X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בימים האחרונים למדתי שוב כי ליהודים ולישראלים יש מכנה משותף ברור והוא מזוכיזם. הלקאה עצמית וחוסר פרגון עצמי. העצמת הרע ומזעור הטוב
▪  ▪  ▪
הניצחון הענק מלחמת ששת הימים - אאוט [צילום: לע"מ]

לפני מספר חודשים הכרתי פרופסור ישראלי, עמנואל יעקובסון שמו, מומחה לדנ"א . יעקובסון הסביר לי שבמחקריו מצא שיש מאפיין ייחודי לגן היהודי וכי מצא את המאפיינים הגנטיים היהודים בקרב כ-300 מיליון איש בעולם. אינני מומחה בגנטיקה ואיני יכול לפסוק אם לממצאים תקפות מדעית. בימים האחרונים למדתי שוב כי ליהודים ולישראלים יש מכנה משותף ברור והוא מזוכיזם. הלקאה עצמית וחוסר פרגון עצמי. העצמת הרע ומזעור הטוב.
בחמישה ובשישה ביוני של המאה העשרים אירעו שני מאורעות חשובים הקשורים לביטחונה ולקיומה של מדינת ישראל. הראשון, לפני 45 שנים, ב-5 ביוני 1967 , זכה צבא ההגנה לישראל באחד הניצחונות המזהירים בהיסטוריה הצבאית העולמית. הכרעת שלוש מדינות, שלושה צבאות המצוידים במיטב הנשק והזוכים לעדיפות עצומה בכוח האדם.
צה"ל כבש את סיני כולו והפיץ את הצבא המצרי לכל עבר, השתלט על הגדה המערבית כולה ותפסה מידי הלגיון הירדני הידוע באומץ ליבו וכבש את רמת הגולן מיד הצבא הסורי שהיה בעליונות טופוגרפית יוצאת דופן. הכול תוך 6 ימים בלבד. חשיבה אסטרטגית מעוררת השתאות של הדרג המדיני ומפקדי הצבא יחד עם ניהול טקטי מרשים של דרגי הביניים וביצוע מושלם של חיילי צה"ל באוויר, בים וביבשה. מלחמת ,אין ברירה" כינו הכול מערכה זו שזכתה לגיבוי ישראלי מקיר לקיר.
ב-6 ביוני 1982 נכנס צה"ל ללבנון אחרי יממה של חילופי אש כבדים בגבול הצפון וירי מסיבי של האויב על ישובי גבול הלבנון. מלחמה זו נשארה שנויה במחלוקת עד היום. ההישגים בשדה הקרב לא היו מרשימים במיוחד (בהשוואה ל-1967), האסטרטגיה של "סדר חדש בלבנון" הייתה שגויה. הניהול הטקטי, גם הוא, לא היה כליל השלמות וגבורת החיילים, כרגיל, נשארה כשהייתה.
תחילת חודש יוני היא, כאמור, תאריכון שחשוב לציינו. אך מה? המזוכיזם היהודי והישראלי, כרגיל, הטביע חותמו על ההתייחסות הציבורית לתאריך זה. התקשורת, רובה ככולה, עסקה בנושא אחד: "הכישלון בלבנון" (לא בטוח שהיה זה כזה כישלון).
הניצחון הענק בששת הימים - יוק. מחזור האשמות על הטעיית הדרג המדיני בלבנון - אין . הטעיית המודיעין המצרי והשמדת כל חיל האוויר ביממה - אאוט.
מתברר שהגנטיקה היהודית חזקה מכל דבר אחר. וחבל.

תאריך:  07/06/2012   |   עודכן:  07/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מזוכיזם יהודי
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
פשוט גדול ל"ת
דוד מחיפה  |  7/06/12 11:05
2
אני גאה בך אדוני
מרדכי מירושלים  |  7/06/12 19:01
3
נהניתישמואל הפניתי לקרוא ל"ת
מרדכי מגבעת שמואל  |  11/06/12 18:01
4
מעניין
ריקי מחיפה  |  12/06/12 09:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דניאל גיגי
אלי ישי לא שכח רק את ההיסטוריה של העם היהודי, אלא גם את ההיסטוריה האישית של בני משפחתו שהגיעו לכאן כמהגרים שחורים מאותה אפריקה שממנה מגיעים היום הפליטים. האמירה הגזענית שלו שישראל היא ארצו של האדם הלבן, היא אמירה אנטי יהודית וגזענית שמכוונת לא רק לשחורים אלא גם ליהודים בכללותם
ד"ר מוטי גולן
פרשת בהעלותך מתייחדת בכך שלצערנו הרב עם ישראל מתגלה בנקודות החולשה שבו, למשל: תלונות ומענות הגם שאינן מוצדקות מעיקרא. אחד מן המקומות הוא: תבערה. המקרא אינו מרחיב את העניין ורבים מן הפרשנים מתחבטים בסיפור תמוה זה    היבט נוסף להבנת העניין באמצעות הסברת מהות, מטרת ועיקר העונש
אלכס לוין
המשקיעים הקטנים וגם הגדולים מפסידים בכל יום את רכושם, ויש כאלו שמפסידים את קרנות הפנסיה שלהם. הקריסה בעיצומה. הכל יכול להסתחרר מהר כל כך, ואף אחד לא יוכל לעצור זאת
הרב ישראל רוזן
אני מציע לחבר כנסת זריז, מן האגף הימני כמובן, שיגיש בקשה דחופה לדחיית הפינוי בשבוע ימים. בנימוקי ההצעה ייאמר וייחרת לדראון עולם: "מטרת הדחייה היא כדי לכוון את יום הפינוי לצום הרביעי, לשבעה עשר בתמוז, יום אשר הובקעה העיר"
עו"ד משה גולדבלט
איני מאמין שמישהו מעורכי הדין שחתמו על מכתב התמיכה בשופטת ורדה אלשיך באמת סבר שתצמח לו תועלת אישית. מכאן קצרה הדרך למסקנה שאי-חתימה על מכתב תמיכה בשופטת בצרתה תהווה פעולה בניגוד לאינטרסים של הלקוח, וחובתו של עורך דין היא - כידוע - בראש ובראשונה ללקוחותיו. תנועת אומ"ץ כבר דורשת להעמיד את עורכי הדין הללו לדין משמעתי - באיזו עבירה בדיוק? חנופה שאינה הולמת?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il