X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ברק הוא שהביא לעולם את הביטוי "להבשיל". ובאמת מה שהיה "לא יעלה על הדעת" אתמול, הוא "אין מנוס מזה" היום. לא "אפס מעשה" מצד הממשלה היה עד היום. גם אם מעשית זה מה שהיה. זו הייתה המתנה. המתנה לכך שהדברים "יבשילו"
▪  ▪  ▪
הגדר באזור הגבול עם מצרים [צילום: פלאש 90]

דומני שמר ברק הוא שהביא לעולם את הביטוי: "להבשיל". אני שמח שלא ברק הוא ראש הממשלה, כי אני רוצה סוציאליזם. אני סבור שמדינה קיימת אך ורק כדי לעשות שיהיה מקסימום טוב למקסימום מאזרחיה, וכדי שברחוב ובכלכלה ישלטו כוחות הג'ונגל באמת לא צריך לשלם משכורת לאיזשהו ממשל, ומר ברק הוא לא סוציאליסט, בזקנה במסדרון הוא נזכר רק לצורך תעמולת הבחירות, אבל למעט הפגם הממש לא זעיר הזה, מר ברק הוא איש חכם ודומני שהוא זה שברא את הביטוי: "צריך שהדברים יבשילו".
תארו לעצמכם שישראל הייתה מחליטה לארגן גבול בעל אמצעי קטל אוטומטיים או נותנת הוראה לירות במי שמנסה לעבור גם אם הרים ידיים או אפילו "סתם" מקימה מחנות ריכוז, בטרם התפוצצה בקול רעם גדול דרום תל אביב. אין מצב. כל העולם היה יורד עלינו, ואפילו שלושת רבעי האזרחים שלנו היו קוראים לממשלה "רוצחת".
אבל הדברים "הבשילו". מה שהיה "לא יעלה על הדעת" אתמול, הוא "אין מנוס מזה" היום. לא "אפס מעשה" מצד הממשלה היה עד היום. גם אם מעשית זה מה שהיה. זו הייתה המתנה. המתנה לכך שהדברים "יבשילו". אני רואה כאן חד-משמעית את טביעת אצבעותיו המבורכת של ברק.

תאריך:  28/05/2012   |   עודכן:  28/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרב אליהו קאופמן
אם אדון נסים זאב - יוצא העיר חלב, זוכר בשנאה את מאורעות הדמים בעירו המעטירה בגלל הפרובוקציות הציוניות בארה"ק הרי שאנחנו זוכרים לא פחות טוב ממנו כיצד מפלגות הימין האירופאיות - ובראשן אלה שבאוסטריה ובגרמניה, עלו על אבותינו - אך ללא שום סיבה פרובוקטיבית
עמוס דאי
תקשורת שמאלנית, ביהמ"ש והפרקליטות, ח"כים ואישי ציבור פעלו בעבר בכל כוחם להשתיק חצי מהעם ולמנוע ממנו ייצוג הולם המשקף את הלכי רוחו בבית המחוקקים עם הוצאת מפלגת כ"ך בהנהגת הרב כהנא מחוץ לחוק. מיום ליום הולכים וגוברים הקולות האומרים - כהנא צדק!
יואב יצחק
הפלשתינים עומדים על "זכות השיבה"    ממשלות ברק ואולמרט הסכימו במו"מ שקיימו לאפשר שובם של כמה אלפי פלשתינים-פליטים. לא יותר    והנה עתה, בשנות כהונתו של נתניהו כראש ממשלה, נשטפה ישראל בכ-80 אלף מסתננים לפחות. מסודן ומאריתריאה.    דרושה ועדת חקירה כדי לבדוק מי האחראי למחדל הנורא המתמשך גם עתה
עמוס גורן
מה בדיוק קרה פה? להיכן הלכו הניבים, אוצר המילים, התחביר, המוזיקה של המשפט, שיבוצי הביטויים בארמית, מבנה הסמיכות, ההבדל המוקפד בין זכר ונקבה, צורת הקניין החבור (מחברתי, מיטתו) ושאר אביזריה של העברית החדשה של הורינו בני הארץ?
מנשה שאול
מאז שהייתי סטודנט, גיליתי עניין בנושא הסכסוך הפלשתיני-ישראלי    קראתי ספרים, פתחתי תיק לקטעי עיתונים, עקבתי אחרי תוכניות הטלוויזיה וחשבתי את עצמי למומחה בנושא    רגע ההלם הגיע כשנסעתי לתל אביב, יפו, חיפה, רמאללה ועזה, ואז גיליתי שאני נבער מדעת בתחום זה    ידעתי, שקריאה אינה מסוגלת לשקף את כל המציאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il