X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
פינוי שכונת האולפנה כנקודת מפנה בחינה מחודשת של התנהלות הציבור הדתי לאומי ואיחודו המלא, יביאו להישגים גדולים בבחירות הבאות עלינו לטובה. האם יצליחו לעשות זאת?
▪  ▪  ▪
על הימין להתאחד, להתגבר וליצור חזית איתנה [צילום: פלאש 90]

עכשיו, כשהליכוד התרחק ממקורותיו - ולמי ששכח, מקורותיו נטועים במשנתו של זאב ז'בוטינסקי - הגיע הזמן שבצד הימני האמיתי יערכו רוויזיה להתנהלות המפלגתית שלהם. ונראה שזה מתחיל.
השתיקה אל מול הפינוי משכונת האולפנה מכאיבה הרבה יותר מההתנגדויות שחווינו בגוש קטיף, בעמונה ובכל-כך הרבה מקומות שהיו ואינם. או שחלקם קיימים. הפינוי השקט הזה של יהודים לבושי שחור עם הכיתוב של "שכונת האולפנה – עוד נשוב" נוגע ללב בתמימותו, וגם מעורר צער עמוק והזדהות עם מצבם, כמו "וידום אהרון".
אמונה וביטחון? פשרות? דרך חדשה לציבור הדתי-לאומי-ציוני? שהרי כמה אפשר להילחם מול הממשלה שלהם? אותה ממשלה שאמורה לדאוג לך, במיוחד אם היא מבטיחה שדרוג של היישוב שלך?
הפלאחים של המדינה
צפיתי באינטרנט במראות המגישים בערוץ 1 מול יעקב כץ, וגיליתי מי הם המתנחלים האלה. גיליתי מי הם אותם אנשים הנלחמים, שנלחמו על הבית, אלו שמתעקשים להקים שוב ושוב את הבתים שלהם במקומות שלהם. אלו הפלאחים של מדינת ישראל.
הם בונים ונוטעים, עוברים וממשיכים. מגיעים מיידית לקריאת גיוס. מתייצבים בקו הראשון. ממלאים חובות ועושים הכל הכי נכון שהם מבינים. הם מזכירים מהי הארץ המובטחת שלנו. אלו הפלאחים האחרונים. אותם שעליהם תיכונן מדינה. הם אלו שנופלים וקמים, נופלים ושוב קמים, לפעמים לקראת הגירוש - הפינוי - הניסור הבא.
אלו שממשלות שונות השתמשו בהם כבעלה תאנה המפאר את המדינה שאינה נוהגת "איפה ואיפה" מול יהודים כמו מול פלשתינים. אם כי בפלשתינים מתחשבים קצת יותר... אלו שמגורשים וממשיכים כתינוק הלומד ללכת. נופל וקם, נופל וקם, בוכה וצוחק. בסוף הוא ילמד ללכת.
ראש ממשלה ימני באמת
הפינוי השקט עד תמיהה של שכונת האולפנה מציין נקודת מפנה חשובה בהתנהלות המגזר הדתי-לאומי. אז עכשיו, לאחר שתם הטעם מן ההתנגדויות, כשנעלמו מהשטח נערי הגבעות; עכשיו, כשאין התנגדות, כדאי שימצאו את הדרך להתאחד, להתגבר, ליצור חזית אחת גדולה ומאוחדת שתעמוד איתן מול החלטות ממשלה חזקה על יהודים מן הצד הימני. ממשלה שיסודה בליכוד הימני, הרוויזיוניסטי הלוחם, וקיומה היום במרכז המיופייף והעייף.
הגיע הזמן שהציבור הימני יקח עצמו ברצינות גדולה יותר, יגדל – תרתי משמע - יאחד קווים ושורות עם מי שקרוב לחזון הציוני, וישקול ברצינות כניסה בגדול לממשלה. לראשות הממשלה, למשל. זה אפשרי. ולשם כך הם חייבים להתאחד ולמצוא את המכנה המשותף, ואני בטוחה שיש הרבה ממנו.
שירו המרגש של אהרון רזאל "כשיבואו לפנות את ביתי". ככה זה נראה - רגוע ועצוב. אבל חזק!: [קישור]

תאריך:  27/06/2012   |   עודכן:  27/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יעקב כץ
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דרושים: רוויזיוניסטים חדשים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
את תמונת הראי של קלינסקי.
אהוד פרלסמן  |  28/06/12 01:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרב יובל שרלו
משה רבינו עשה את נחש הנחושת בציווי ה', והמלך חזקיהו כיתת אותו לשביעות רצונם של חכמים. אין בכך מחלוקת או סתירה, אלא הדגמה מעשית ליסוד עקרוני וחשוב ביהדות: כל דבר וכל מעשה הוא תלוי-הקשר
ד"ר יאיר ויסמן
מה נעשה בישראל כדי להפוך את הנגב לאריזונה של מדינת ישראל?    השר סילבן שלום פועל במרץ כדי להפוך את נבטים לנמל התעופה המשלים לנתב"ג, אבל מערכת הביטחון עוצרת אותו
דניאל גיגי
הברית בין בעלי ההון לבין המדינה עלתה מדרגה, כאשר ניתן לראות שיש ניסיון אלים להשתיק את המחאה החברתית ולהתעלם מהדרישות לצדק שעלו פה בקיץ האחרון
רלי פנחס
אם עד כה המחאה נראתה קצת מפוזרת ולא לגמרי סגורה על עצמה, באה משטרת ישראל במוצאי שבת האחרונה עם התגובה האלימה והלא-מידתית ונתנה את ההסבר האולטימטיבי לשאלה על מה בדיוק מוחים פה
רועי אורן
אין ספק שהתגובה האלימה של המשטרה ופקחי עיריית תל אביב הציתה את התבערה שגרמה למעשים המזוויעים שהתרחשו בסוף-השבוע האחרון. אם לא תהיה הידברות ישירה בין הצדדים, אנחנו צפויים לקיץ חם במיוחד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il