|
1 |
|
|
הכלבים והכלתבים השמאלנים ימשיכו לנבוח. והשיירה הימנית תעבור על אפם וחמתם... ראש ממשלה נבחר בבחירות ולא בהפגנות. וביבי יבחר עוד פעם .על אפו וחמתו של המעוט השמאלני החולני והצעקני..לידיעת כל עוכרי ישראל . אילו הבחירות היו מתקיימים היום בנימין נתניהו והליכוד היו מקבלים 38 מנדטים. מי שאינו מרוצה שייסע לעזה ויצביע בשביל הניה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאיר אלקרייאף |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דה-הומניזציה (כינוי יריבים פוליטיים כבעלי חיים) זה מנהג שמאלני עתיק יומין...אבסורדי מצדך לאמץ אותו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ער אחיאונן |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אבל מודח במהלך משפטי של הפרקליטות. תומכי נתניהו השוטים ימשיכו לברבר על שחיתות, ארכיונרי ימשיך להוציא מהארכיון את הגרוטאות שלו, אבל כל זה לא יצליח להסתיר את האמת הפשוטה- המהלך הזה של הדחת ראש ממשלה נבחר ומכהן הוא לא רק מושחת, אלא לא דמוקרטי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ראש ממשלה |
|
|
2 |
|
|
נרי "מפלגת התקשורת הישראלית" שולטת ביד רמה בכל האתרים שנחשבים כיום כאתרי חדשות מובילים והיא תעשה כל שביכולתה לקדם ולהרעיף עליהם פרסום חינם.
נראה לך שהיא תביא את הצד שכנגד?
אפילו אתר אל ג'זירה שרוצה להראות שהוא עובד שחשיבה פלורליסטית מזמין מזרחנים ישראלים בעלי שם ש"מפלגת התקשורת" מחביאה ומעלימה אותם רק בגלל העובדה שאינם חושבים כמותה.
אני מציע לאתרי החדשות של "מפלגת התקשורת הישראלית" לקחת דוגמא מאל ג'זירה ואולי בדרך הזאת להראות לציבור הישראלי שהנה יש לנו "מפלגת התקשורת הישראלית" מה למכור..
אבל אף זב חוטם לא יענה להצעה משום שאז חבריה יורים לעצמם כדור בראש.
האם "מפלגת התקשורת הישראלית" רוצה למות ברעב או למות מהתאבדות מהירה? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוד יוד |
|
|
3 |
|
|
"(לא שכחתי - בקרוב המאמר על החברות התמוהה בין נוני מוזס לאהוד אולמרט)"
הקורא הסביר וודאי יתמה...מה תמוה בהליכת הזרזיר אצל העורב, והרי ממינו הוא ?! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ער אחיאונן |
|
|
4 |
|
|
נרי כתב:
"ובמקומו קיבלנו שלטון מושחת שהסתיים בזכות מעטפת-נפץ שהעביר איזה טלנסקי."
