X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על פייגלין לפרוש מיד עם כל קבוצת המתפקדים מהליכוד. זו תהיה אומנם התאבדות פוליטית בטווח הקצר, אבל בחירה מוסרית וגאולה לאומית שהיא כרטיס הכניסה היחיד להנהגה לאומית בעתיד
▪  ▪  ▪
גבעת האולפנה. להקים חזית הצלה משותפת למען העם היהודי [צילום: פלאש 90]

משה רבנו! האם הצטרפת לנצח לעובדי העגל?
חברי הכנסת הלאומיים בליכוד הצילו את כבודכם. פרשו מיד מהליכוד!
חברי משה פייגלין פרוש מיד עם כל קבוצת המתפקדים מהליכוד. זו תהיה אומנם התאבדות פוליטית בטוח הקצר אבל בחירה מוסרית וגאולה לאומית שהיא כרטיס הכניסה היחיד להנהגה לאומית בעתיד!. להיות היום ברגע הזה חבר בליכוד של נתניהו ומופז או בקדימה ובעצמאות של ברק פירושו לעמוד על הדם!
לפני כעשרה ימים פנית לציבור לא להתייחס למועצת יש"ע. תקפת את תופעת הזמבישיזם המביש והנאלח. מהות העבדות, הבגידה והגועל! אבל מדוע אינך רואה שכדי לעקוף את מועצת יש"ע יש לעקוף את השלטון ולאכוף שלטון אחר באמצעות יצירת חזית סירוב!
העם היהודי, אם הוא רוצה להמשיך לחיות כעם ריבוני על אדמתו חייב בהגדרה עצמית נבדלת ממדינת כל מסואביה!
אתם, כל מתפקדי הליכוד בצהלת אווילים חברים במפלגה פאשיסטית שונאת יהודים, מחריבת בתיהם והמגלה אותם מארצם רק כדי לזכות בהימור סכום אפס שביום מן הימים תזכו בשלטון. הרי תמותו מרוב בושה כאשר יגורשו יהודים וינופצו בתיהם על-ידי האנטישמים החדשים. הרי ברור שהשלטון הזה, כדין של הדיקטטורה של אסד הוא ליפול. אבל בינתיים אסד טובח בבני עמו ועד שיוסכם להפציץ את ארמונו הנזק כבר נעשה.
הקימו חזית הצלה משותפת
הליכוד הוא נזק טוטלי לעם היהודי. מעולם לא היה שלטון נוכלים שכזה בעם ישראל גם לא בימי רבין וכל שכפוליו. זכרו את קביעת יצחק שמיר: נתניהו הוא מלאך חבלה!. קראו לכל חברי הליכוד לשעבר לפרוש מן המפלגה יחד עמכם!
כך גם קראו לכל המפלגות המקמבנות כמו האיחוד הלאומי והבית היהודי שהופיעו בשדולה של מירי רגב. למען החלת הריבונות ביהודה ושומרון כך המפלגות החרדיות השותפות הנצחיות של מלאך המוות והחורבן. קראו לראשי המועצות ביהודה ושומרון כמו לגרשון מסיקה להביע חוסר אימון בליכוד ולפרוש מיד מהכיעור ומהדומה לכיעור! אל תהיו שותפים עקיפים לחורבן בתי ישראל.
התנערו, הקימו חזית הצלה משותפת למען העם היהודי בארצו. התאחוו במאבק משותף נגד שינוי חוק טל. למען חוק שבת, למען שמירת המשפחה בישראל, למען חוק שבות לקרקעות ישראל, למען גירוש כל ציבור מיובא בזדון נגד העם היהודי במסווה הומניזם מזויף.
בטרם תהפכו את כולנו לפליטים בהמשך ישיבתכם בליכוד וקריאה להתפקדות אתם תומכים בממשלת זדון בעצם שותפותכם במפלגה הנותנת לה חמצן וכוח.
אם יצטרפו עוד שרים לגיבורים יולי אדלשטיין ודניאל הרשקוביץ אולי תהיה הצדקה לגיבוש המחאה סביב התפזרות הממשלה או חילופי השרים. ייתכן שנתניהו יקים מפלגה חדשה וקואליציה חדשה מימלא תהיו בחוץ ואז תאכלו גם את הדג המסריח, גם תשלמו את הקנס וגם תגורשו מהעיר.
יפה שעה אחת קודם.
כגוף פוליטי עליכם להכריז כי פיזור בית המשפט העליון הוא מטרת על וכי אינכם מכירים במושג הציני שלטון החוק כתירוץ למתן לגיטעמיות לפעולה נגד המטרות הבסיסיות שלמענן הייתה אמורה לקום מדינת היהודים.
כן, לשבור ולהקים מחדש. מדינה יהודית למען יהודים!

