X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דפני ליף ואנשי המחאה יודעים היום יותר מאשר ידעו בקיץ הנאיבי 2011. גם אנחנו יודעים יותר. הממשלה הזו לא ממהרת לשום צדק חברתי. שינויים לטובת הדור הצעיר התורם ומעמד הביניים הנושא בעול יגיעו בקושי ולא על-ידי מחאה אלגנטית. נסו, חברים יקרים, את הדגם החדש: דגם דפני ליף - 2012
▪  ▪  ▪
משטרת ישראל עוצרת את דפני ליף [צילום: פלאש 90]

כל מוצר: של פיאט, של אפל או של זארה, חייב להתעדכן בדגם חדש עם הגיע העונה. דפני ליף והמחאה של 2012 לא יתקיימו בדגם ישן מהשנה שעברה כי "כוחות השוק" לא יקבלו אותו בעיצוב הישן. העולם דורש דגמים חדשים.
מיום שישי האחרון כאשר דפני ליף אישה צעירה ואידיאליסטית, עקשנית אך תמימה (יחסית) בלי חושים פוליטיים (יחסית) אבל עם חוש צדק מפותח, ניסתה להקים אוהל ברוטשילד ולהפגין בתל אביב יחד עם עוד כמה אלפי אוהדי האידיאל, התברר כי המחאה לא תהיה אותו הדבר והתגובה של המשטרה-הממשלה, ממש לא תהיה אותו הדבר. אוהלים? הצחקתם. לא בבית ספרנו, מחאה,? נראה כבר....
תוצאות מחאת רוטשילד 2011: בזבוז אנרגיה ללא תוחלת
עכשיו הכפפות הוסרו מכל הכיוונים. ביבי לא מנסה יותר להגיד שהוא מבין לליבו של הדור הצעיר, של מעמד הביניים, של ההורים לילדים קטנים או של הרווקים והרווקות שלא ממהרים להתחתן. ועדת טרכטנברג, או ועדת - המסכות - בתיאטרון -העממי , כבר מזמן ידועה ככישלון והעמדת פנים. שום דבר לא השתנה בעקבות המחאה וטרכטנברג, להפך. דירות - להשכרה או לרכישה - רק עלה מחירן, מיסים, בכול תחום ישיר או עקיף עלו במקום לרדת. מחירי המזון בישראל בין הגבוהים בעולם, עלו!. אין פשוט שום דבר שהוא "בזול".
לא ירקות ופירות, לא לחם, לא דברי חלב, לא בשר לא כלי ניקוי לא תרופות שגם הן מהיקרות בעולם. עניין של ימים שהמע"מ יעלה את חשבון המזון בעוד אחוז נוסף. לכל חשבון יצטרף המע"מ של 17%, אנחנו המדינה היחידה שהממשלה מרוויחה ממע"מ על קניות אוכל ומוצרי מכלת.
החשמל שלנו מחירו בשמים, מחיר הדלק הגיע לרקיע והרשימה ארוכה ומדכאת. דפני ליף סיפרה, בראיון קצר בטלוויזיה מה שרבים כבר יודעים. 10 משפחות מחבריה של דפני ירדו מהארץ, עם ילדיהם בחדשים האחרונים. "מלח הארץ" אנשי מקצועות חופשיים, בני מעמד הביניים שכל הנטל הלאומי על גבו, עפים מכאן לכל מקום שם ימצאו עבודה מכובדת, שכר יפה, חינוך מצוין לילדיהם ופנסיות ראויות לעתיד.
דפני ליף ביקשה, לא בשביל עצמה אלא עבור כולם: "שינוי בסדר העדיפויות לתושבי ישראל". היא לא נכנסה לפרטים אבל אנחנו יודעים, למשל, כי בסדר העדיפות הנוכחי מסודר כך, בין השאר, שחרדים ובני משפחתם הם בעלי זכויות יתר בדיור ורווחה ופרנסה המגיעה מכיסי מעמד הביניים, זה שהולך לצבא למילואים ומשלם מיסים ישירים ועקיפים זה שמרגיש פראייר, משלם פראייר ומתגייס פראייר.
לא הצליחו
אלה סיפורי שלג -דאשתקד. דשנו בהם וטחנו אותם בלי סוף בכל אמצעי המדיה והקשר, בכתב ובעל פה, בכעס ובדיון שקט, בצעקות, בלחישות ובזעקות. כל מאות האלפים, התמימים והאידיאליסטים, אשר צעדו בערבי מחאה ההמוניים ברחבי הארץ, בקיץ שעבר, מרגישים מבוישים, עד כמה לא הצליחו במאבק הקודם. עד כמה מנומס היה המאבק הקודם עם שירים וזמרים, כולם כוכב נולד וים תיכון, כולנו שרים מתחת לכיפת השמיים, בכיכרות, ברחבות עירוניות, ממש כמו באביב העמים רק יותר רך ונינוח בלי מכות, בלי נשק, בלי דחיפות, בלי אבנים, בלי משטרה ומאסרים. אידיליה ישראלית שלא השיגה כלום. בזבוז אנרגיה ללא תוחלת.
