X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שלטון ה"חוק" - כוחות הביטחון והתקשורת, שעוסקים בהחרבת בתי יהודים - נידון לחורבן וזאת בזמן שכל העם היהודי נגזרה עליו גזרת כליון בדקות ספורות ולא ביום אחד כמו גזרת המן. שלטון שכזה הוא שלטון חולה נפש, שיש לכלוא אותו בבית חולי רוח
▪  ▪  ▪
החופה התקיימה וכל מחריביה יאבדו [צילום: יח"צ]

שלשום פשט כוח מג"ב על הכנות לחופתם של הזוג עמישב ושרי מלט ברמת מגרון, גרם נזק כבד לציוד, רמס ודרס גנרטור, סוכת שמחה, כסאות ושולחנות ותקרובת ודימה להחשיך על הזוג הצעיר עולמו. שלף צו שטח צבאי סגור וחייך. מאות האורחים שרקדו לאחר החופה בזו ולעגו למחריבים שפשעו וכשלו.
כבר ניבא הנביא מיכה:"והאבדתי מרכבותיך" - לא בחיל עושים שלום! צבא הגנה לישמעאל הוא צבא מיותר ואשרי החרדי וכל יהודי שאינו מתגייס לצבא אנטישמי של שונאי ישראל. אל טל ואל מטר עליכם. שחצנות "כוחי ועוצם ידי" פירקה מכבר את הצבא ורק הנהגות ממלכתיות חסרות כבוד ממשיכות לדחוק בצעירייהם להתגייס לצבא החורבן. כל מה שנותר הוא מעשי בריונות נגד בוני חרבות ירושלים. צבא המגויס לאויב.
כך היה בימי המרד ברומי. כשהיה נולד בן היו שותלים ארז וכשנולדת בת נוטעים שיטה ומשהגיע זמן שמחת ליבם של נערי ציון היו נוטלים ענף מזה וענף מזה ומעמידים חופה.
ואמר 'אשקא דריספק חרב ביתר',(על יתד של מרכבה) ומפרש (גיטין נז.) שמיד שנולד לאחד בן היו נוטעים ארז, וסימן זה להם שיהיה הזוג כמו נטיעה חזקה, ויהיה מושבם חזק כמו נטיעת ארזים בארץ. וביום חופתם היו עושים חופה מהם, וזהו סימן שיהיה להם אוהל בל יצען בארץ, ויהיה אל הזוג הזה בית נאמן. וידוע כי הארז הוא הנטיעה ביותר חזקה, וכדכתיב (במדבר כד, ו) "כאהלים נטע ה' כארזים עלי מים", ולכך היו נוטעים ארז, כלומר שיהיה להם נטיעה חזקה בארץ. ולכך זכו גם כן לכרך ביתר. כי ביתר הוא כרך חזק ותקיף נטוע בארץ. ועוד יתבאר לקמן באריכות (פרק ז). הרי לך שכל אחד כפי מה שהיה מעלתו - היה חורבן שלו.
נפילת העיר ביתר בימי מרד בר כוכבא מצוינת כאחת מחמשת הדברים שאירעו לאבותינו בתשעה באב. בכל ברכת המזון אנו מברכים ברכה מיוחדת, ברכה רביעית "הטוב והמיטיב" שהיא על הרוגי ביתר. הטוב שלא הסריחו והמיטיב שנתנו לקבורה.
חז"ל דרשו לגנאי את מעשה חמומי המוח - אך לא כך, כעת, כאשר ההנהגה היא בידי קטני המוח.
המרכבה הישראלית נתקעה מזמן. אין מרכבה סימן ה'. הישראליות מחקה את שם ה'.כבר לפני כחודשיים עם פסק מגרון נכתב כאן כי בפרשת מגרון ניצחה אירן.
להלן ציטוט מתוך אתר דבקה מיום 22.5.12:
קו ההגנה הישראלי האחרון בפרשת הגרעין האירני, אשר טוען כי צריך לדרוש מאירן הוצאתם של כל סוגי האורניום המועשר מחוץ לגבולות אירן, וסגירתו של המתקן התת-קרקעי בפורדו, התמוטט כבר מזמן, אבל נתניהו וברק מעמידים פנים כאילו הדרישות האלה עדיין קיימות. בכך הם רק מגבירים את חשיפת חולשתה האסטרטגית-ניתוחית של ירושלים, ואת פשיטת הרגל של מדיניותה האירנית של ישראל. הדברים הגיעו לידי כך, שבישראל אפילו לא נשמעה תגובה של ממש לדבריו ראש המטות המזוינים האירניים גנרל חסן פירוזאבדי 'כי מהות קיומה של אירן היא השמדתה המוחלטת של ישראל'. השמדה מוחלטת של עם אפשר להשיג רק בנשק גרעיני. להלן הפרטים והניתוח:
שלטון "החוק", כוחות ביטחון והתקשורת שעוסקים בהחרבת בתי יהודים נידון לחורבן וזאת בזמן שכל העם היהודי נגזרה עליו גזרת כליון בדקות ספורות ולא ביום אחד כמו גזרת המן. שלטון שכזה הוא שלטון חולה נפש. אין הוא שלטון ואין הוא מייצג אפילו את עצמו. יש לכלוא את השלטון בבית חולי רוח באשפוז כפוי.
