X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ברוך הטוב והמיטיב שהביא עלינו שלטון, ושלטון חוק אשר מתייחסים ברצינות הראויה לחוליגנים החוסמים כבישים
▪  ▪  ▪
מפגינים על נתיבי איילון. האם יפגעו בקודש הקודשים של עמנו? [צילום: קבוצת העיתונאים רוטרניק]

"לא נסבול הרמת יד וחסימת כבישים. המדיניות שלנו היא לחקור ולעצור ובמקרים חמורים אף לעצור עד תום ההליכים" - כך אמר המשנה לפרקליט המדינה"
השר שאול מופז, התייחס בסיור בצפון לחסימות הכבישים אמש. לדבריו, הפעילות המשטרתית והמשפטית בעקבות אירועי אתמול ופעילויות עתידיות של המשטרה היא מבחן לשלטון החוק בישראל. "ישראל היא מדינת חוק ועל המשטרה ובתי המשפט להגן על מערכת החוקים במדינה".
ושוב עוזר פרקליט המדינה מצצין כי "מצד אחד כלפי אירועים אלימים נפגין אפס סובלנות, לא נסבול הרמת יד, יידויי אבנים, חסימת כבישים וצירים,"
היועץ המשפטי לממשלה מבהיר: "אנו מטפלים בגרעין קשה של המרדה. שימוש יזום בפעולות אלימות, שנעשה בכלים אלימים לחסימות כבישים, מהווה המרדה""
בפסק דין שדחה את בקשתם של שני צעירים שהשתתפו בחסימת נתיבי איילון להשתחרר ממעצר, כתבה השופטת עדנה ארבל כי "הבעת מחאה, כואבת ככל שתהיה, נעשית באמצעים שיש בהם לסכן באופן ממשי חיי אדם, ואת שלומו ובטחונו של ציבור גדול. לא ניתן לחצות קווים אדומים, תוך נשיאת דגל של השקפת עולם - תהא אשר תהא".
המשטרה בדיווח לכנסת: באותם מקומות שהגבנו, הגבנו די בנחישות, ביצענו מעצרים בהיקף שלא עשינו אף פעם. הגענו לכמויות מעצרים גדולות של 414 עצורים. עם העצורים האלה אנחנו מובילים את מיצוי הדין ככל שניתן, ככל שהחוק מאפשר לנו - אם זה הארכות מעצר, אם זה הגשת כתבי אישום תוך כדי מעצרם של האנשים. אם בעבר נקטנו בסעיפי אישום שהם יותר סבירים, הפעם אנחנו על סעיפי אישום הרבה יותר חמורים, כמו סיכון נתיב תחבורה, הפרות סדר. אני מקווה מאוד שהתוצרים של המבצע האחרון, שבו באמת הייתה כמות עצורים גדולה, יצמצמו מעט את התופעה.
המשטרה בדיווח לכנסת: המדיניות של החקירה והתביעה מתואמת עם פרקליטות המדינה, ........ המדיניות של הפרקליטות היא מדיניות מחמירה מאוד בכל הנושא של חסימת צירים.
הכנסת בתשובה לדיווח של המשטרה: יישר כוח למשטרה ולכוחות שמלווים את הטיפול בנושא. צריך לזכור שיש אזרחים שעומדים מן הצד ורואים מה קורה בהתנהגות המשטרה במקרים שונים, על-רקעים שונים.צריך לזכור שמדובר באותם אזרחי מדינה. אנחנו מצפים מהמשטרה, בצד החיזוק שהיא מקבלת מאיתנו, להיות יותר עם יד על המשמר כדי להבטיח את הסדר הציבורי. לא להיות סלחניים. אם לא היינו משתמשים בסלחנות הזאת בעבר יכול להיות שהיום היינו במצב שונה....
לבניה של מפא"י מותר לחסום כבישים
הווווופס, אבל כל הציטוטים האלה מ-2005, מההינתקות שם אתם זוכרים האנשים הרעים חסמו כבישים, אז עצרו אותם עד סוף ההליכים והפכו אותם למורדים ומה לא עשו להם, אבל כאשר חוסמי הכבישים הם "משלנו" בשר מבשרנו? בניה העולזים של מפא"י שאיבדו את הצפון ופנו עוד ועוד שמאלה? אתם זוכרים?, מפא"י שהיה מותר לה הכל, מפא"י עם הפתקים והאפליה? להם מותר לחסום כבישים, הכבישים הם הרי של אבא שלהם ושל אמא שלהם האם אותם נעצור? האם נפגע בקודש הקודשים של עמנו? השוטרים ינשקו להם גם את קצות האצבעות של הרגליים, וגם את הת... אבל מעצרים? של בני ובנות הטוהר האלה?
זה שיווין, זה צדק, כך בדיוק חזו מקימי המדינה את עתידה, מהרסיה ישתלטו עליה ואוהביה ירקיבו במעצר עד תום ההליכים.
מאכזב אה? אפילו מדכא! אבל אנחנו נתגבר, אנחנו מאמינים, הם ישטפו עם הגשם הראשון.

תאריך:  01/07/2012   |   עודכן:  02/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התייחסות "שלטון החוק" לחסימת כבישים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מה שמותר להם, אסור לנו.
אהוד פרלסמן  |  3/07/12 05:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
האקטיביזם בו נוקט האתר החדש דוסים מחטיא את מטרתו. מלבד היותו ילדותי הוא גם לא באמת חרדי
אפרים הלפרין
מה עדיף - נוער קיצוני ימני על הגבעות או נוער קיצוני שמאלי עם חולצות אדומות? מי שווה יותר? מי תורם יותר? לו ילדינו היו קיצוניים, איזה קיצונים היינו רוצים שיהיו?
יוסי ברנע
ישראל אינה רפובליקה, לא בחוקיה, לא בתרבותה הפוליטית ולא בסמליה    מספר הערות לדבריה של אוה אילוז במאמרה "דברים שאסור לומר", הארץ (25.6.12)
איתמר לוין
בניגוד לתדמיתו, יצחק שמיר היה מוכן לעשות הרבה למען השלום. הוא שהסכים ללכת לוועידת מדריד, הוא שהחל בהידברות עקיפה עם אש"ף - ואת כל זה עשה בלי להתרפס ובלי לוותר על אינטרסים חיוניים של ישראל
רועי אורן
היות שלא הושג הסכם ממשי בין האוצר להסתדרות, המסדיר את תנאיהם האישיים והחוזיים של עובדי הקבלן, על ההסתדרות לצאת למאבק נוסף (כולל השבתת המשק) עד שיושג הסכם כזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il