מי חש טינה לדפני ליף
דפני ליף אישה צעירה ועדינה, חולמת לעשות סרטים - מקצוע שלמדה ועובדת בו לסירוגין. חשבה בתמימותה שאפשר להשיג משהו במחאות לא מפלגתיות, בלי אבא פוליטי דורסני שיעמוד מאחורי המחאה, בלי אימא סוציאל דמוקרטית, בלי אינטרסנטים בתחום ההון - שלטון. חשבה דפני ליף, שיקרה משהו לבעלי ההון שהונם ימס תחת חמימות המחאה שיוותרו על השליטה בכמה מהחברות שלהם, שירגיעו בתחום הריכוזיות. שנה שלמה ולא קרה דבר ממשי וגם לא נראה שיקרה. ודפני ליף שצברה שעות מחאה רבות שלא סידרו לה מפלגה,תפקיד שלטוני, הון, רכוש וכדומה צברה טינה של רבים.
הטלוויזיה, האינטרנט והעיתונות מתלוננים על מיעוט פרסומות (פרנסה) "בעקבות המחאה". חברות המזון, הקטינו בחודשי הקוטג' הזכורים לכולנו (אוי מסכנים היצרנים והרשתות , נאלצו תחת לחץ להוריד שקל ממחיר הגבינה) את תקציב הפרסום וגרמו ל"כולם" ירידה בהכנסות. רון חולדאי, ראש עירית תל אביב לא רוצה לשמוע על אוהלים ברוטשילד והוא היחידי שיש לו נימוק משכנע. תושבי שדרות רוטשילד החיים לפי חוק ומשלמים ארנונה זכאים לשקט וחיים נורמליים כמו כל אזרח בעיר. דפני ליף וחבריה רוצים מחאה? תציקו לנוגעים בדבר שהם חברי הכנסת וחברי הממשלה לא לתושבי רוטשילד. המשטרה והממשלה לא יוכלו לסרב למחאה אם תיערך כמחאה דגם חדש - 2012.
אין מחאה שקטה רק עם שלמה ארצי ואייל גולן
מוזיקה קלסית ושירי אהבה של שלמה ארצי ואייל גולן לא יצליחו בשום מקום כמקדמי מחאה למען צדק חברתי. עד עכשיו הכול היה רומנטי מדי, ממש שוברט ומנדלסון. ועכשיו, ראש הממשלה כבר איים על אנשי המחאה באלימות (ראו פעילות המשטרה) כאילו היו החמאס או מסתננים בשכונת התקווה. בינינו כל עוד הממשלה הזו בשלטון עם קואליציה של כמעט כולם, אין סיכוי לשינוי או לצדק חברתי. שום שינוי ושום צדק חברתי.
משינוי לשינוי שום דבר לא משתנה זה לא עולם לאידיאליסטים ורודפי צדק. העולם כולו היה רוצה לשנות, לחיות באביב עמים, להעביר קצת יותר כסף מכיסם של 10% העשירים הענקיים בכול מדינה המחזיקים ב-90% מההון, אל הכיסים הצמוקים של הלא עשירים. בכל המדינות כמעט, החליפו את השלטון.
בבחירות דמוקרטיות, לפחות ב-9 מדינות האירופה, הוחלפה מפלגה שהייתה בשלטון שנים רבות, במפלגה השנייה בגדלה שהייתה באופוזיציה. במזרח התיכון ובחלק גדול של ארצות האיסלאם. רצחו ושחטו את המנהיגים שהיו הכול יכולים משך עשרות בשנים. במצרים, שם אהבו פעם את מוברק, בלוב שם פחדו פעם מקדאפי, מכמעט כל ארץ במזרח התיכון ובעולם המוסלמי, מחליפים שלטון. בשאר אסד בסוריה עדיין רוצח בסיטונות את בני עמו במסגרת אביב העמים. ציניות ושקרים עוטפים את חיינו כמו גלאבייה ענקית ושיחות פנים אל פנים בין "מנהיגים" מתנהלות עם רעלות שמכסות גם את העיניים. לא רואים, לא שומעים, מדברים סתם.
דפני ליף ואנשי המחאה יודעים היום יותר מאשר ידעו בקיץ הנאיבי2011. גם אנחנו יודעים יותר. הממשלה הזו לא ממהרת לשום צדק חברתי. שינויים, לטובת הדור הצעיר התורם ומעמד הביניים הנושא בעול יגיעו בקושי ולא על-ידי מחאה אלגנטית. נסו, חברים יקרים את הדגם החדש - דגם דפני ליף - 2012.