האחריות על הוצאת צו האשפוז היא על כלל הציבור. הנהגות ביהודה ושומרון ממלאות את פיהן מים, אינן מארגנות את כלל הציבור כפי שהיה מתבקש בשעה קשה זו. פרישה ממדינת ישראל והקמת ממשל עצמי. כך גם ההנהגות בכנסת שאינן פורשות מן הליכוד מיד ואינן מקימות להם מסגרת משל עצמן יחד עם חלק מאנשי שס, "דגל" ואגודה" [מצטרפות לאופוזיציה] כמו גם חלקים מהבית היהודי, ישראל ביתנו.
כל אלו אם לא יפרשו לא יזכרו בעתיד ולא לטובה. כך הרבנות הראשית וכך כל איש בישראל שיכול היה לומר ולעשות ושילב את ידיו ואמר מה אני יכול לעשות!. כל מי שמתחבר לרשע נותן יד לחורבן. ממלא הרשעים אינם זקוקים לו והקיאו אותו מכבר אל מחוץ לגדר.
גם המפד"ל והאיחוד הלאומי יכלו לפרוש בזמן בטרם חורבן גוש קטיף אבל הם בחרו לחכות עד לרגע אחרי אחרון ממש כמו נתניהו.
בחרט ברזל תיחרט עליבות הנפש שלכם אם לא תפרשו עכשו ומיד.
אך בזכות החופה שהתגברה והתקיימה על-אף הכל בקור ובסופה עם ישראל יחיה לנצח וכל מחריבי החופה יאבדו.

תאריך:  23/05/2012   |   עודכן:  23/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בזכות חופת מלט
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
כשביבי מבצע את חזון אורי אבנרי ל"ת
מורשת רבין ממאירה  |  24/05/12 19:39
2
כשחולה רוח חושב שאחרים חולים ל"ת
וייס המטורף  |  25/05/12 00:52
3
הרס החופה- אטימות לב ורשעות!!! ל"ת
הניה  |  27/05/12 11:57
4
הלל,מסכן שלי,אולי תראה רופא ? ל"ת
פר' קורצוויל  |  28/05/12 10:43
5
הלל וויס היה מורו ומדריכו של
יגאל עמיר ימח שמו  |  28/05/12 10:54
6
כימני מובהק אני חושב שאתה פשוט
הזוי  |  4/06/12 21:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל הריס
אם הקואליציה החדשה לא מסוגלת למלא את הוראות בית המשפט העליון בנוגע למאחז בלתי-חוקי, אין ספק שלא תוכל להגיע להסכם עם הפלשתינים. אם קדימה לא תעשה סוף לחוק המסוכן הזה, מתוך הקואליציה, על חברי קדימה לפרוש מיד
מנחם רהט
בהתקרב המועד לביצוע החרבת גבעת האולפנה, מזהיר שופט מחוזי בדימוס, שמעשה עיוועים שכזה נגוע בעיוות צדק מוחלט, ומציע לבג"ץ להכיר בטעויותיו המשפטיות הזועקות לשמיים, וליזום בעצמו ביטול פסיקתו בעניין מגרון וגבעת האולפנה
עו"ד ורד כהן, עו"ד רענן בר-און
להארכת תקופת ההתמחות יש השלכה ישירה לא רק על טובת המתמחה הפרטי, אלא גם על טובת המקצוע. השקעה רבה יותר במתמחים, תאפשר את העלאת הרמה המקצועית של הנכנסים בשערי המקצוע, ותיצור עורכי דין מנוסים יותר, אשר יעניקו שירות טוב יותר לקהל הרחב
בעז שפירא
התרחקנו מאוד מחזון הבית הלאומי לעם היהודי בארץ ישראל, התרחקנו מדי ממורשת אבות, חלקים נרחבים מדי בעם איבדו את החזון, את האמונה ואת התקווה. אך לא מאוחר לתקן. יש לערוך טיהור של ממש בפיקוד הצבא, להדיח את הנשיא המכהן מתפקידו ולחולל שינוי של ממש בשיטת הבחירות
שולמית קיסרי
ביבי, כוכב עליון, "זיהה" את בעיית המסתננים והעובדים הזרים, שהרי הוא אשף בלזהות את הבעיה זמן רב אחרי כולם, כאשר המצב כבר בשלב הגיהינום. איפה היה המנהיג מלך ישראל עד לרגע זה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il