X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השפלתה של עוד נוסעת בתחבורה הציבורית הנפרדת היא רק עניין של זמן. משרד התחבורה לא מחסל את קווי ההפרדה, הוא רק מעודד אותם
▪  ▪  ▪
המדינה מעודדת בפועל הפרדה [צילום: פלאש 90]

מסע ההשפלה אותו עברה נוסעת בת 19 בקו 277 של אגד תעבורה מצד נוסעים חרדיים ומצד הנהג [ראו: דיווח של כרמלה מנשה] אינו הראשון וכנראה שגם לא האחרון. לא פחות מהנוסעים החרדים, אשמים בכך הנהג שלא הגן על כבודה של הנוסעת, החברה שלא יידעה כראוי את הנוסעת כיצד להתקשר למוקד הביטחון של משרד התחבורה, ולא פחות מכולם - גם משרד התחבורה.
זה האחרון לא רק שאינו מנסה למנוע קווי הפרדה בתחבורה הציבורית, אלא אף מעודד אותם ומוסיף חדשים. גם אם באופן מוצהר נטען שאין קווי הפרדה, הרי שקווים אלה חיים ובועטים. לו רק היה משרד התחבורה מורה להם לעצור בתחנות אסטרטגיות במהלך המסלול, נקודות הן עולים לא רק נוסעים חרדיים, הרי שכל הפארסה הזו הייתה נמנעת.
גם קו 277 האמור מאלעד לירושלים מאפשר הורדת נוסעים בצומת שילת. אך הנוסעת האומללה, שעלתה כמה קילומטרים אחר כך בשהם, לא הייתה יכולה לרדת בו, משום שמשרד התחבורה החליט לתקן את הרישון כך שיכלא את כל הנוסעים שעלו בשהם באוטובוס, ויאפשר ירידה רק למי שעלה בתחנות אלעד.
על ההתנהלות הפוגענית בנושא זה של משרד התחבורה, תחת שרביטם של השרים ישראל כ"ץ ושאול מופז, ובאישור שבשתיקה מצד הוועדה הבינמשרדית נגד הדרת נשים של לימור לבנת ודניאל הרשקוביץ, כתבתי לא פעם. רק התערבות מצד בית המשפט העליון והמחוקק תוכל לשנות את האפליה בתחבורה הציבורית.

תאריך:  12/08/2012   |   עודכן:  12/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי הנוסעת הבאה שתושפל
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אין שום בעיה בהשפלה
מזכיר_המדינה  |  12/08/12 20:55
2
מי?הנוסעת הבאה שלא תתגרה בשומר
קורןנאוה טבריה  |  13/08/12 10:33
 
- בקיצור,תהיה זאת הנוסעת שמכבדת
קורןנאוה טבריה  |  13/08/12 16:51
3
עידן - אתה יהודי ? ל"ת
שואלת שאלה  |  13/08/12 11:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
"פנינים" משידור ריצת המרתון היום: "רצו 20 קילומטר ב-60 שניות"    השדר הוא גם מומחה לגנטיקה    הרצים המתחמקים מהריצה    משכתבים את ההיסטוריה: "ב-1908 הייתה באנגליה מלכה"
ד"ר גבריאל אביטל
יש בכוחו של צה"ל לתקוף ולהגיע לכל מטרה. לשוכני הסל אין שום יתרון על כותב שורות אלה ודומיו. גם לא הגיוני שבסוגיה כה מורכבת, הדעה השלטת היא כה אחידה. אלא אם יש איום גלוי על אנשי הצבא הבכירים בנוגע לקידום עתידי אם לא יחשבו כמו נחום ברנע, שמעון שיפר או אמנון אברמוביץ'
ציפורה בראבי
האיום האירני בפתח ומי יטפל בו? העורף מוגן, מבטיח ראש הממשלה בנימין נתניהו. ולמה שלא נאמין? ואיפה נשיא ארצות-הברית ברק אובמה כשצריך אותו?
שי ברק
בנימין נתניהו, יובל שטייניץ ואריאל אטיאס התהדרו בנוצות לא להם. מחירי הדיור שבים לעלות. ישנן דרכים אחרות. להובלתן דרושה מנהיגות
יצחק מאיר
עורכי העיתונים יודעים כי הם מזינים את הפולמוס הציבורי הנשכני ביותר שהיה אי פעם על עתידנו בנתונים שאינם יכולים להיות בדוקים לא על ידם ולא על-ידי הציבור. אנחנו יודעים מה שהם אומרים, והם אומרים בלי שהם יודעים כאילו הם באמת יודעים. סוף דבר כולם משתמשים בכולם ומשעבדים את כולם לאי ידיעה תהומית באמצעות ידיעות מפוקפקות מכל היבט. זאת שערורייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il