תאריך:  25/06/2012   |   עודכן:  25/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דפני ליף דגם 2012
תגובות  [ 18 ] מוצגות  [ 18 ]  כתוב תגובה 
1
חבל שמכניסים את שם דפני ליף ל"ת
אח"כ תרוץ לכנסת  |  25/06/12 13:32
2
ליף כחרדי, לא צבאּ ולא עבודה ל"ת
8שנים לסיום תיכון  |  25/06/12 14:02
3
תחרות קשה עם יעל פז מלמד
רני  |  25/06/12 14:10
4
"מה שרבים כבר יודעים".
אהוד פרלסמן  |  25/06/12 14:12
 
- כן,סביר שהיורדים הם "חברי ליף"
בתיה אבן  |  25/06/12 14:58
 
- בגלל שאת טועה, קיסרי אינה עונה
אהוד פרלסמן  |  26/06/12 04:52
 
- נכון, אם כל כך רע
אז איך כל כך טוב  |  7/07/12 09:15
5
כרגיל, מאמר המעליב את
האינטיליגנציה  |  25/06/12 14:35
 
- מסכים איתך לגמרי אבל
רפי. ו  |  26/06/12 14:47
6
מאמר הסתה
צבי ארבל  |  25/06/12 14:53
 
- ההסתה היא כאן בתגובות
תגובה לארבל  |  25/06/12 18:25
 
- הקיסרית,הוא צודק, זה מאמר הסתה
מיכאל אומלאוף  |  25/06/12 19:12
 
- ילדת שמנת מפונקת מכפר שמריהו
אזרח שומר חוק  |  25/06/12 20:55
7
אלימות = פשע=ליף=פושעת
שומר חוק  |  25/06/12 16:16
8
אני חושב שממשלה מזמן היה עשה
זקן  |  25/06/12 16:31
9
"אין שום פשע,שום פשע בכלל שלא
קורןנאוה טבריה  |  26/06/12 05:48
10
ליף, ראשי תיבות "לא ישרת פה"!! ל"ת
כמו דפני ליף  |  26/06/12 10:38
11
כשתמצאו את המממנים של המחאה
איש אחד  |  26/06/12 12:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד רון סמוחה
במאמר זה נבחן מוצרים פיננסיים ושירותים ומוצרים אשר מוענקים ללקוחות הבנקים השוויצריים וננתח את פסק הדין שניתן לאחרונה בבית המשפט הפדרלי העליון ואשר מעורר מהפכה של ממש בכל הנוגע לזכויות הלקוח בחיוב בעמלות הבנק
רו"ח איריס כץ כליף, רו"ח נסרין סלמאן
התיקונים בחוק נוגעים לדחיית מועדים לצורך ניכוי מס תשומות; מועד הוצאת חשבונית; דרישת חשבונית מס על-ידי הקונה; עסקות שירות בין צדדים קשורים; קנס בשיעור של 30% ממס התשומות; סיוע ליצרנים קטנים; דחיית התחולה של מספור החשבוניות על-ידי הרשות
רו"ח יפעת שעיה, עו"ד יניב אלנקרי
החוק מאפשר ליחיד המסיים תואר אקדמי, ראשון או שני, בתחום עיסוק שנדרשת בו התמחות, לבחור האם ליהנות מנקודת הזיכוי/מחצית נקודת הזיכוי אשר הוא זכאי לה, החל בשנת המס שלאחר שנת המס שבה הסתיימו לימודיו לתואר או החל בשנת המס שלאחר שנת המס שבה סיים את התמחותו
מאיר אלרן
עיקר חשיבותו ותרומתו של דוח המבקר, שהוגדר על ידו כאחד הקשים שפרסם, היא בחשיפת האמת המרה על החזית האזרחית בישראל בעת הזו ועל מידת מוכנותה הבלתי מספקת למקרי חירום צפויים
נסים גבאי
בקיץ שעבר (2011) קרה דבר נפלא. מחאה חברתית של כמעט עם שלם. אבל המחאה "התעקמה" בצורה כה קריטית, עד שלא בטוח שהתיקון אפשרי – לא בקיץ 2012, או בכלל...
רשימות נוספות
שוחררו עצורי ההתפרעות ברחוב אבן גבירול בת"א  /  איתמר לוין
המפגינים הסתערו על בנקים  /  עידן יוסף
ליף והפעילים ניסו להקים מאהל - ונעצרו  /  עופר וולפסון
אנרכיה תוצרת ישראל  /  רועי עידן
מחאה לא נחמדה  /  ציפורה בראבי
"אל מנהיגות המחאה"  /  יאיר גלזנר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il