נזכיר רק שעניין טלנסקי, ראשון טורס ומרכז ההשקעות-
כל הפרשיות מתקופת אהוד אולמרט חבר ליכוד.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גילה פ. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- חזקקק |
|
פינטו רררפאל | 2/10/12 03:08 |
|
|
|
|
|
|
|
פשעי גוש קטיף תוכננו על ידי שרון בהיותו מנהיג הליכור.ובוצעו על ידו בהיותו מנהיג קדימה (בגניבת קולות והצבעת אנשי ליכוד ההונאה הפוליטית של המאה))כמו כן אהוד שמאלמרט היה איש ליכוד בשביל אינטרסים אישיים ולא אידיאולוגים .ושזה השתלם לו עשה פניית פרסה שמאלה כשרון. כל אנשי כנופיית קדימה הינם פושעים ורמאים אשר גנבו דעת קהל כימניים ובצעו מצע שמאלני קצוני. זה לא נותן שום תעודת הכשר לשמאלמרט שהיה איש ליכוד אמיתי. הוא היה מתחזה פולטי לפי מה שהשתלם לו אישית. כמו ציפי לבני החלולה שעלה לה השתן לראש ורצתה להיות ראש ממשלה. (גם היא בוגדנית פוליטית) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאיר אלקרייאף |
|
|
|
|
|
היות והיה ידוע שהנ"ל מושחת בליכוד נבחר למקום פחות משלושים, ומיד הלך אחר פטרונו נקי הכפיים הדון שרון. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורי פ |
|
|
|
|
|
הליכוד מקבל כגיבור את עבריין הקלון צחי הנגבי, שאחראי לאחד התרגילים הכי מסריחים (וגם הכי כושלים) של הפוליטיקה בישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הליכוד לא הקיא |
|
|
5 |
|
תגובה |
|
צנחן | 6/08/12 11:54 |
|
|
יום יבוא.בעתיד הרחוק.יום יבוא ובו ייפתחו הספרים והארכיונים ונוכל ללמוד או יותר נכון נכדינו יילמדו את התקופה שלנו אך הפעם בלי אמוציות ורגשנות. ומה יגלו נכדינו ? לדעתי הם ישתוממו מקשיי הזמן הנוכחי ויתפעמו נוכח המנהיג המושמץ שנשא בעול התקופה בנימין נתניהו. ספרים ייכתבו -כמו שנכתבו על קנדי ומשבר החזירים - ויאדירו באופן אמיתי את ראש הממשלה הזאת שההיסטוריה הציבה אותו כמו את משה רבנו לעמוד בראש העם כפוי הטובה והביקורתי הזה.
אני יודע שדבריי ייראו ויכונו בלשון ומחשבה רעה אך מי מאיתנו שינסה לחשוב אובייקטיבית יידע שממשלה כמו אונייה גדולה היא קשה מאוד לתמרון. ממשלה שביצעה שינוי אחד מהותי נחשבת לממשלה מעולה ויוזמת. הממשלה של בנימין נגעה וטיפלה במורסות הקיימות מאז קום המדינה שאף אחד לא העז לטפל בהן או אפילו לדבר עליהן . הממשלה של בנימין למרות כל מה שאנו יודעים על כסף והמשיכה האנושית אליו לא נגועה בפלילים .לא בנימין ולא שריו הקרובים מתעסקים בזוהמה הזאת .הממשלה של בנימין מותקפת ללא הרף על ידי חדלי אישים. דיי להביט בתוקפי הממשלה כדי לקבל תחושת קבס: אולמרט? מוטב וייתרכז בהליכים הפליליים נגדו. יאיר לפיד ? ינוקא שכל מעשיו וקידומו בחיים היו מאמצי אביו לסדר את הילד והיכן שאביו לא הצליח לסייע לבן הוא חטף גם חטף. יחימוביץ ? מהו מגרש המשחקים של גברת זו אם לא פיה בלבד וחיצי עטים מושחזים ? מה היא בנתה ? מה היא ניהלה מימיה ? מדוע זה אצה רצה היא למשרה הקשה והמסוכנת ביותר ליהודי ? להנהיג את יהודי העולם לא קצת מסוכן גברתי ? אין צורך במעט הסטוריה מעשית בידייך ? ככה סתם ?
אני מביט ב"מנהיגי"המילואימניקים או כפי שהם מכנים עצמם ה"פראיירים".מי הם ומה עשו טרם פרצו לתודעתינו ? מיהו שמולי ? עצלן שלא אבה לעבוד קשה כמו אביו במסעדה המשפחתית אך יודע להטיף לכולנו מה כן יש לעשות במדינה.עידן מילר בוגר גלי צה"ל המגיע מידי פעם ליפו לתחנה ומטיף לכולנו שייש לשנוא חרדים ולשתפם ב "נטל" כדבריו. איזה נטל אתה נשאתה בחייך ילד ?מיקרופון ? בועז נול ...נו טוב.הוא בכלל לא עושה מילואים כבר שנים אבל זה לא מונע ממנו לאיים על ממשלה מכהנת .להמריד אנשים .לאיים. כלום פסה הבושה מפניהם של אנשים ?
