X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מרד העבדים הישראלי האמיתי מתפרץ כעת מתוך העדה האתיופית והחרדית. הוא מתלקח למלחמה עם הצטרפות שבט המתנחלים למרד. פתיל חומר הנפץ החברתי הלאומי האמיתי נדלק והוא מתעצם כמו נרות חנוכה. היזהרו בספרטקיסטים אלה - שמהם תצא תורת המהפכה החברתית והלאומית שתשנה את הכל
▪  ▪  ▪
הפגנת האתיופים. המרד האמיתי מתפרץ מתוך העדה האתיופית והחרדית [צילום: פלאש 90]

למלחמת המתנחלים, האתיופים והחרדים עשויה להיות השראה ממלחמת העבדים. בעיקר מהמפורסמת שבהם, שהינה מלחמת העבדים השלישית, או בשמותיה האחרים: מלחמת הגלדיאטורים. מלחמת ספרטקוס. זו הייתה מלחמה בין כוחות הרפובליקה הרומית לבין צבא עבדים מורדים בהנהגתו של ספרטקוס (73 לפנה"ס עד-71 לפנה"ס).
מלחמת העבדים השלישית הפכה לאיום קיומי ממשי על הרפובליקה הרומית. צבא העבדים המורדים, בהנהגת ספרטקוס, הלך וגדל והצליח להביס בקרבות רבים, את כוחות הרפובליקה. המרד דוכא במחיר כבד מאוד, ולמרות זאת הצליח והשפיע על הפוליטיקה הרומית, במשך שנים רבות.
מלחמת העבדים והנהגת ספרטקוס, הם משל ומופת לאנשים מדוכאים הנלחמים על חירותם נגד האוליגרכיה והעבדות. בהקשר זה, מפורסמת דמות נשית מודרנית ושמה רוזה לוקסמבורג. יחד עם קרל ליבקנכט, היא הקימה את הליגה הספרטקיסטית בגרמניה. זה היה ארגון מהפכני שניסה להשתלט על גרמניה לאחר תבוסתה במלחמת העולם הראשונה במהלך מרד הספרטקיסטים. התנועה נקראה על שמו של אותו ספרטקוס, מנהיג מרד העבדים נגד האימפריה הרומית.
בשנת 1918, לאחר כניעת גרמניה למדינות ההסכמה ניסו הספרטקיסטים לחולל מהפכה בסגנון מהפכת אוקטובר ברוסיה, אך המהפכה כשלה ודוכאה על-ידי הצבא הגרמני. במאורעות 'שבוע הדמים', ריסק הצבא הגרמני את המליציות הספרטקיסטיות. במהלך דיכוי המרד נהרגו לוקסמבורג וליבקנכט.
מאבקה של כנפו - מזימה להפלת השלטון
בישראל הייתה פעם מחאה חברתית אמיתית, בדמות 'הפנתרים השחורים'. מי שניסתה להמשיך אותה, לכאורה רוזה לוקסמבורג הישראלית, הינה ויקי כנפו. המרד שהובילה נקרא גם: 'מהפכת יולי' או 'מרד העניים'. הכל יודעים כיום שמאבקה של כנפו היה בעצם כסות למזימה להפלת השלטון של הגופים שתמכו בה: 'הקרן החדשה לישראל', 'שתי"ל', עמותת 'ידיד', 'אחותי', ח"כ יולי תמיר ויואל מרשק, ראש 'האגף למשימות לאומיות' בתנועה הקיבוצית. היה זה רק מובן מאליו שיותר מאוחר צורפה ויקי למפלגת מרץ.
ורד ברכה שטיינברג, שהצטרפה למאבקה של ויקי כנפו כבר בתחילתו, חשפה את האמת. את פעילותה של כנפו הזין וארגן ארגון שתי"ל, שתחת גגו פועלים ארגוני שמאל קיצוניים, החוברים לערבים לאומנים כגון 'עדאללה' ו'אל אהלי' ו'הוועד נגד הריסת בתים'. מאחורי מסיכת מרד העניים מסתתרת כוונה זדונית להפלת השלטון.
