X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
במקום להקים נמל תעופה נוסף, משקיעים כסף בטלאי על טלאי משלמים את המחיר: אזרחי ישראל - ובעיקר תושבי בני עטרות, שוהם, חולון, ראשון לציון ועוד
▪  ▪  ▪
נתב"ג. עוד לא הוקם שדה תעופה משלים [צילום: פלאש 90]
היכן להקים שדה תעופה משלים לנתב"ג
ד"ר יאיר ויסמן
יוזמתו של השר סילבן שלום לדחוף את הקמת נמל התעופה השני בנבטים היא כל-כך מתבקשת והגיונית, עד שלא ברור לי על מה הוויכוח בין השר ברק לשר שלום
לרשימה המלאה

להפוך את הנגב לאריזונה של מדינת ישראל
ד"ר יאיר ויסמן
מה נעשה בישראל כדי להפוך את הנגב לאריזונה של מדינת ישראל? * השר סילבן שלום פועל במרץ כדי להפוך את נבטים לנמל התעופה המשלים לנתב"ג, אבל מערכת הביטחון עוצרת אותו
לרשימה המלאה

רובנו לא שמנו לב לכך, דוברות רשות שדות התעופה הודיעה שבחודש יולי 2012 הייתה עלייה של 4.5% בתנועת נוסעים בינלאומיים יוצאים ונכנסים בנתב"ג בהשוואה ליולי אשתקד.
גם לא שמנו לב לכך שמכיוון שלא מוקם בינתיים שדה תעופה משלים לנתב"ג, רשות שדות התעופה מאריכה את מסלול 03-21, שאינו שמיש כיום, וכן משדרגת את מסלול 12-30 המקביל לכביש מספר 1, כך שבמקום להקים נמל תעופה נוסף, משקיעים כסף בטלאי על טלאי.
יתר על כן, בגלל ההתראה שניתנה, שלא יהיה בקרוב נמל תעופה בינלאומי חדש בלוח זמנים קצר, רשות שדות התעופה משתמשת בשיטת סלילה יקרה יותר - "כל אספלטי" - המקצרת את משך הסלילה בהשוואה לסלילה המקובלת.
מי משלם את המחיר?
המיסים של כל אזרחי ישראל, אבל במיוחד תושבי חולון, ראשון לציון, משמר השבעה, בני עטרות, שוהם, טירת יהודה, קריית אונו ואלעד שזוכים למנה מוגברת של רעש מטוסים.
באוקטובר האחרון אמר השר סילבן שלום על נמל התעופה בנבטים שבינתיים הוא רק לשימוש צבאי, "פשוט צריך להקים שם טרמינל, זה הכל. השדה מראש נבנה בסטנדרטים בינלאומיים. זהו פרויקט לאומי ממדרגה ראשונה. אין תושבים מסביב ואפשר יהיה להפעילו 24 שעות ביממה. הוא לא יפגע באיכות החיים, לא באיכות הסביבה, הזמינות מיידית, ולכן אם רוצים ללכת על משהו ריאלי - זה הדבר היחידי".
האם מישהו מקשיב?

הכותב ביצע את מחקר הפוסט-דוקטורט שלו עבור חברת התעופה הגדולה בעולם דלתא-איירליינס.
תאריך:  07/08/2012   |   עודכן:  08/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההון שעולה לנו הקיפאון בנמל התעופה נבטים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ד"ר ויסמן מרצה תותח!!!!!!!!!!! ל"ת
סטודנט לשעבר  |  8/08/12 11:31
2
שטויות
מכופף הקופים  |  25/08/12 03:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
חגי מאור
במהלך ביקורו של ראש הממשלה,בנימין נתניהו, בעיר באר- שבע פנה אליו ראש העיר, רוביק דנילוביץ', וביקש ממנו להביא לאישור הממשלה את סוגיית שדה התעופה בנבטים    נתניהו: "אני מבין את חשיבות שדה התעופה בנבטים לבאר- שבע ולנגב    אכנס לעובי הקורה ואבדוק זאת באופן אישי מול מערכת הביטחון"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il