X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התנהלותה של התקשורת בנושא הגרעין האירני והפעלת הלחץ התקשורתי על ראש הממשלה ועל שר הביטחון באמצעים שונים, הם ניסיון להשפיע על מקבלי ההחלטות זוהי התנהלות מופקרת וחמורה שאין שני לה, אשר מסכנת כל אחד מאיתנו
▪  ▪  ▪
ממתי החלטות מתקבלות בתקשורת? [צילום: פלאש 90]

התנהלותה של התקשורת בנושא הגרעין האירני, הפעלת הלחץ התקשורתי על ראש הממשלה ועל שר הביטחון, בין היתר באמצעות עריכת סקרי דעת קהל ופרסומם שוב ושוב במהדורות החדשות, סיקור הפגנות השמאל הקיצוני מול ביתו של שר הביטחון וראיונות עם בכירים לשעבר, הינם ניסיון ברור להשפיע על מקבלי ההחלטות, להלך עליהם אימים ולהרתיעם מלקבל את ההחלטה שהם סבורים שעליהם לקבל, בעניין מניעת מדינת הטרור אירן להפוך למעצמה גרעינית ולהשיג נשק להשמדה המונית, על-מנת להשתמש בו להשמדת ישראל, הינה התנהלות מופקרת וחמורה שאין שני לה!
מדובר כאמור בהתנהלות חסרת אחריות אשר מסכנת כל אחת ואחד מאתנו ולא פחות חמור מכך מסכנת את כל חיילי צה"ל שידרשו ליום פקודה! התנהלות המסכנת את ארץ ישראל, את הדמוקרטיה ואת עתידנו פה! זהו מעשה טרור של ממש החותר תחת אושיות הדמוקרטיה והסדר הציבורי!
ממתי, לעזאזל, נשמע שבמדינה מערבית מתוקנת ונורמלית כלשהי, קבלת החלטה על מתקפה או על יציאה למלחמה מתקבלת באמצעות סקרי דעת קהל ובתקשורת? זהו ריקבון רבתי בהתגלמותו.
תקשורת כמנהגה נוהגת
אבל האמת, זה כלל לא מפליא אותי! שכן, כך בדיוק נהגה התקשורת במינוי נשיא המדינה אשר חפצה הייתה ביקרו, כך נהגה היא גם במינוי הרמטכ"ל אשר חפצה הייתה ביקרו, כך נהגה היא גם במינוי המפכ"ל אשר חפצה הייתה ביקרו, וכך נהגה היא גם בעניין שחרור שליט - בדרך של כניעה והרמת דגל לבן בפני הטרור הערבי! וכבר הבעתי דעתי בעבר במאמרי שהיא תמשיך כך גם בעתיד.
על ממשלת ישראל מוטלת החובה לעצור את המופקרות וההפקרות הזו ומיד! על ראש הממשלה להוציא בצו חירום ובתקנות חירום הוראה המונעות כל עיסוק ציבורי תקשורתי בנושא אירן!
רק ראש הממשלה ושר הביטחון צריכים וגם חייבים להעלות על סדר היום הציבורי את הנושא האירני, הקיומי לכולנו, ולהתריע ולהזהיר את כל העולם מפני התוצאות של אי הסרתו ובמועד, זו גם חובתם הציבורית כמנהיגי העם, אשר נבחרו דמוקרטית וזה גם מתוקף סמכותם כדין כמי שנושאים באחריות.
ראוי, שכל מי שהם סבורים שהם מבינים משהו ויכולים לתרום משהו מקצועית צבאית ו/או מדינית לקבלת ההחלטה של ראש הממשלה ושר הביטחון, שיתכבדו ויביעו דעתם בפורומים הסגורים והמסווגים. הדברים, אגב, נכונים בפרט לכל אלה שנכשלו מבצעית במשך שנים לגלות היכן הוחזק גלעד שליט ולשחרר אותו בהצלחה מבלי להיכנע לחמאס, ראוי שאלה יגלו קצת יותר צניעות עם העצות שלהם.
די להפקרות החולנית הזו המסכנת את כולנו! אם לא נהיה מאוחדים ותלויים אחד בשני, נהיה בסוף תלויים אחד לצד השני, וזה אגב ממש לא רחוק לאור המזרח התיכון החדש, זה של האיסלאם הקיצוני שפרס ואובמה הובילו אותנו אליו בחיזיון תעתועים על דמוקרטיה ושלום ואשר קורם עור וגידים ממש בימים אלה לנגד עינינו.

תאריך:  13/08/2012   |   עודכן:  13/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גלעד שליט / Gilad Shalit
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
על המופקרות וההפקרות התקשורתית בנושא אירן
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
מאז שהבנתי מה קורה כאן טענתי ש
קורןנאוה טבריה  |  14/08/12 06:07
2
תביעה ייצוגית
אוונארד  |  14/08/12 07:57
3
כבר מזמן משהו רקוב במדינה
הציוני האחרון  |  14/08/12 09:16
4
הכותב צודק
לוי  |  14/08/12 10:02
5
תקשורת מ ס ו כ נ ת !!!
בשם רוב הציבור  |  14/08/12 15:11
6
פעם שנייה בתולדות העם ...
אפוקלפטי  |  14/08/12 20:05
7
מה יהיה סדר היום התשקורתי לאחר
קורןנאוה טבריה  |  16/08/12 06:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רן שורר
דניאלה בוודאי אינה מכירה ב"כאוס" כאח שלה, אבל אנחנו נשקף לה איך היא מתקבלת בקרב מיליוני ישראלים בתוך הקו הירוק    מי שלא ראה את ההצגה של דניאלה וייס בתוכניתו של אמנון לוי בערוץ 10, לא ראה הצגה מימיו
איתן קלינסקי
הנושא האירני, שהשתלט על סדר היום שלנו, דחק מסדר היום את צעקתם של מאות אלפי עובדים במדינת ישראל, המשכימים יום יום לעמל יומם ובהגיעם לגיל הפנסיה נותרו רק עם הגיל ולא עם הקרן, שתעניק להם זיקנה מכובדת
אלי אבני
משבר העובדים בתחום ההיי-טק מכניס חברות לתחרות בלתי פוסקת על ליבו של העובד    לפני שמתחילים לחלק טאבלטים כמתנה למועמדים חדשים, זה הזמן לתכנון אסטרטגיה בניהול ושימור עובדים מוכשרים
גורי גרוסמן
תקצר היריעה מלדוש בנימוקי הפרשנים המהלכים עלינו אימים, בתקשורת הכתובה והאלקטרונית, שחלילה לנו מלתקוף את אירן    תקשורת המקפידה על אתיקה מקצועית, הדבקה בסיסמא של "זכות הציבור לדעת", חייבת לטפל בצורה מאוזנת גם בכל הסיכונים הכרוכים בהשלמה עם פצצה גרעינית אירנית בידי שלטון חומייניסטי, המאיים להשמיד את "הישות הציונית"
ערן עודד, רחל בירמן
לעת עתה, הנשיא אובמה ממשיך להוביל ביתרון של שני אחוזים על פני רומני, עם יתרון קטן בכמה מדינות "מתנדנדות" מרכזיות. סקר מעקב יומי של מכון גאלופ, שהתקיים בימים 27 ביולי עד 2 באוגוסט 2012, העלה, כי לו הבחירות היו מתקיימות באותם ימים, 47% מהבוחרים הרשומים היו מצביעים עבור הנשיא אובמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il