה רבה יותר, וכל האמצעים כשרים בעיניהם. וגרוע מזה - מנצלים את מצוקת תושבי השכונות שגם הם נקלעו למצב בלתי אפשרי, עקב אי-הטיפול הממלכתי בעניין מלכתחילה
שושנה ויג
"מעוּות לא יוּכל לִתקון"? - השימוש המסולף במושג "החופש האקדמי" והצעה לריפוי תחלואי ה"שסעת" הלאומית". תגובה למאמרה של פרופ' זיוה שמיר
אליהו קאופמן
בוז'י הרצוג - נכד ל"רב ראשי" אורתודוכסי ויוזם הצעת החוק נגד 'הדרת הנשים' - בטח יחפוץ לבטל את המחיצה בבית הכנסת וישלח צוות של בלשים לבדוק האם בלילות שבת גם האישה מקדשת על היין. באותם רגעים - בגן עדן, יתייפח הסבא של בוז'י בחוזרו על הפסוק "בנים גידלתי ורוממתי והם פשעו בי". ואז תצא בת קול ותקרא: "חומץ בן יין, חדל לייסר את סבך המנוח"
נרי אבנרי
אולמרט יודע שלא חשוב איזה שקר יפיץ, נברני ארכיון לא יספקו את החומרים איתם מרסקים אמינות. אני הלכתי, וגיליתי שהאיש הזה לא מפסיק לשקר. בחלום הרטוב שלי, אני צועק: אהוד אולמרט שקרן! והוא מגיש נגדי תביעת דיבה. הלכתי לארכיון...
עו"ד זיו שרון, עו"ד ניר הורנשטיין
הפרשנות התכליתית והליברלית לא פסה מן העולם בבית המשפט העליון. כך עולה מפסק הדין בעניין מוסטפה נח'אש שניתן בימים אלה בבית המשפט העליון - ביחס להגדרת קרוב לצרכי מס שבח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il