ומול כולם בשקט בשקט עובד לו הבנימין.מתקן כאן מטליא שם ונותן לכולנו תקווה גדולה בתוך ים שחור של איסלם רוגש מסביבינו.גילוי נאות: מעולם מעולם לא בחרתי ליכוד. אהבתי לאיש בנימין היא אך ורק נוכח בחינת מעשיו . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
"זה לא מונע ממנו לאיים על ממשלה מכהנת .להמריד אנשים .לאיים. כלום פסה הבושה מפניהם של אנשים ?"- הצנחן שוב צונח מהאגו אל השכל, ושוכח לפתוח את המצנח.
בדמוקרטיה מותר לאמר מה שרוצים, גם נגד "ממשלות מכהנות" ונגד "אהובי ליבם של צנחנים".
כידוע, האהבה עיוורת ומעוורת את עיני הצנחן מלראות שלאזרחים סתם מותר למחות ולפעול בדמוקרטיה כנגד ממשלה נבחרת מכהנת, אבל פעולה כזו של הפרקליטות, כפי שנעשה נגד אולמרט, היא אנטי דמוקרטית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוד פעם |
|
|
|
|
|
מכיר את המשפט המוסרי:"קשוט עצמך תחילה"? דמויות ה"מופת" הללו חייבות קודם כל בביקורת פנימית אישית בטרם יישאו את נס המרד וההפגנה,בטרם ייצגו ציבורים שלמים של אנשים שבאמת תורמים הרבה יותר מהם ומכולם גם יחד.יום נעים לך ידידי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
"דמויות ה"מופת" הללו חייבות קודם כל בביקורת פנימית אישית בטרם יישאו את נס המרד וההפגנה,בטרם ייצגו ציבורים שלמים של אנשים שבאמת תורמים הרבה יותר מהם ומכולם גם יחד"- כמאמר המשורר: צנחת חזק. הבעת דיעה לא מחייבת שום "ביקורת פנימית אישית", אלא לא יותר מרצון להביע דיעה. אין פה גם תחרות מי תורם יותר או מי מייצג יותר אנשים. כל אחד זכאי להביע את דעתו גם אם הוא לא מייצג אף אחד ולא תורם כלום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קשוט? |
|
|
|
|
|
אה....הבנתי אותך סוף סוף. כנראה שבאמת צנחתי חזק -תודה לאל נשברו רק כמה דיסקים בגב ועוד כמה חורים בגוף שלא טבעיים מתנה מהאוייב-כמו שאתה אומר.עכשיו הכל מסתדר לי. דפני ליף הנפלאה והמתוקה לטעמך רשאית ל :"רק להביע דעה"...שאח"כ עולה מיליארדים ומסבכת מצב המסובך וקשה ממילא."רק להביע דעה" כדבריך משמעו להירתם בעזרת אירגוני חוץ וכסף זר כדי לחולל משברים פנים-מדינתיים.ואני חשבתי שרק להביע דיעה זה לקטר ובבוא היום להצביע בקלפי על פי ראות דעתי.אתה חמוד אתה..... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
מה שעולה כסף זה הרומנים של נתניהו והממשלה שלו עם החברים ההזויים שלהם בימין הלאומני. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דפני ליף |
|
|
|
|
|
אני מסכים אתך כי לכל אדם זכות הבעת דעה, ללא קשר לשיוכו הפוליטי או הסוציוחברתי. לצערי כל הקייטנים המוחים ומארגנים הפגנות או מחאות חברתיות . הם אינם אנשים תמימים הפועלים מתוך ערכים נאורים . להפך האנשים הללו מופעלים על ידי ארגונים אנטי ישראלים . ואנטי שלטוניים כאשר כל מטרתם הינה אנרכיה בחברה הישראלית . ונגוח השלטון באמרות שמעולם לא נדרשו מאף ממשלה מאז קום המדינה. האנשים הללו הם לא תמימים או בעלי אמירה שגרתית. הם לא לבד הם מריונטות (בתשלום כמובן) המופעלים על ידי התקשורת השמאלנית והן על ידי הקרן להשמדת ישראל המופעלת מאירופה. והן על ידי השמאל הקיצוני בארץ ובעולם ... כל מטרת מביעי המחאה או הדעה הינה אחת . הפלת ממשלה ימנית נבחרת ומכהנת ואי לכך משתפים פעולה כל חתרני ישראל שאינם מוכנים לקבל את הכרעת הבוחר. הכרעת הבוחר הינה האמירה הסופית לווכוח בכל מדינה דמוקראטית . אך לא כך בעיני חתרני השמאל בישראל |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאיר אלקייאף |
