בפסטיבל "דוק-אביב" האחרון הוקרן סרטה של זהר וגנר "ימי הזוהר".
סרט זה הינו בחלק השלישי בטרילוגיה שבו חושפת וגנר פרטים עסיסיים מעבודתה כחשפנית במועדון לילה בניו-יורק בין השנים : 1993-1990.
כזכור, בסרט הראשון "זרוקי" אשר נעשה בשנת 2006 עסקה בוגנר במשפחתה ,וכן היא תיארה כיצד היא גלתה בגיל 12 על הרומן של אמה (אותו היא הסתירה מאביה).
בסרט השני "סימני מתיחה " אשר נעשה בשנת 2009 תעדה וגנר את היריונה הראשון, וכן היא בחנה את המיניות שלה ואת יחסיה עם בן-זוגה דאז.
וגנר טוענת שהסרט "ימי הזוהר" נעשה מתוך העצמה נשית, ולא מתוך התקרבנות כזו או אחרת.
בכך היא מחזקת את אמירתה של החוקרת האמריקאנית קאת'י מאיירס אשר טענה שאמנם עירום משפיל נשים אם הוא מצולם בצורה פורנוגראפית, אך מצד שני עירום יכול גם להעצים נשים אם הוא מצולם בצורה אומנותית ומקבל את הפרשנות הנכונה.
אודות זוהר וגנר וגנר גדלה בשכונת אפקה שבצפון תל אביב. היא בתם הבכורה של אשת יחסי הציבור דסי וגנר ואיש העסקים אלי וגנר.
בגיל 20 היא נסעה לניו-יורק לדבריה, שם היא גלתה את העולם האמיתי.
בניו-יורק היא נתקלה בבחור אפרו-אמריקאני שהצליח להוציא ממנה במרמה 2,000 דולר (אותם לא טרח להחזיר לה).
היא הכירה בחור ישראלי לשעבר אשר הכניס אותה בהדרגה לעולם החשפנות.
היא מתארת בסרט איך היא עומדת באודישן מול בעל המועדון ועושה מולו תנועות מגרות (וזאת למרות שהיא מעידה על עצמה שכאשר היא ראתה בחורות מטפסות על עמוד או יושבות על ברכי הלקוח הדבר גרם לה תחושת גועל).
כשחושבים על זה ניתן למצוא קווי דמיון ושוני בין הסרט "ימי הזוהר" לסרט "כביסה מלוכלכת" של היוצרת יעל שרר.
הדומה בין שני הסרטים:
1: שני הסרטים נחשפו לציבור לאחר שהוצגו בפסטיבל "דוקאביב".
2: בשני הסרטים מנסה היוצרת להתמודד עם חלק לא פתור בחייה.
3:בשני הסרטים היוצרת חושפת בפני הצופה את הקונפליקט עמו היא נאלצה להתמודד.
השוני בין שני הסרטים:
1: זוהר וגנר עושה את הסרט מנקודה של העצמה נשית (כלומר: ממקום של כוח),ואילו יעל שרר עושה את סרט מנקודת מבטו של הקרבן אשר עבר התעללות מינית.
2: יעל שרר מעמידה מצלמה בחוף הים ןמספרת את סיפורה המרגש ,בעוד זהר וגנר עורכת את הסרט כראיון שבו היא עונה על שאלות אשר מציג לה בן-זוגה הנוכחי.
3: יעל שרר משתדלת לחשוף הן מבחינה פיזית,והן מבחינה רגשית מעט מאוד, ואילו זהר וגנר מנסה לחשוף כמה שיותר.
לסיכום: ניתן לראות בזוהר וגנר אשה מלאה בניגודים: מצד אחד יש לה תדמית זוהרת, פרובוקטיבית, שאת המציאות האפלה שמסתתרת מאחוריה היא חושפת בסרטיה, בזה אחר זה; כלומר: ניתן לראות שמדובר באשה חזקה ועצמאית אשר יוצרת סרטים ובה בעת אשה שמתקשה מאוד לומר לא, כעדותה; ולמרות כל מה שעברה בחייה מבחינות רבות היא נותרה תמימה ,היות שתמיד היא חיה בסביבה מוגנת ומלאת אהבה.