התרמית שמאחורי המחאות
מאבקה הפוליטי של כנפו, הוסווה תחת כותרת של מאבק אימהות חד-הוריות, והיה בעצם תרמית. זה היה והינו ניסיון של גורמים פוליטיים להפיל את הממשלה, והתקשורת מעדיפה להתעלם מכך.
ברכה שטיינברג חשפה את תרמית ויקי כנפו. אדם דובז'ינסקי חשף את תרמית דפני ליף, השחקנית המחליפה של ויקי כנפו. גם שחקני המשנה סתיו שפיר, רגב קונטס ושיר נוסצקי, איציק שמולי, יגאל רמב"ם, לא הועילו ואף הזיקו והתרמית נחשפה לעין כל. ראה וידויו של חברם אלדד יניב ב'הארץ'.
האם מלחמת העבדים הישראלית היא מחאת האוהלים? לא נראה כך, לנוכח הנ"ל. נהפוך הוא, נראה שאת המחאה החברתית ניכס וגזל השמאל הפוליטי ומנצל אותה כמסווה לברית חתרנית בין ישראלים תבוסתנים לבין ערבים פלשתינים לאומנים. זאת הסיבה לכך, שמחאת האוהלים אינה משכנעת ואינה מצליחה להיות מהפכה.
מרד העבדים הישראלי האמיתי מתפרץ כעת מתוך העדה האתיופית והחרדית. הוא מתלקח למלחמה עם הצטרפות שבט המתנחלים למרד. פתיל חומר הנפץ החברתי הלאומי האמיתי נדלק והוא מתעצם כמו נרות חנוכה. היזהרו בספרטקיסטים אלה - שמהם תצא תורת המהפכה החברתית והלאומית שתשנה את הכל.

תאריך:  17/06/2012   |   עודכן:  19/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מלחמת המתנחלים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מה איכפת לך
ממהפכה חברתית,  |  17/06/12 20:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליקים העצני
סכנתה של הסיסמה "ירדן היא פלשתין" לממלכה הירדנית נובעת בעיקר מכך שהיא משקפת אמת, וחמור מזה – מפני שבה טמון הפתרון היחיד האפשרי למלחמה של הערבים נגד המדינה היהודית. אם הממלכה הירדנית היא הביטוי הנאמן והמקובל על הפלשתינים – של הגדרתם העצמית והם רואים במלך את השליט הלגיטימי - יוצא, שכבר יש לפלשתינים מדינה! לכך, שהשושלת ההאשמית היא זרה בירדן ואין כל משמעות
יוסף אליעז
פרס קיבל את מדליית החירות אותה היה צריך לתת לפואלרד החולה עד שיצא ממאסרו    הרעיון של מידע תמורת שחרור מהכלא – הוא רעיון פסול ומסוכן    דוח המרמרה - לממשלה יש את הצבא והמשטרה וכאשר אלה כושלים לא תמיד יש לתלות את הכשלים בממשלה    גירוש הסודנים - במקום להסיע את הסודנים שחצו את הגבול לת"א, יש להסיעם ישירות לנתב"ג
גד גזית
בימי הלם אלה שבהם רוח הדת מסיגה לאחור את חדות האמונה, ועננה קודרת שבה ומכסה פני השמש ומצמצמת ומחשיכה את אורה הנאור, חשוב שיאמרו הדברים. חשוב שייחשף לעין כל אותו השוד
שגזל מהאישה בכוח הכפייה את את מעמדה האמיתי והראוי
אברהם פכטר
בעיקרון, רק נאשם שהורשע יכול לבקש "משפט חוזר", אבל במקרה הספציפי גם הנדרסת, ילדת החן, היא בבחינת "נאשמת" ומאשימה של מערכת אכיפת החוק. "משפט חוזר" - כשיש עיוות דין, משפט חוזר, כשיש פגיעה מהותית בכללי הצדק הטבעי. במקרה הספציפי יש את כל הנימוקים לביטול המשפט, גם כשזה לא מופיע בסדרי הדין ובספר החוקים
רועי אורן
כשאדם אומר דברים בוטים ובצורה חריפה, יש להתייחס לתוכן הדברים ולהקשר שבו הם נאמרים ולאחר מכן ניתן להתווכח על מהות הדברים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il