|
|
|
|
|
בתנאי שהיא לא שונה מדעתך. זו הדמוקרטיה נוסח הימין הלאומני הבזוי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בקיצור |
|
|
|
|
|
למה לקצר ? כשלא מבינים עדיף להסביר לאט ובסבלנות כפי שנהגתי בך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
ועכשיו שנינו מבינים ומסכימים על טבעו הבזוי של הימין הלאומני. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הסברת יפה, |
|
|
|
|
|
תיקון קל למניעת אי הבנות: אני לא מסכים איתך בדבר. אתה אדם לא הגון אם הדבקת הסכמה שכזאת מבלי לשאול אותי. אתה כנראה שייך למחנה השמאל -בדגש על המחנה-אתה לא ממש שמאלי כי אדם ליבראלי הייה אומר את דעתו ולך חשוב "המחנה" בלבד זאת הסיבה שאתה מנסה ל"גייס" אותי למחנה שלך.אכן להיות שייך לקהילה עדר או קבוצה זה מעודד ומחזק.יום נעים לך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
ההסכמה שלנו (לה שותף גם יואל) היא על ההגדרות. מחנה הימין הבזוי, אליו אתם משתייכים (ואני לא) מסכים ל"פלורליזם של דיעות" רק אם הם מתאומות לדיעות שלכם. כל יתר הדיעות פסולות, כמקובל במשטרים הטוטליטרים החביבים עליכם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חלילא וחס, |
|
|
|
|
|
ידעתי שלבסוף תגיע לנאצות ולשפה ספרותית גבוהה השמורה לשמאלנים האיכותיים. אני מניח שבתגובתך הבאה תגיע לאיומים ממש כמו שאתם בשמאל רגילים מאז ומעולם. נעצור את זה כאן ידידי ואאחל לך יום נעים ושייפתחו שערי בינה . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
אני מבין שיש לך בעיה עם טענות ורעיונות שהם קצל מורכבים יותר מאשר הסיסיא- היידה ביבי מלך ישראל. אני מוכן לעזור לך. נתחיל בסדרת ספרי קופיקו (זו מטפורה מתאימה לעדר תומכי נתניהו), ומשם נמשיך.
מטפורה: דימוי של דבר בתחום אחד לדבר בתחום אחר, כאשר לשני הדברים יש תכונות משותפות. הקוף חי בעדר, שיש בו מנהיג, כאשר כל חברי העדר מחקים את המנהיג, מצייתים לו, ומגינים על מנהיגם מפני כל מי שנראה להם כמאיים עליו. כך גם עדר התומכים בנתניהו. הם מחקים את מנהיגם, מצייתים לו ומעריצים אותו, נמנעים מלמתוח עליו ביקורת, ותוקפים כל מי שמנסה למתוח ביקורת כזו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שפה ספרותית |
|
|
|
|
|
הרשה לי לא להתייחס לדבריך כלל וכלל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תמיד עדיף אהבה עיוורת , מאשר שינאה עיוורת כמו זו המקננת בלבך !!!. זכור זאת ....עוד פעם . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יואל ק |
|
|
6 |
|
|
בכל התעמולה הנוראית של YNET שמקדמת אל תפיד ההזוי,
הטור שלך חשוב מתמיד. יישר כח! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אמיר 2008 |
|
|
7 |
|
|
12-08-05 משה סילמן ז"ל - בקשה לפסילת הרשם/שופט מחוזי בפועל חגי ברנר בתיקים בבית המשפט המחוזי בתל-אביב.
