X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מי שלא מקפיד על אכיפת חוק אחיד לכולם, יקבל אנרכיה אחת לכולם
▪  ▪  ▪
ההפגנה אמש בתל אביב [צילום: פלאש 90]
חוק משתנה בהתאם
למה שמישהו יכבד את החוק, את שלוחותיו ואת רשויות המדינה – כאשר המדינה הזאת מתאימה את החוק ואת האכיפה לפי צרכיה הקטנוניים של הקואליציה באותו זמן. אז זהו. כשכולם מימין ומשמאל הם "נאצים" אז אף אחד לא נאצי

אנרכיה היא מחלה. היא מתחילה, נניח - כזיהום קל בכפר ערבי בו אין כניסה למשטרה או לרשות המיסים - משם היא עוברת חיש קל לעיר החרדית, בה המצב דומה ונערים בני 18 פטורים מגיוס החובה לצבא, על-רקע אמונתם הדתית, בעוד "אחיהם" מגויסים בכפייה להיפצע, להיהרג ולהישחק נפשית.
מהעיר החרדית, נבגי האנרכיה נישאים אל גבעות יהודה,שומרון והנגב, שם ניתן להשתלט על קרקע לא לך - בין אם של המדינה או של אדם פרטי. שם ניתן לבנות בית ללא רישיון, אישור או תכנון ושם, אם יום אחד המדינה תחליט (מאונס בית המשפט) לקיים את חוקיה שלה - הרי שתפוצה ותפונה בדחילו ובכספי הציבור. הכול בקריצה. האנרכיה תוססת שם, בנגב ובשומרון והופכת לכבישים בהם חוקי התנועה לא נאכפים, לכנופיות עבריות וערביות שמשליטות את רצונן בכוח הזרוע על סביבתן. משם היא עוברת, שוב - אולי במהלך הפגנה ליד אחת ההתנחלויות - אל מעוזי השמאל הקיצוני שמאמץ אותה בחום, זה זן של חיידק שהוא כבר מכיר - ופה האנרכיה מובילה לקעקוע זכותם של היהודים למדינת לאום, ככל העמים - להתעלמות מגבולות, מחוקים.
מתקדמת לכל הכיוונים
משקנתה לה שביתה בשמאל הקיצוני ובימין הקיצוני היא מאגפת לכיוון המרכז - והנה היא כבר בעיר הגדולה - עוברת בדרך בחשבוניותיו של קבלן שיפוצים, שנותרות ריקות ויתומות בעוד הוא גובה במזומן - עוברות ממנו אל החברה בע"מ שמלינה את שכרו, אל המשרד הממשלתי שמלין את שכרה של החברה בע"מ ומשם הלאה, למעלה, אל הועדים הגדולים ששותים את כספי הציבור באין פיקוח וביקורת, אל משרד הביטחון - החור השחור שעבורו מעולם לא היה כזה דבר שקוראים לו "חוק", ועוד הלאה, למעלה, אל הטייקונים הממנפים ומסתפרים באין חשש ולמטה - אל שכונות הדרום שם היא מרסקת כמה חנויות של מהגרי עבודה לא חוקיים.
האנרכיה ממשיכה להתקדם מכל הכיוונים אל המרכז ההולך ומצטמצם - שם היא מובילה בני טובים, בנים ל"שבט הלבן", להתעמת עם שוטרים ולפגוע ברכוש כמו אחיהם הערבים, החרדים, המתנחלים, תושבי השכונות לפניהם. למה שמישהו יכבד את החוק, את שלוחותיו ואת רשויות המדינה - כאשר המדינה הזאת מתאימה את החוק ואת האכיפה לפי צרכיה הקטנוניים של הקואליציה באותו זמן. אז זהו. כשכולם מימין ומשמאל הם "נאצים" אז אף אחד לא נאצי.
אני לא יכול להאשים את מי ששבר שמשה של בנק אתמול בלילה בתל אביב. קרטל הבנקאות הבולשביקי בישראל נוקט באלימות יום יומית כלפי לקוחותיו, אזרחי המדינה - עושק וגוזל את כספם. אבל את המתפרעים אין להאשים. המסר שדור שלם מקבל מממשלת ישראל הוא - אלימות עובדת. מי שמתפרע - מנצח. מי שמפחדים ממנו - מכבדים אותו. הבעיה היא לא של המתפרעים באבן גבירול, אלא של המתקרנפים בכנסת ישראל. אם לא יהיה חוק אחד לכולנו - תהיה אנרכיה אחת לכולנו ועדיפות מאה שנות רודנות משנה אחת של אנרכיה.

תאריך:  24/06/2012   |   עודכן:  24/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנרכיה תוצרת ישראל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כך נראה הליכוד אם אילו חבריו
רני  |  24/06/12 20:57
2
כמה פעמים פעילי ימין חטפו מכות
כמה פעמים פעילי י  |  25/06/12 00:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גד גזית
ביום ו' חיתנתי במז"ט את בתי הבכורה. היא מבית חילוני, חתני מבית דתי "סרוג". הדברים הבאים היו צריכים להיאמר על-ידי בארוע, כאיזון לדרשה השחוקה שנשא הרב הנחמד. הם לא נאמרו כי בעלי השמחה העדיפו כמקובל, סרטוני שטות חובבניים, לקפץ ולפזז, על פני דבריי, וגם לקידוש ה"פוליטיקלי קורקט". ואני, כאב מודרני חלש, ויתרתי על מחויבותי לשרשרת הדורות הקודמים להוריי ולסבותיי. כנחמה פורתא אציגם כאן
איתן קלינסקי
כתושבי העיר חולון, מעדנו כאשר גילינו אדישות ולא בלמנו יוזמות, שסייעו לדרדורה של שכונת ג'סי כהן
יהודה דרורי
המבקר לא היה צריך לחקור את השריפה בכרמל כאירוע לכשעצמו אלא כסינדרום. המבקר גם לא היה צריך לחקור את האירוע הטראגי של שריפת האוטובוס. מה שכן היה חשוב לחקור זה את האנטומיה של כישלון המדינה להעמיד במשך השנים מערך כיבוי אמין ומודרני
עו"ד אריאל דרור
אתם שוקלים להתגרש ולא יודעים למי יש לפנות ומה הם הכללים הבסיסיים? - סקירה תמציתית של הליך הגירושין
עודד עמיחי, נתן פרבר
בניגוד לעימותים הקודמים, הפעם לא חשפה מערכת הביטחון את מספר ההחטאות של כיפת ברזל. אבל, לאמיתו של דבר, המספרים המדויקים אינם משמעותיים. ידוע כי במהלך העימות האחרון נורו כ-150 רקטות לעבר ישובי הדרום. עשרות קאסמים נורו על שדרות. חמישה מהם יורטו. סיבה למסיבה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il