X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אילו התמיכה של נתניהו ושל ממשלת ישראל כהתנהלותה בפרשת האוניברסיטה הייתה עוברת מרעיון שתי מדינות לשני עמים לרעיון שתי מדינות לעם אחד בהתאמה ובהסכמה, גם אריאל המזבח היה קם על מכונו ולא רק אריאל האוניברסיטה ואריאל העיר
▪  ▪  ▪
אריאל. לא רק שם של עיר ואוניברסיטה

המועצה להשכלה גבוהה של יהודה ושומרון שהוקמה מכוח הממשל הצבאי קבעה כי אכן תקום באריאל אוניברסיטה על אפה וחמתה של המל"ג במדינת ישראל. המודל הזה של שתי מדינות לכאורה הוא המודל היחיד האפשרי במציאות הנוכחית כדי להציל את עם ישראל כולו מידי מדינת ישראל בהתדרדרותה ובהתרוקנה מיישותה כמדינת היהודים בארץ ישראל.
ביהודה, בשומרון ובירושלים העתיקה יושבת היישות היהודית האותנטית היחידה שבאמצעותה יכול כל עם ישראל להתנהל מחוץ לכיבוש הערבי והשמאלני הקיצוני ששילבו ידיים כדי לעקור את מדינת ישראל משורשה.
אריאל - לא רק עיר ואוניברסיטה
אילו התמיכה של נתניהו ושל ממשלת ישראל כהתנהלותה בפרשת האוניברסיטה הייתה עוברת מרעיון שתי מדינות לשני עמים לרעיון שתי מדינות לעם אחד בהתאמה ובהסכמה, גם אריאל המזבח הייה קם על מכונו ולא רק אריאל האוניברסיטה ואריאל העיר.
"אריאל" הוא כינוי למזבח העולה, ובדרך העברה - גם כינוי לירושלים. ומדוע נקרא המזבח בשם אריאל? ייתכן להסביר שהמזבח אוכל את הקרבנות כאריה, או שהאש רבוצה על המזבח כאריה. לחלופין, יש מחכמינו אשר דרשו שההיכל בנוי בתבנית אריה - רחב מאחוריו וצר מלפניו.
מדינת ישראל והעם היהודי הוא עם שאין לו כעת מרכז לאומי, וכל עוד לא יהיה לו הוא יצוף בתוך העולם הפוסט מדרני מצרה לצרה וללא תכלית.
מולדת החורבן
אילו דברי היועץ המשפטי יהודה וינשטיין בנושא הר הבית היה להם כיסוי בפועל - שהר הבית הוא בריבונות מדינת ישראל, לא היו היהודים בהר נרדפים כאחרוני הכלבים על-ידי ניסו שחם הכופר והבור שמכוון כשוטר תנועה גזעני את התנועה בהר הבית. ולא הייתה מדינת ישראל מעודדת את הפעילות האיסלאמית להקים חאליפות איסלאמית עולמית בהר הבית.
סלידת שלטונות ישראל ופחדם מזהותם העמוקה והכחשתה היא מולדת החורבן.
ניסו שחם אמר בבג"ץ כי ליהודים אין מה לעשות בהר הבית. כי עצם נוכחותם שם היא פרובוקציה כי אין היום מקדש וכמובן גם לא יהיה בדור הזה כדברי הרב הראשי יונה מצגר בחנוכת בית כנסת החורבה, ולכן כל ענין חידוש הקרבנות הוא הזוי ואינו אלא פרובוקציה.
אלו היה מפקד יהודי ממונה על משטרת ירושלים הוא היה יודע כי מקריבים אף על-פי שאין בית. שהאריאל הוא מזבח ה' ההרוס שכעת שיש לרפאותו מיד, כמסופר על אליהו הנביא בספר מלכים שריפא את מזבח ה' ההרוס מידי עובדי הבעל. כיום אלו הרבנים הממלכתיים המתנגדים לעליה להר הבית והעובדים בעיוורון את הכסאות בכנסת על-ידי איחוד מדומה.