משה סילמן ז"ל
ירושלים, ה-5 באוגוסט – ד"ר יוסף צרניק, סייג לזכויות האדם (NGO), הגיש בקשה לפסילת הרשם/שופט מחוזי בפועל חגי ברנר בתיקים של משה סילמן בבית המשפט המחוזי בתל-אביב.[1]. מכתבו האחרון של משה סילמן ז"ל הטיח טענות חמורות כנגד בית המשפט המחוזי בתל-אביב. [2]
הבקשה טוענת ש:
- "קיים חשש ממשי שחגי ברנר נהג ונוהג במשוא פנים בתיקים" ו- "חשש זה מבוסס על נסיבות אובייקטיביות"
- "יש לראות בהתנהלותו של חגי ברנר בתיקים אלה 'משחק מכור' "
- קיים "חשש ממשי שהתנהלות בית המשפט, ובכלל זאת הרשם/שופט מחוזי בפועל חגי ברנר, בתיקים אלה היתה מחוץ למסגרת החוק"
- "קיים חשש ממשי שהרשם/שופט מחוזי בפועל חגי ברנר מצוי עתה בניגוד עניינים" לגבי גילוי כתבים נוספים בתיקים אלה.
תלונתה של לשכת עורכי הדין נגד השופטת אלשייך, הנובעת גם היא מכיזוב כתבים בבית המשפט המחוזי בתל-אביב עדיין תלוייה ועומדת .
LINKS:
[1]12-08-05 Moshe Silman v Social Security and State of Israel (1752/08 and 6909-01-10) in the Tel Aviv District Court - Disqualification Statements against Judge Hagai Brenner (Heb + Eng)
http:/
[2] 12-07-14 Moshe Silman sets himself on fire in a Tel Aviv social protest, leaves a letter
http:/
[3] 12-06-04 Human Right Alert's Appendix to Submission; 15th UPR Working Group Session (Jan-Feb 2013) - State of Israel: Integrity, or lack thereof, of the electronic record systems of the courts of the State of Israel
http:/
[4] 10-04-19 Human Rights Alert (NG0) submission to the United Nations Human Rights Council for the
2010 Review (UPR) of Human Rights in the United States as incorporated into the UPR staff report, with a note referring to "corruption of the courts and the legal profession in California".
http:/
[5] 12-07-07 Biographical Sketch Joseph Zernik, PhD
http:/
_________
Joseph Zernik, PhD [5]
Human Rights Alert (NGO)
Human Rights Alert online
http:/
Flag Counter: 140
http:
Total Reads: 868,060
Followers: 1,547
http:
Total Reads: 50,147
http:
http:
Total Item Views: 664,803+304,012
http:
http:
Facebook Friends: 3,206
_____________________________
Take away justice, then, and what are governments but great bandit bands?
Saint Augustine, Civitas Dei (City of God,4.4)
_____________________________ |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ד"ר יוסף צרניק |
|
|
8 |
|
לצנחן |
|
יואל ק | 7/08/12 08:31 |
|
|
תגובתך מעודדת ומחזקת אנשים שפויים במדינה , כנגד קומץ של שמאלנים הזוי וחסר ערכים , ללא עמוד שידרה יציב , שהולך ומתמעט , ונדחק אט אט מחוץ למחנה . קיומו של קומץ שמאלני זה מתבטא בעיקר בנזק לחברה הן מהבחינה הבטחונית , הן מהבחינה הכלכלית , והן מבבחינת המרקם החברתי !!!!. הצעה לסיסמת הבחירות : " אנו בעד הדרת השמאל " . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יואל ק |
|
|
|
|
|
אני מניח, שהצנחן יסכים גם, שהדרת כל מי שלא חושב כמוך היא עוד אחד מסימני ההיכר של הימין הבזוי הזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יש הסכמה |
|
|
|
|
|
