X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פנייה אישית לשר התקשורת, משה כחלון לעצירת פלישתה של 'הוט מובייל' לחייהם של הדיירים ברחון ברקן 22 בחולון במסווה של שדרוג מערכת הקליטה של החברה
▪  ▪  ▪
הוט מובייל. מפעילה נורמות של הונאת הציבור

אני פונה אליך כבוד השר מתוך הכרה, שרגישות חברתית מנחה אותך בתפקידיך הציבוריים וניכר שהיא עומדת בראש סולם הערכים שלך כשליח ציבור.
מצערת אותי מציאות, שאמא לתאומים בני שלושה חודשים שבאה לגור בדירה בבניין, וללא כל התראה מוקדמת מוצאת לפתע בערבו של יום אחד את החדר של התאומים ממוקם כשלושה מטרים ממתקן סלולרי, המופעל באישורך כשר התקשורת.
האם לא נשמרה הזכות לאותה אם לדעת טרם כניסתה לדירה מה עומד להתרחש בקיר ובחלון הסמוך לחדר ילדיה. לצערי, מסתבר, שבמציאות הישראלית הזכות הזו נמנעת ממנה.
משפחה של עולים מפרס בונים את חייהם ומגדלים תאומים בני שלושה חודשים כשלושה מטרים מאנטנות, שבמכבסת המלים של יחצנ"ים לדבר עבירה, שהשתלטו על ועדות הכנסת, הם זכו לשם המכובס - מכשירי גישה. מצער שכאשר חוקק החוק היו שני צדיקים בסדום ועמורה של תאוות ממון - הרב מלכיאור(עבודה) וד"ר דב חנין (חד"ש) שנים שעמדו בפיתוי של קשרי הון ושלטון.
האם לא נשמרת הזכות לקשישים חולים לדעת מראש, טרם כניסתם לדירה, שניתן על-פי חוק לשנות את יעדי השימוש בדירה הסמוכה לדירתם. ובמקום דיירים בבניין מגורים ימצא דירה המושכרת תמורת אלפי ישראלים חדשים "למנויי בריאות" מתוצר חברת "מירס" או בשמה החדש "הוט מובייל".
לתומי, הבנתי שכל אזרח רשאי לקבל הסבר איזו עבודה מתבצעת בארונות, בהם עוברים מערכות החשמל והתקשורת של הבניין בו הוא גר. כי מדובר ברכוש משותף לכל הדיירים. הארון המשותף אינו הופך ביום אחד לרכוש של חברת תקשורת, הפועלת תחת חסותו של השר.
אני כאזרח הייתי מורשע בפלילים, אם הייתי מבקש מוועד בית מפתח לארונות ולגג בהבטחת שידרוג קליטה בטלויזיות הביתיות של חברת "הוט", והייתי מעז להתקין מתקן אחר. לחברת "הוט מובייל" הפועלת תחת חסותך יש היתר לשקר לאזרח.
לתומי, הבנתי עד היום, שהארונות הם רכוש משותף של כל הדיירים, ולא ניתן לעשות בהם שימוש ללא הסכמת לפחות 75% של הדיירים. אך מסתבר שטעיתי.
מצער אותי ואת כל הדיירים ברחוב ברקן 22 בחולון, שאני משמש להם פה, כי התשובה שניתנה להם על-ידי מנהלי העבודה וכל הטכנאים, הלבושים בחולצות של חברת "הוט", כי הם רק משדרגים את מערכת הקליטה של החברה. מסתבר, שהייתה זו תשובה שקרית, שניתנה גם על-ידי מי שהציג עצמו כמנהל עבודה.
למעשה בסופו של יום עבודה התמקמו שתי מפלצות סולאריות, שני מתקנים של "בריאות טובה" מוסווית בעצי פלסטיק. למרות שבבוקרו של אותו יום נאמר לנו , שרק מתקינים גינה בדירת הגג של אחד הדיירים.
כאזרח במדינת ישראל אני מודע לצורך של חברות הסלולר להתקין מערכות קליטה. חשוב, שמשרדי הממשלה הנוגעים בדבר יעשו הכל כדי לסייע בידם. אך מה שמצער אותי מאוד כאזרח זה השימוש בנורמות שקריות במגע בין חברת הון ובין האזרח. קשה לי כאזרח לקבל את ההסבר, שבבניין בו אני גר, רק משדרגים את קליטה, ולמעשה מתקינים לנו מערכות "בריאות".
מצער, שחברות "מירס" ו"הוט" מפעילות נורמות, שצחנת הונאה של ציבור אזרחים הופכת לסמל ולתמרור דרך.
אני מבקש להודות לד"ר איזבלה אפיק, מהיחידה לאיכות הסביבה, שהבהירה לדיירי רחוב ברקן 22 שמהכבלים של החשמל, שהועברו ברכוש הציבורי של הבניין כדי להתקין את המערכת של חברת "מירס", קיימת בהם סכנה לבריאות הציבור, כי במערכת הזו יש קרינה של E.L.F. שימוש ברכוש הציבורי - הארונות המשותפים מחייב הסכמה של 75% של הדיירים.
מתיאור המיקרו של ההתרחשות ברחוב ברקן 22 בחולון, אני מקבל תמונת מקרו כואבת, לפיה תאוות ממון של חברת הון אינה בוחלת בשימוש בכל אמצעי המרמה לאזרחים שלווים.
אני בז לתאוות הון בלתי מרוסנת של חברה סלולרית ולתאוות בצע כסף של משפחה, שהשכירה להם את המתחם הפרטי שלה, בהציגם מצג שקרי לדיירי הבניין.
אני מצר, כבוד שר התקשורת, שג'ונגל הזה מתרחש בתחום לו אתה אחראי. אני מוצא לנכון להודיעך שביום בו תופעלנה האנטנות ברחוב ברקן 22, קשישים בשלהי העשור השמיני לחייהם פותחים בשביתת רעב.
שמיה של חולון במדרכה ליד בניין העירייה יהיו לנו ליריעות תקרה .לא נזוז משם עד שיוסר המפגע, שממוקם סמוך למרפסת שלנו.
אנחנו אזרחים שומרי חוק. בבניין המדובר גרות משפחות מרובות ילדים, הכורעות תחת נטל מלחמת הקיום, הם אספו 200 שקל מכל משפחה, וזה הרבה . אך אין לנו את רבבות השקלים לצאת למערכה משפטית. לכן בחרנו בדרך הזו.
אף לא חבר כננסת אחד שהצביע בעד החוק, לא היה רוצה שבנו או נכדו בן השלושה חודשים יגדל בחדר הצמוד לאנטנות הבריאות.