אין איחוד בין מי שעולה לבין מי שאינו עולה להר הבית, ולא יהיה. רק כאשר עץ ישראל יחבור למלכות יהודה ויהיה מלך אחד, יהיה איחוד.
הדרך היחידה למגר את האיסלאם ולשים את כל שונאי ישראל במקומם, היא להשיב את השכינה למקומה וקודם כל לאפשר ליהודים לעלות להר הבית בשמחה להתפלל בכל מקום שמותר להם על-פי דיניהם וכמצוות דתם ולא על-ידי הסלפים היהודיים, המסלפים מן הרבנים האבקולסיים.
היום מתקיימת עצרת מחאה על גירוש הרב ישראל אריאל, הרב הראשי של עם ישראל לעניני המקדש והר הבית לשם השבתו לחצרות בית ה' ולשחרורו מן העבד הנקלה ניסו שחם.
ערב ראש חודש אב יעלו כל היהודים לעצרת הזאת כדי לסלק את הפרודסאות - המחסומים של ירבעם בן נבט מן הדרך להר הבית, ולהשיב מלכות ישראל למקומה, כשְלוֹש המצוות שנצטוו ישראל בכניסתם לארץ: להמליך להם מלך, לבנות את בית הבחירה (זה לא הכנסת - אלא המקדש) ולהכרית את זרעו של עמלק מבית ומחוץ.

תאריך:  18/07/2012   |   עודכן:  18/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אריאל עשתה למדינה אוניברסיטה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
ויס, השכינה במקומה למה להזיז?
פועה  |  18/07/12 12:49
2
המדינה היא משנית ליהדות
סתם עברתי...  |  18/07/12 15:35
3
מל"ג=אנטישמיות 0לקטיבית!!!! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  21/07/12 06:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם רהט
על כל צעד ושעל – בבית המשפט, בתקשורת, בצמרת המדינית ובאקדמיה – האמת נעדרת, ופני הדור כפני הכלב
אריה רייזל
האצבע המאשימה של כול המחאה מופנית כלפי הממשלה והביורוקרטיה המאפיינת את התנהלותה. אל תקלו ראש בביורוקרטיה. הביורוקרטיה אינה מפגע שולי שצריך לטפל בו במתינות ולאורך זמן, הביורוקרטיה היא "אם כול חטאת", המובילה את רוב האנשים לחיות בחוסר נחת קיצוני ואנשים מסוימים - עד להתאבדות
אבישי אפרגון
אין שום ספק שעם נפילת משטר מובארק ששיעבד חלק גדול ממשאבי כוח האדם והממון המצרים לטובת הצבא, יופנה חלק גדול מהמשאבים לצרכים כלכליים. בעתיד יפחתו ההוצאות על התעצמות צבאית ולכן יפחת האיום הצבאי הישיר. מובארק התכונן במשך שנים למלחמת פתע, ואילו ההנהגה החדשה תדאג בראש ובראשונה לאזרחי מצרים. כמו-כן ברור שאזרחי מצרים שכבר "טעמו" את הדמוקרטיה לא ישלימו עוד עם שום משטר רודני
יהודה דרורי
כדאי להזכיר לכל המתנגדים, כי חיות רבות נלכדות ונשחטות למאכל, וחיות רבות יותר מגודלות ע"י בני אדם כדי שישמשו למזון. אז אם הקופים שבחוות מזור היו מגודלים למזון - אז זה היה בסדר בעיני המפגינות?
רן שורר
הכתובת על הקיר - משה סילמן התכוון לכלל הציבור ולא רק לעצמו, כאשר הציע את גופו למאכולת האש בבנזין ששפך על עצמו. הוא תרם עצמו וגופו למען הכלל. כדאי שהגורמים הרלוונטים ילמדו את הבעיות קודם להתפרצותן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il