הדרת כל מזיק שמאלני בפועל , הינה צורך קיומי !!. מזיקים צריך להדיח כדי לצמצם נזקים !!. מזיק שמאלני שאינו מקבל תוצאות ושלטון דמוקרטי , ומנסה עקב כך לפגוע בכלל החברה , יש להדיר , ויפה שעה אחת קודם לטובת הכלל !!!!. אנרכיזם לא יתקבל בחברה היפה של הארץ הזאת . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יואל ק |
|
|
|
|
|
אין בינינו ויכוח, שהימין הבזוי מסכים שיושמעו רק הדיעות שלו. כל דיעה אחרת היא בעיניו מסוכנת, חתרנית, אנרכיסטית, בוגדנית וכו', כמקובל במשטרים מהסוג שיש בסוריה, בצפון קוריאה, בסין ובמקומות מסוג זה. אני שמח שהענינים הובהרו ויש בינינו הסכמה והבנה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יואל, אל תטרח. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ידידי חסר השם והכינוי.אין מחלוקת שאסורה משטרת מחשבות אך אתם בשמאל מזמן עברתם את גבול המחשבה אל המעשה.האנרכיזם האלימות הפגיעה ביסודות המדינה מזמן הפכה ללחם חוקכם למרות שאין בין מעשים אלה לדמוקראטיה דבר וחצי דבר. הפגנה היא להתאסף ולהרים שלט מחאה ולא לשבור לשוטר בקבוק על הראש דלתות בבנק ולעודד אדם לשרוף עצמו חיים.תחשוב מה שתרצה ותקיים את מחשבותיך במקום הקובע והוא :ה ק ל פ י .כן ידידי אחת לארבע שנים ישנן בחירות בישראל ואך ורק שם קובעים את דרכה של המדינה לארבע השנים הקרובות ולא בשום כיכר. בכיכרות רק אזרחי מצרים וטוניס קובעים כמו אחיהם בלוב וסוריה. תודה לאל שלא הבאתם אותנו -השמאל-עדיין למקום הזה.האמת היא שהייתי שמח להכיר אותך וכל מי שעדיין מחזיק בדעות המיושנות הללו. פעם היו ברי פלוגתא טובים וענייניים בשמאל הישראלי וכיום אני רק מחפש אותם בנרות לדיון ערכי ועמוק ולצערי אני לא מוצא. כנראה שהשמאל הפך באמת נדיר במחוזותינו מפני שכפי שאמרו חכמים הוא "כפר בעיקר".ואם אתה כופר בעיקר אין לך תקומה וסופך להיות מנודה ובלתי נשמע אפילו.חבל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
מחשבה לא אמורה להשאר בגדר מחשבה,
היא אמורה לבוא לידי ביטוי בכתבות
במאמרים, וכן, גם בהפגנות. הגבול הוא ללא
ספק אלימות-עד כאן. אלא מה? טוב ששברו
כמה זכוכיות בבנק או חסמו כבישים
כי זה מאפשר לך לטעון את הטענה המופרכת
שהמחאה הפכה אלימה וחותרת תחת הסדר.
שום חתירה, והבחירות אכן יוכרעו רק בבחירות.
אפרופו אלימות במחאה הזאת: יש לה ללמוד
עוד הרבה כדי להיות אלימה כמו שיודעות
להיות הפגנות מהימין. ולגבי סילמן לא המוחים
אשמים במותו, ולא הממשלה אחראית למותו.
אתה אל תשתמש בו ואנשי המחאה לא צריכים להשתמש בו.
אגב, אני מקווה שהיא תשאר כמו שהיא המחאה
ובאמת לא תהפך אלימה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גילה פ. |
|
|
|
|
|
גילה פ. נכנעת לרטוריקה של המגיב הקודם וקבעת שאני בעד משטרת מחשבות ולא כך היא.לא ציינתי זאת בשום מקום אלא המגיב חסר השם הדביק לי זאת. כדי לעשות סדר אתמצת את הדברים: אני בעד מחשבה חופשית כמובן אך לא בעד אלימות בדיוק כמוך. אני בעד מתן כבוד והערכה לבחירות חופשיות ולתוצאתן.ויותר מכל אני בעד מחשבה חופשית אישית סקרנית וחוקרת למרות שהיא מנוגדת לטבע האדם לאמץ לו גורו מנהיג או מחנה שיחשבו בשבילו ויורו לו את דרכו.יום נעים לך . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
עד כמה שזה נראה מוזר לימין הבזוי, בדמוקרטיה מותר להביע דיעות שהן לא ימין בזוי מבלי להחשב לבוגד וכופר בעיקר. רק האידאולוגיה הטוטליטירית שלך מחשיבה דיעה אחת כ"עיקר".