תאריך:  06/08/2012   |   עודכן:  06/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לעצור את ההשתוללות של "הוט מובייל"
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
יש לנו עניין עם מפלצת חמדנית
ידידיה  |  6/08/12 11:03
2
"הוט מובייל" מותר לה הכל.
תפנים איתן   |  6/08/12 11:38
3
לא תעצור חמור הוט מובייל בדישו
לעצור חמור בדישו?  |  6/08/12 12:01
4
לא ברור פה, אם יש שימוש בארונו
שרון6  |  6/08/12 13:32
5
הוט
אלי דיין  |  6/08/12 17:12
 
- אני מקווה שלאחות אין אנטנות
דיין אלי  |  7/08/12 02:20
6
פנו לקליניקה למשפט א. בר- אילן
אלימות של הוט  |  6/08/12 18:23
7
הג'ונגל של הוט מובייל חוגג
במדינת הגמדים  |  6/08/12 19:34
8
והרי סיבה נוספת להצטרף לגולן ט ל"ת
איציק1111  |  7/08/12 09:44
 
- קשרי הון שלטון- קובעים את החוק
זה החוק שלנו  |  7/08/12 10:26
9
שימוש בארונות המשותפים - עבירה
נאור ששון  |  7/08/12 09:45
10
להוט מותר לשקר בחסות החוק
מותר לשקר  |  7/08/12 10:15
11
האלימות והשקר הם דפוסי חיים
אלימות של חברה  |  7/08/12 10:40
12
לא שלא תנצלו את החוק
ידיד123  |  11/08/12 15:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יונה סוקולובסקי
סע לשם כעת ותראה מאות אלפי עצים מלבלבים במדבר הזה    התבונן היטב, כל העצים צעירים אין בהם עץ אחד שגילו עולה על עשרים שנה
אורי שרגיל
לוקח לנו שנים להודות שאנחנו יהודים    חשבנו שאנחנו צברים, קצת כנענים, עבריים, ישראלים, חלוצים, קוסמו-מה-שמו, מה לא? תוצרת הארץ, רק לא יהודים, לא הגלותיים האלה שהלכו כצאן לטבח    אלה עם הפאות והציציות חסרי האונים, מה להם ולנו? הפחד, להם ולנו, הפחד להודות שגם אנחנו יהודים
פסח רויטמן
השבוע, בראיון עיתונאי, אמר ראש ה"מוסד" לשעבר, הלוי, כי ההתכתשיות המודיעיניות בינינו לבין האירנים נמשכות כבר למעלה מעשרים שנה    לדבריו, נוח היה לשני הצדדים להימנע מפרסום וחשיפה יתרה של פעילות זו    אך לאחרונה החליטו האירנים, מסיבות שלהם, לחשוף טפח מפעילות זו והגישו למועצת הביטחון רשימה ארוכה של אירועים שונים, אלימים במהותם, המיוחסים לשרותי המודיעין של ישראל
נורית גרינגר
גזענות היא סיווג, במכוון, של גישה והתנהגות של קבוצת אנשים אחת במטרה להשפיל ולהכשיל קבוצה אחרת של אנשים
נרי אבנרי
אנשים לא זוכרים, אבל ב-2006 אולמרט ועמיר פרץ הכריזו על ממשלת הצדק החברתי. מה קיבלנו? הצדק החברתי הוכנס להקפאה, במקומו קיבלנו שתי מלחמות, שתי חטיפות, ושלטון מושחת שהסתיים בזכות מעטפת-נפץ שהעביר איזה טלנסקי. עכשיו העצמות שלהם בוערות. הלכתי לארכיון...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il