X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
למה לעזאזל יוצאים החברים מהשכונות עם "צעדת המיליון" לאורך טיילת חוף הים בתל אביב, ואילו כנופיית הכלומניקים בראשות דפני ליף המלוקקת תקשורתית – מנקודה אחרת בתל אביב?! לא נמאס ליהודים המוחים מלהתפלג?
▪  ▪  ▪

אפילו כשקמה זעקה כללית נגד הריבון שלא נוקף אצבע למען העם הזקוק למעט פידבק אחרי שבחר באלה שהבטיחו, הצליחו אלה שחושבים עצמם ראשים – להתפלג, ואפילו לצאת במחאות עם קטבים רחוקים האחד מהשני כאילו אין אויב משותף.
אז ביבי ממשיך לחייך ולקטוף את הפירות. כך גם יתרת 119 המושחתים שיודעים היטב שכל זה מעניק להם עוד הרבה חודשים של משכורת מובטחת, פנסיה מתגלגלת, וטובות הנאה חוקיות וכאלו שלא – מכאן ועד הודעה חדשה.
למה לעזאזל יוצאים החברים מהשכונות עם "צעדת המיליון" לאורך טיילת חוף הים בתל אביב, ואילו כנופיית הכלומניקים בראשות דפני ליף המלוקקת תקשורתית – מנקודה אחרת בתל אביב?!
מהר מאוד שכחו כל הטמבלים שרק אחרי ששמם נכנס דרך התקשורת המאופסת לתודעת הקהל, מיד עטו על עצמם "מנהיגות" ומכאן והלאה כבר אינם זוכרים דבר מהעבר, ורק העתיד לשבת בכנסת ולייצג אף אחד ושום כלום – מול עיניהם.
מי נגד מי?!
אני מביט מהצד בכל מה שקורה כאן עכשיו, מיישר קו עם מה שקרה קודם לתחילת הזעקה ההמונית, יוקר הדיור, יוקר המחיה, חוסר השוויון, עני ורע לו רשע וטוב לו, ביורוקרטיה הרסנית המונעת כל סיכוי למשהו תזוזתי חיובי - והנה, כבר לא ברור מי נגד מי.
למעשה, הכל ברור, ודווקא משום כך אני מעלה מראה גדולה כדי שכל אחד מאיתנו (בעיקר הרוב שימשיך בחייו כרגיל ורק ימתין לראות כמה אלפים משתרכים אי-שם בזרועות התמנון התל אביבי...) יקבל עוד חיזוק לאפסותנו.
אחר-כך אל תצפו מנתניהו שיסדיר עניין פעוט נוסף של שוויון בנשיאת הנטל. מבחינתו, מיסמוס העניין כדרך קבע לכל "מדיניותו" לא רק שלא יגיע לנקודת רתיחה, אלא שכולנו נמשיך לקטר בשיחות הסלון שלנו: "באמת חבל על הזמן. אין מה לעשות...".
כעת ישאלו אותי קטני-האמונה שעדיין מחזיקים בתואר ראשון, שני או שלישי – וניסוח בוהק הוא חלק מאופיים: "מה אדוני מציע?". ארד נמוך מים המלח, ובכל זאת אענה: "אני מצפה לאישיות אמיתית, כזו שצצה ללא אינטרסים, מנהיג הרואה עצמו מוביל את כל מי שנוהר אחריו – ולא ממתין לקטוף קופון בסוף הדרך. משהו כמו הדמויות הנהדרות שמגלם ידידנו ראסל קרואו...".

תאריך:  13/07/2012   |   עודכן:  15/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפילוג בעם מוביל אותנו לשאול תחתיות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורם אטינגר
ביקורו בישראל של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, מיט רומני, ידגיש את שדרוג חיוניותה האסטרטגית של ישראל על-רקע "הרחוב הערבי" הגועש    לאור החרפת איומי האיסלאם הרדיקלי ואירן גרעינית, על אינטרסים חיוניים אמריקנים    לאור צמצום נוכחות ארה"ב בעירק ובאפגניסטן, בעוד רוסיה וסין מעמיקות את מעורבותן באזור ועל-רקע הקיצוצים בתקציב הביטחון האמריקני
גורי גרוסמן
אהוד אולמרט, החוגג בימים אלה עם חסידיו השוטים את זכאותו המפוקפקת, ימשיך ליהנות מכל ההטבות המזומנות לראש ממשלה לשעבר, בעוד שפחתו החרופה שולה זקן צפויה לשבת במקומו בכלא
תרצה הכטר
מה תהיה תגובת המגזר החרדי ביום שאחרי? מקבץ התבטאויות של רבנים ודעתו של מומחה - פרופ' ידידיה שטרן, שניסח את כתב המינוי להקמת ועדת פלסנר והיה חבר בה    תמונת מצב גיוס החרדים
ראובן לייב
מלחמת-עולם של ממש נטושה בין "המוסד" לבין אמ"ן על התעלומה סביב התנהלותו של המרגל המצרי אשרף מרואן ("בבל") שמסר לישראל את סודות מלחמת יום הכיפורים עוד לפני שפרצה    אבל את האמת לאמיתה שמאחורי סיפורו הוא נטל, ככל הנראה, אלי קבר, עם מותו המסתורי
עינת וילף
המשבר הנוכחי בנושא הגיוס מייצר הזדמנות לקחת צעד לאחור מהמלצותיו האישיות של ח״כ פלסנר, שהן הגרוע מכל העולמות, וללכת בכיוון שונה לגמרי שלא מחייב כלל חוק    ח"כ עינת וילף בדעת מיעוט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il