"אחת לארבע שנים ישנן בחירות בישראל ואך ורק שם קובעים את דרכה של המדינה לארבע השנים הקרובות ולא בשום כיכר. בכיכרות רק אזרחי מצרים וטוניס קובעים כמו אחיהם בלוב וסוריה"- טעות בידך, ידידי הצונח ללא מצנח. בדמוקרטיה בחירות הן לא המכשיר היחיד, ואפילו לא העיקרי, העומד בפני האזרחים שמעונינים להשפיע על דרכה של מדינתם.
בבית, בשכונה, בעבודה, בכיכר, בעיתונות, ברשת, ובכל מקום ואתר זכאי האזרחי החי בדמוקרטיה לנסות ולהשפיע על דרכה של מדינתו. אזרחי מצרים, תוניס, סוריה וכו' דורשים לראשונה את הזכות הדמוקרטית הזו, שנמנעה מהם שנים רבות ע"י הדיקטטורים ששלטו בהם, ואני תקווה, שהם לא יוותרו עד שזו תוחזר להם בשלמות. אינשאללה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא כופר בעיקר. |
|
|
9 |
|
|
אתה ממשיך לחצצצרץ ולזמבר בחצוצרת הזמבורה שלך מהטריבונה
ולעודד את שוטי הימין המצווחים את "הצנחנים" ודומיהם, כן את אלה שבסוף שורפים את המועדון!...
לא הבנתי! "אולמרט הבטיח צדק חברתי ובסוף הביא לשתי מלחמות"! מה בכלל הקשר?
אבל עזוב אותך מאולמרט, את מי הוא מענין בכלל? במה ביבי שלך טוב ממנו?
שלש ביבי מילל לנו כמו חתול מיוחם וחושף צפרני פלסיק נגד האיראנים ואחרי שלש שנים החתול הפרסי מכריז שביבי זה לא יותר מחתול מסורס!... לכן נתניהו מילל ובעיקר מפחיד את עצמו! היללות הבלתי פוסקות של נתניהו כבר מצחיקות את האיראנים!
מאולמרט לא שמעת ציוץ לפני שהוא הורה לחסל את הכור הסורי (לפי פרסומים זרים כמובן)
נתניהו מיצר הרבה רעש וצילצולים בכל דבר שהוא נוגע בו! נתניהו כבר איבד לחלוטין את אמון צמרת בבטחון הישראלית (כמובן כי הרי כולם שמאלנים תבוסתנים) זה הרי הספין הבא שמכין הכבאי העלוב הזה: "אני רציתי לתקוף מזמן! זה הם שפחדו ומנעו ממני לתקוף ולחסל את האיום האיראני"
הרי אפילו שרה לא מאמינה לו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
פועה אהובתי.אני לא עומד בפני הקסם שלך.אני מת להכיר אותך כדי לעזור לך.ישנם אנשים ששום דבר טוב לא נשאר להם למעט עצמם. מאחל לך אהבה בריאות ושגשוג.מי ייתן וייפתחו שערי בינה וייסכרו שערי נבואה אצלך.שלוות נפש ושמחת חיים נכללות באיחוליי אלייך.יום יבוא וניפגש.הלוואי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
צנחמוביץ' תנסה לעזור לנתניהו המסכן, הוא זקוק להרבה כמוך! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
איך אני יכול לעזור לבנימין נתניהו ? הוא עושה עבודה נפלאה כראש ממשלה . לעומת זאת לך אני כן יכול לעזור הייתי לוקח אותך לחוף הים ומראה לך את הכוכבים למשל או למסעדה טובה ומרוחקת מכבה לך את מסך המחשב ומדליק לך את החיים . חבל שתקמלי כך עם כל האיכויות שבך . תחשבי על זה.......רק אל תצרפי לנו את נרי אבנרי קצת קשה לי עם אהבתך אליו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
אני מניחה שאתה עוד ימני דלוח שמדקלם הבלים, כך שחבל לפחות על הזמן שלי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
