X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
כדי להיפטר מהבעיות החוזרות ונשנות בחשבון שלי באורנג', הציעו לעבור לשיטה החדשה. כמובן שעל כך אאלץ לשלם יותר. במילים אחרות, אומרים לי כי בגלל שבאורנג' לא מסוגלים, מנימוקים טכניים, לקיים הסכם אליו הגיעו איתי, מומלץ שאעבור לעסקה חדשה שתעלה לי יותר. באורנג' כנראה לא למדו מאומה, והכל מותר ביחסי ספק-לקוח
▪  ▪  ▪
אורנג'. שיטה חדשה-ישנה לפתרון בעיות [צילום: איתמר לוין]

רבות עסקתי בעבר בנפלאות חברת פרטנר שבה אני מנוי וכל פעם אני מוצא עצמי מופתע על אופן ההתנהלות של חברה המספקת שירות חשוב - הטלפון הסלולרי. אחרי אין ספור שיחות והתכתבויות במשך חודשים ארוכים, הצלחתי, כך לפחות חשבתי, לסיים את ההתדיינות אתם. קיבלתי בחזרה את כל הכספים שהם גבו ממני בניגוד להסכם שהיה לי עמם ועוד רצתי "לספר לחברה" על השכר המצוי בצד של המתמידים - אלו שאינם מוותרים ושאינם מוכנים שמישהו יגבה מהם כספים שלא כדין.
זה היה לפני למעלה מחצי שנה ומאז, כל חודש, אני ממתין בחיל ורעדה לחשבון החודשי וכאשר הוא מגיע ואני מעיין בו, אני שוב מתקשר לאורנג'. את החשבון שלהם, למרות שנראה כי נעשה ניסיון לשנותו כך שיהיה ברור יותר לקורא, אני לא מצליח להבין. שנים רבות ישבתי ולמדתי ועוד יותר שנים עסקתי בעיסוקים שונים שאמורים היו להכשיר אותי להבנת חשבון חודשי של חברת סלולארי אך את חשבון אורנג' אני לא מבין. יש בו חיובים וזיכויים אין ספור, בדרך כלל לא אחד ליד השני ולהתמצא זה מעל ליכולותיי.
כל פניותיי לאורנג' (וכאמור זה כמעט כל חודש כבר למעלה משנה וחצי) מלוות באמירה שאין פשוטה ממנה - רכשתי "חבילה" בסכום מוגדר וכל עוד איני חורג ממכסות הדקות, המסרונים ונפח הגלישה, הרי שהסכום הכולל ידוע ומוגדר ובאם אינו כזה, למעט שינויים קטנים בגין שירותים מיוחדים, יועילו אנשי אורנג' לחקור את החשבונית, למצוא את הסיבה לאי ההתאמה בין המוסכם לבין החיוב ולזכות אותי בהפרש.
מסתבר כי הצדק איתי שכן בסופו של יום, אני אכן מזוכה. אז מה אם אני צריך להתקשר כל חודש, להמתין חודש נוסף, להתקשר שוב על-מנת לבדוק מדוע הזיכוי המובטח רשום רק באורנג' ולא בא לידי ביטוי בזיכוי בפועל בחשבון הבנק שלי או בהפחתה בחשבונית הבאה ורק אז לקבל בחזרה את כספי שנגבה שלא כדין.
וכאן מגיע חידוש מעניין.
הבינו סוף סוף באורנג', כנראה בגלל כניסתם של שחקנים חדשים לשוק, שאחת הבעיות, חוץ מבעיית המחיר המופרז שגבו כאשר לא התקיימה תחרות אמיתית, מצויה בשיטת ההחזרים - מחייבים / מזכים / מחייבים / מזכים וכך הלאה עד שהלקוח מאבד את היכולת להבין ומן הסתם, חלק מהלקוחות מרימים ידיים ומשלמים את החשבון למרות תחושתם על כי זה אינו מתאים להסכמים. מעתה, מציעה פרטנר עסקה פשוטה שבה אין זיכוי עבור המכשיר או עבור מכסת דקות שיחה או כל זיכוי אחר ובתמורה לסכום קבוע, ניתן לבצע שיחות ללא הגבלה ועוד כהנא וכהנא שירותים ללא הגבלה.
רוצה לפתור את הבעיות? - שלם יותר כסף
השבוע קיבלתי הסבר מנציגי השירות לפיו הבעיות שאני נתקל בהם נובעות מהשיטה הישנה ובאם אעבור לשיטה החדשה, לא יהיו לי בעיות אלא מה, אני מתבקש לשלם יותר ממה שאני משלם היום. נכון שהיום אני מוגבל בעסקת החבילה בכמות הדקות, המסרונים והגלישה אלא שאני לא זקוק לכמות הלא מוגבלת וגם אם אכפיל את השימוש, כמות הדקות המוקצבת לי היום מספיקה. במילים אחרות, אומרים לי כי בגלל שבאורנג' לא מסוגלים, מנימוקים טכניים, לקיים הסכם אליו הגיעו איתי, מומלץ שאעבור לעסקה חדשה שתעלה לי יותר (היא גם תיתן יותר אך "היותר" הנ"ל מיותר לחלוטין מבחינתי). שכחתי לרגע - הם גם נותנים אלף דקות לחו"ל ובכלל לא חשוב שהפעם האחרונה שהתקשרתי לחו"ל היה לפני כ-20 שנה.
ולסיכום - כנראה שהם לא למדו מאומה מהתהליכים המתרחשים בשוק התקשורת ועדיין חושבים כי הכל מותר ביחסי ספק - לקוח.
הגיע הזמן לנסות את המתחרים.

תאריך:  13/06/2012   |   עודכן:  13/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עקיבה לם
בין בן-ארי לניצן הורוביץ, מאבק של מדינה שלמה הופך להיות כלי לניגוח פוליטי. בין שני הקיצונים, המאבקים הצודקים לשמירה על זהות יהודית ועל זהות דמוקרטית נעשו ללא-לגיטימיים, כי מדובר בשני צדדים שרואים את הכל שחור-לבן, ללא אפשרות לתווך. אחד תומך באובדן סממנים יהודיים מהמדינה, השני בסממנים דמוקרטיים. איפה אנחנו בכל הסיפור הזה?
חננאל ובר
אנו מפחדים מהכנענים, סליחה מהערבים. רבים מאתנו לא מאמינים בתורתנו הקדושה שבה ה' הבטיח לנו שהארץ היא שלנו לדור בה. לכן אנו מנסים למצוא פתרונות של פשרה, של הקמת מדינה לאויבינו בתוך הארץ אשר הקב"ה הבטיח לנו, ואפילו ע"י הפיכת המדינה היהודית למדינת כל אזרחיה
הלל ויס
ישראל מוותרת על הריבונות בירושלים כמו על הריבונות ביהודה ושומרון ועל יהדותה של המדינה בכלל. כך הופכת המדינה למדינת כל אזרחיה. כך באקדמיה וכך בצבא. כך מתחסלת מדינת ישראל מיום אל יום
הרב ישראל רוזן
הסכנה הלאומית בקליטת המסתננים מגמדת ומאפסת את המימד האישי ואפילו האנושי
גיא חזן
קרן הגידור LTCM העסיקה אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. החל במתמטיקאים מוכשרים ועד לסטטיסטיקאים בעלי שם ולצידם סוחרים ממולחים כאשר כל החבורה הנכבדה הצליחה להניב תוצאות ותשואות העולות באופן משמעותי על תשואות השוק ועוד יותר מכך - עולות על המתחרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il