X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פלסנר שימש פלסטר לביבי מהו שירות חוויה אישית ארגונים ישלמו את מחיר כשלון השירות והיחס ויש פתרון
▪  ▪  ▪
יוחנן פלסנר. שימש הפלסטר של ביבי [צילום: פלאש 90]

זה נשמע כמו עוד כותרת שמדברת בעד עצמה: ח"כ יוחנן פלסנר העומד בראש הוועדה שננטשה, אותה ועדה שאמורה הייתה להביא לשוויון בנטל הגיוס. אני יודע שרבים המרננים על "כישלונה", אלא שלא כך בעיני. זהו כישלונו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לאחד את השורות ולהבין את רוח הציבור. אז מה הוא עושה? מזמין סקר בסיועו של יועצו החוטא, נתן אשל (הוא עדיין כאן?!) אסיים את הסאגה שתמשך להדהד בימים, בשבועות ובחודשים הקרובים והלוואי שתביא לבחירות בדבריו של רון בן ישי שפורסמו ב-ynet: תנו לפלסנר לגייס, לפני שהפירמידה תתהפך. אידיאליסטי, צודק, פרקטי: דוח ועדת פלסנר נחוץ כדי שהציבור יבין שנתניהו מחמיץ בכוונה הזדמנות היסטורית לתקן עוול חברתי. בינתיים, מחיר הדמים נשמר, והמגזר החרדי ימשיך לשלוח אחרים למבצעים בעזה ובלבנון.
המנה העיקרית / השירות
הקמפיין של בנק מזרחי שעלה לאחרונה מראה חיילי מילואים. אחד מהם מנסה ליצור קשר טלפוני עם הבנק שלו, ואין זה מפתיע שהמשימה אינה צולחת שלא לומר מעלה את חמתו ומעירה את חברו ליחידת המילואים, הלוא הוא דביר. המשפט ששבה אותי הוא דווקא בסיום "גם לבנק שלכם יש פטור משירות?" כמה נכון, כמה מתחבר לכל נותני השירות בחברה הישראלית. איך אמרו פעם ותחשבו על זה??? כן, תחשבו היטב. בכל מקום - בבנק, בחברות הסלולר (פירוט בהמשך), בקופת חולים (למה הם נקראים כך ?), בחברות הלווין והכבלים ועוד. הקמפיין של בנק מזרחי התחבר למציאות הישראלית.
יש מגוון אתרים ופורומים ישראלים שעוסקים בשירות ובביקורות על שירות. בכולם בולט הטון המתלהם, לעתים בוטה, שמעלה תמיהה אם אי פעם למדנו לכתוב תלונה, מכתב תודה, הערכה. בשיטוט במרחב הדיגיטלי גיליתי אתר אמריקני העוסק בשירות ושמו write the company.
זהו בלוג המעלה שאלות האם אתם מאמינים למה שאומרים / מוכרים לכם. האתר מחולק לקטגוריות שונות, כגון: בית, ביגוד, מרכולים, בריאות, הנעלה, בעלי מקצוע ועוד. המטרה המוצהרת של כותב הבלוג היא ליצור בקרב הקוראים את הדחף לשאול, לבדוק, לברר, לא ללכת עיוור אחרי הבטחות או אמירות שיווקיות (במילים אחרות - אל תלכו אחרי עטיפות, אלא תוכנן). כתבתי על כך כאן במאמר יחס ושירות יובילו לשינוי שהתפרסם בנובמבר 2011.
"חוויה" מפלאפון
דוגמה אחת אותה חוויתי הבוקר עם נציגי חב' פלאפון ידגימו את הדברים. אין זה סוד שלהשיג נותני שירות בטלפון, וכן גם את פלאפון, זו משימה בלתי אפשרית עד כדי התעללות. אם כבר עונים, מעבירים, ואני "זכיתי" להמתין לצלילי הפרסומת של פלאפון למעלה מחצי שעה ללא מענה. אינני מזוכיסט, פשוט רציתי לודא שיש אמת בתלונות. אז הנציגה האדיבה שענתה לי אמרה שהיא לא מטפלת וללא מילה נוספת מצאתי את עצמי מועבר לנציג/ה לנושא. חצי שעה המתנתי וניתקתי. יש גבול להתעללות.
לאחר כשעה ניסיתי שנית לאותו מספר אליו חייגתי קודם לכן. נציגה שאת שמה רשמתי ולא אציין כאן קיבלה ממני הסבר בטון עצבני על ההתעללות שעברתי. ומה קרה, תשאלו, הלא כולנו עוברים אותו דבר. חטפתי סידרת חינוך איך אני מעז לדבר בטון כזה, ומבלי לאפשר לי להשחיל מילה. נו באמת, זה מוגזם. מי לימד אותך לתת שירות? אני מודה ששירות אינו ניתן בכל מחיר, אבל מידת הקשבה, אמפתיה. מה גיליתי לך את מערומי פלאפון? פתרון לא קיבלתי, וכשהבהרתי לנציגה שבכוונתי להתלונן על סגנון דיבורה חטפתי שוב מנה וסירוב להזדהות בשמה המלא.
תלונתי הוגשה בדואר אלקטרוני לפניות הציבור של חב' פלאפון. בדוא"ל חוזר קיבלתי אישור שתגובה תשלח בתוך 10 ימי עבודה. כולי ציפייה לתשובתם ואני מתחייב להעלות את ההתכתבות במלואה לכשתתקבל.
אינני מנהל מלחמה בחברה זו או אחרת. אני רוצה להראות לכולנו שאיננו יודעים לתת שירות. איננו יודעים יחס מהו, אמפתיה מהי. אנו מתפארים בטכנולוגיה, יודעים לשווק ולמכור ובמילים אחרות: לעטוף מוצרים בינוניים בעטיפות נוצצות. זה לא אוחז מים יותר ויתרה מזאת יתפוצץ בפניהם של ארגונים רבים.
הפתרון פשוט - חישבו בעין של לקוח. שהרי כולנו לקוחות. איך אתה היית רוצה לקבל שירות? איזה יחס היית רוצה לקבל?
ואהבת לרעך כמוך, אמרתי?