תאריך:  03/06/2012   |   עודכן:  06/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משה פייגלין, שבור את הלוחות!
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
אכן צריך לבנות מדינה חילונית
פועה  |  4/06/12 14:58
2
ברגע שהלל וייס הביע תמיכה
יופיטר  |  4/06/12 20:12
 
- סובל מגזים
הלל ויס  |  5/06/12 16:26
3
עצה לפייגלין
תצפיתן  |  5/06/12 03:52
4
לברוח מספינה טובעת זו מצווה
מסעודה משדרות  |  5/06/12 14:33
5
יחי המסור הקדוש....
rehvot  |  5/06/12 15:32
6
להלל וויס
אמנון 111  |  6/06/12 03:00
7
פיגלין משה שישבור את הלוחות?
ע.ג.  |  6/06/12 12:04
8
על הראש של מי צריךלשבור אותם ? ל"ת
דויד פיזאנטי  |  21/06/12 11:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלכס לוין
למדינת ישראל אתן עצה אחת שעליה לאמץ ומהר מאוד, אחרת יהיו עוד ועוד נפגעי ביטחון, או חוסר ביטחון ושנאה לישראל: סלקו את בודקי הביטחון זבי החוטם משדות התעופה
אברהם בן-עזרא
העין הציבורית צריכה להיות פקוחה ומלוא תשומת הלב נתונה, כדי שלא יקומו כפטריות חברות קבלניות לפרויקט אחד - ויפגעו בכך בזכויות הדיירים ובאיכות המגורים בארץ
אברהם פכטר
בכל דור ודור קמים לנו פרשנים ומומחים לדמוקרטיה המבהירים עד כמה המושג הנפוץ וכביכול ברור, יש לו משמעויות שונות על-פי תפישת הפרשן. השימוש בנוסח של "פגיעה בדמוקרטיה" נעשה כה נפוץ ונדוש, עד כי איבד למעשה כל ערך או השפעה ציבורית. פרשנים, אנשי ציבור ופוליטיקאים ותיקים ומתחילים מרבים להשתמש ב"דמוקרטיה" ככלי שביר, מאוים, למרות חוסנו והיסטוריה של מאות בשנים
נורית גרינגר
כל יהודי צריך לדעת כי הציונות היא לא יותר ולא פחות, מאשר ההגדרה העצמית של העם היהודי, וכי יהדות היא כמו כיסא הנתמך על שלוש רגליים - הלאום, הדת והארץ; יהודים שלא חושבים כך צריכים לראות את עצמם כמסייעים לאויבי ישראל במסעם המתמשך של דה-לגיטימציה של המדינה היהודית
איתמר לוין
בנימין נתניהו וממשלתו לא עושים כמעט דבר אם אינם נאלצים לעשות זאת: בנושא המסתננים, בבעיית הביטחון האישי, בזירה המדינית, בשאלת ההתנחלויות, בתחום הכלכלי ובסוגיית חוק טל. הדבר המבהיל ביותר הוא, שמדובר בכל נושא ובכל תחום ובכל עניין, עד כי נראה שזו המדיניות העקבית היחידה של ממשלת נתניהו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il