ככה את מבטלת מעל חצי מהאפשרויות הגבריות? כנראה שאת באמת מיוחדת. ובכן מעולם לא בחרתי בליכוד ובנתניהו לידיעתך. האם זה משאיר את האופציות פתוחות עדיין ? אני משתעשע בכתיבת מודעה בשמך למדור הכרויות : מעוניינת להכיר גבר חכם ונאה גבוה ושרירי אך עליו להיות מצביע מרץ. במקומך הייתי משנה את המודעה למעוניינת בבחור עם מרץ סוף סוף ,אחרת לא תצליחי ככה למצוא זוגיות טובה פועה. האמת שניתן לכתוב גם פועה הפרועה מחפשת במרץ. בכל מקרה דעי לך שמצאת חן בעיניי מזמן רק נרי אבנרי מסכל את חיבתי אלייך.לא יודע מה יש בו שאת נמשכת ומגיבה לכל מאמר שלו ועוד בעצבים כשל בחורה אוהבת וחסרת בטחון.מרגש ממש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
מאז שהחלפתי את כיסא הגלגלים הרגיל שהיה לי
לכיסא גלגלים ממונע-
אני זוכה לתשומת לב וחיבה מנשים שמאלניות.
רציתי להבין את הסיבה,
אבל חז"ל הורונו "לא לחקור במופלא מאיתנו"... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נרי ארכיונרי |
|
|
|
|
|
נרי אתה שובר אותי.....תראה איך פועה נרגשת.פועה תעזבי את נרי ואוריד למענך את הירח.אתן בשמאל חובבות ארנקים ידועות.אין אהבה אין רגש אין כלום רק כסף.מחר ארשם לפנדל לישראל חדשה יהיה לנו הרבה כסף ביחד לך ולי, נפתח משרד אצל הנשיא ונעשה חיים משוגעים סביב הגלובוס קוקטיילים ומסיבות. הכי חשוב נרגיש חכמים ...הכי חכמים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
הזקיפות לך עוד שני ס"מ קריטיים, ואז יותר גבוה, תוכל לראות יותר רחוק, ואולי לחקור במופלא ממך!... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
פועה אני מסכים איתך בכל לב. שני סנטימטרים יכולים להיות קריטיים . הם ההבדל בין מלל עצבני נרגן בלתי פוסק לבין אנחת סיפוק .קשה להתחרות בתימנים האלה גם כשהם ישובים.מבאס. אז נו? נפגשים מתישהוא פועה? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
חוץ מזה אתה בכלל יושב ומפצח גרעינים בטריבונה, ואני במרכז המגרש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
פועה יקירתי בלי עלבונות. את רואה שאני מתאפק ולא ממש מעליב אותך אלא רק סונט קלות. גם אם את חושבת שאני לא ברמתך -וזאת רק השערה כמו רבות מתגובותייך- תרשי לי לנסות אני יכול להפתיע......?! אמרתי כבר שנראה לי שאת מאבדת קשר בין דמותך הווירטואלית למציאות האמיתית ואני בהחלט יכול לסייע לך להתמצא במרחב.קדימה בייבי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
אני כתבתי רק "לא באותה ליגה". אין סכוי ששחקנים מליגה ג' וליגה לאומית יתמודדו (אולי בגביע המדינה?...)
ומאחר ואתה נמנה על אלה שאפילו "שוברים את הכלים" בשביל מראית של נצחון, סיכויי קרובים לאפס.
שכח מזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
בייבי.פשוט יותר בבקשה ,הרעיונות שלך כל כך נשגבים ועמוקים שלא תמיד אני מבין אותם. אני בסך הכל גבר שכחת? חמודה מבולבלת שכמותך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צנחן |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
לפי רמת השטויות שאתה כותב ספק אם נתניהו בעצמו יתגאה אם ידע שתבחר בו... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
גם בפני צנחנים, שבינתם נסתתרה מהם והם צונחים ללא מצנח יחד עם כל העדר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שערי בינה |
|