X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חברות הסלולר הוותיקות יכולות לצמצם את נזקן מכניסת חברות הסלולר החדשות, אם ישכילו לתת שירות חכם יותר וכן יוכלו לחסוך בהוצאות לדוגמא: לשלב הסכמים פשוטים עם חשבונות פשוטים וברורים - דבר שיאפשר להן להקטין כוח אדם במוקדי שירות
▪  ▪  ▪
אילוסטרציה [צילום: פלאש 90]

לא מעט מילים נכתבו בימים האחרונים על המהפכה הסלולרית לה אנו עדים. די בצדק שמח ציבור הלקוחות על החיסכון הצפוי לו בחשבונות התקשורת החודשיים ולא פחות, על הנזק הכלכלי הנגרם ושכנראה עוד ייגרם לכל אותם אלו שבמשך שנים גבו מאתנו סכומים לא סבירים על שירות חיוני.
מן הצד השני, יש אלו הטוענים כי לצד השמחה, יש בעיה בפגיעה בחברות הסלולר הוותיקות - יהיו עובדים רבים שיפוטרו לאחר שאותן חברות ירצו לצמצם את הנזק שבירידה ברווחיות באמצעות חסכון בהוצאות; המניות ששערן ירד אינן רק בידי הטייקונים - גם לציבור יש אחזקות בחברות אלו. אולי גם יהיו "תספורות" שונות פרי מדרשן של אותם טייקונים.
טוענים אלו הרוצים להפחיד אותנו כי כל מי שיעבור לחברת סלולאר חדשה לא יקבל שירות אליו התרגל עד היום.
מבלי לבטל כהוא זה דעה זו או אחרת בעד או נגד חברות הסלולר הוותיקות, נתמקד הפעם בנושא שירות הלקוחות.
אז מה ניתן לראות במחלקות השירות של חברות הסלולר הוותיקות - הם עונים תמיד בנימוס; בדרך כלל, בזמן לא נורא ארוך ובהרבה מקרים ניתן להשאיר פרטים והם יחזרו אליך; הקשבה לא רעה למתלונן או למבקש לברר. על ביצוע המובטח בשיחות אלו, כאן כבר המצב פחות טוב ולא אחת, לאחר סיכום עם נציג השירות, מסתבר כי הביצוע שונה.
אבל מדוע יש צורך במחלקות שרות מרובות כוח אדם? מניסיון מצטבר של שנים רבות, נראה כי ישנן שתי סיבות עיקריות:
  • האחת, "החבילות" הנמכרות מורכבות וקשה ללקוח תמיד להבינן עד הסוף. את החשבון החודשי, האדם הסביר לא מבין. יש חיובים וזיכויים אין ספור ומה שניתן לכלול בטבלה אחת בעמוד אחד ובו ציורים ואיורים מובא ב-8 עמודים. כל ניסיונותיי להבין במהלך השנים את החשבונות לא צלחו. המשמעות - עוד ועוד שיחות למוקד השירות.
  • הבעיה השנייה מצויה בעובדה שההסכם בין חברת הסלולר לבין הלקוח פשוט אינו מכובד במלואו. במהלך למעלה משנה, כמעט מידי חודש בחודשו, אני נאלץ לפנות למוקד השרות בבקשה לברר את גובה החיוב שאינו תואם להסכם. הפניות תמיד מוצדקות, שכן אני מזוכה חודש לאחר מכן אך מדוע שהחשבון לא ישקף את המוסכם ובכך ימנע הצורך בפניות למוקד.
אם חברות הסלולר החדשות ישכילו, בתאום עם הרגולטור, לשלב הסכמים פשוטים עם חשבונות פשוטים וברורים, יקטן הצורך במוקדי שירות והאיומים הנשמעים על כי במחירים החדשים לא ניתן יהיה לתת שירות אליו הורגל הלקוח יסתברו כאיומי סרק.
אני יכול רק לקוות כי מהפכה דומה תתרחש גם בתחום הטלוויזיה (כבלים ולווין) ויפה שעה אחת קודם.

תאריך:  26/05/2012   |   עודכן:  26/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המהפכה הסלולרית
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
חברות הסלולר הישנות פשוט
לוין אלכס  |  26/05/12 20:15
2
הזמן לטפל גם בגנבות מהפנסיות
ניהול ללא ניהול  |  27/05/12 07:57
3
הן פשוט צריכות להפסיק להיות הן ל"ת
ד.ט.  |  28/05/12 08:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פנחס לבקוביץ
ארגוני השמאל מציפים אותנו במוסלמים אפריקניים על-מנת לחסל אותנו    ואנו במקום להילחם על קיומנו מתאבדים בשם קיום החוק    החוק שתפקידו להגן על קיומנו נהיה לחוק הדורש את התאבדותנו
משה שפריר
בהיותי משורר "ותיק" וגם גיאולוג "ותיק", חוקר ומרצה בשני תחומים אלה - אני מנסה במאמר זה להביא את מכלול השקפותי בנושא חשוב זה
ד"ר אברהם בן-עזרא
בהתנהגות הולמת של יזמי בנייה מול הרשויות המקומיות, לא ראוי וגובל בפלילים - עיכוב מתן שירותי רישוי, כל עוד היזם אינו מזרים מזומנים לנותני ההיתרים, גם כאשר מדובר בהזרמת כסף למטרות ציבור    הרי אנו מכירים לא מעט אנשי ציבור שישבו או יושבים בכלא בגלל שנגסו בדרך דומה בכסף - והשקיעוהו בקידום מטרות ציבוריות
נסים גבאי
הבעיה החמורה של המסתננים והעובדים הזרים בדרום תל אביב מביאה אותנו להיות האשמים הנדרשים לאיפוק, המבוקשים להיות תרבותיים, סבלניים וסובלניים
אפרים הלפרין
במשך שנים התנהלה מועצת העיתונות כגוף על-אנושי, שאי-אפשר לתבוע אותו, אי-אפשר לעתור נגדו, בעוד שהוא עצמו, הגוף ללא גוף הזה, הקנה לעצמו מעמד יש מאין, והופיע בפני בית המשפט במעמד מוזר ותמוה כ"ידיד בית המשפט", אך מאז ה-18 במאי 2011 הכל מעוגן בחוק, גם תקנון האתיקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il