תאריך:  05/07/2012   |   עודכן:  05/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פטור משירות
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
גם אני חושב שהפרסומת
אבנר מגל  |  5/07/12 16:46
 
- אבנר, תודה על התייחסותך. ל"ת
גיל נתן  |  5/07/12 18:27
2
קל בסיסמאות, קשה בקרב
ספי77  |  9/07/12 18:00
 
- ספי, תודה ו...
גיל נתן  |  9/07/12 23:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
מותו של שמיר שלח נברני תקשורת אל הארכיונים. גם אני הלכתי, ומצאתי שני קטעים בהם שמיר ועזמי בשארה חושבים אותו דבר
אהוד פרלסמן
בראיון מקיף בעיתון מעריב, תוקף אביגדור פלדמן את הרשעתו של קצב בצורה חסרת תקדים. אך הטון הזהיר והפילוסופי של דבריו, והימנעותו מלהתייחס במפורש לפסקי הדין, מקהים את חודה של ההתקפה
מני ישי
אנו רואים בפרשת השבוע כי שנאת ישראל מושרשת היטב אצל הרשע בלק, ומושרשת אף טוב יותר אצל המכשף בלעם    כיצד נתמודד עם שנאת הגויים אותנו?
עפר שלי
האם אנו סבורים שילדים אין להם רגישות לגוונים ולכן רק צבעי יסוד מתאימים להם? או האם אין להם רגישות לצליל או לקצב כך שצריך לתקוף אותם במנגינות פשוטות? חסידי התורה האנתרופוסופית מכירים את הגישה לפיה הילד הוא יצור רגיש בהרבה מן המבוגר וחושיו מחודדים ורגישים פי כמה - ולכן נעטוף אותו בגוונים רכים ובגירויים עדינים כדי לאפשר לו לחוות ולהרגיש
יפה לורנצי
הגיע הזמן לנקות את הפיות של הדוברות המתלהמות שאין להן, להם, משנה סדורה והן לא ממורכזות ומדויקות כי לאמתו של דבר אין להן רצון להגיע להסכמות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il