X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לצערי הרב, ככה נראים נבחרי הציבור שלנו: מדושני עונג, זחוחים,לא מקצועיים, גרגרנים ועוד עד שיבחרו אנשים איכותיים, רעבים, מקצוענים, העם ימשיך לאכול לוקשים מנבחרי הציבור
▪  ▪  ▪
הנבחרים נקראים להדק את החגורה [צילום: פלאש 90]

לפני מספר שבועות צפיתי במערכון שהוא מאוד אקטואלי לימינו אנו בתוכנית הסאטירה המיתולוגית "ניקוי ראש". תקציר המערכון: אזרח פורץ למשרדו של ראש-הממשלה ודורש ממנו "להדק את החגורה" ולהוות דוגמה אישית. לאחר שראש הממשלה מתחמק מספר פעמים מהדרישה הצודקת, הוא מחליט לבסוף לשלוף אדם אחר אשר עובד כפועל, נוסע בתחבורה ציבורית, ואוכל סנדוויצ'ים. לצערי זוהי המציאות המכוננת בישראל, כולם מטיפים מוסר לכולם מבלי שאיש לוקח אחריות על המצב.
כך למשל, לא ברור למה צריך את המשרד להגנת העורף, אשר כידוע לא עוסק כלל בהגנת העורף, אלא הוא במקרה הטוב אגף בתוך משרד הביטחון. לעניות דעתי היה צריך ראש הממשלה להדק את החגורה ולצמצם את ממשלתו המנופחת ולפטר את השרים ללא תיק, אשר עולים למדינה לא מעט כסף מחד וסובלים מאבטלה סמויה מאידך.
כמו-כן, הוא היה צריך לדאוג לכך שכולם משלמים ביטוח לאומי ללא יוצא מן הכלל, שכרגע לא ניתן כסף לישיבות ולא ניתן שוחד פוליטי למפלגות כדי שיתמכו במהלכי האיוולת הנוכחיים.
בנוסף לכך, לא היה מזיק שנבחרי ציבור אחרים כגון: נשיא המדינה, חברי כנסת, שרים, נשיא בית המשפט העליון יקצצו במעט ממשכורתם. כאשר אין כסף כולם, ללא יוצא מהכלל, צריכים לשאת בעול ולא רק מעמד הביניים שעובד קשה למחייתו.
משרדי הממשלה היו צריכים לחשוב על תוכניות ארוכות טווח ולא למהר להשית על האזרח העובד קשה למחייתו את מחדלי מזג-האוויר והשחיתות הפושעת, בעוד פוטרים מגזרים אחרים מהנשיאה בעול, בין אם מטעמים פוליטיים, או מטעמים סקטוריאליים.
אין ספק שגם הנגיד סטנלי פישר אשם במצב הנוכחי: במקום לנזוף במנהלי הבנקים שמרוויחים משכורות מנופחות, ובאנשי האוצר על שהביאו תוכנית רשלנית ולא מידתית, החליט פישר לנזוף בחברי הכנסת ובאנשים שטענו שמדובר בתוכנית רעה וחלקם אף טרחו להציע חלופות.
וגם בעניין תקציב הביטחון טועה פישר, היות שתקציב הביטחון גדל מאז שנת 2007 מחשש שיחזרו הליקויים אשר פקדו את הצבא במלחמת לבנון השנייה.
לצערי הרב, ככה נראים נבחרי הציבור שלנו: מדושני עונג, זחוחים,לא מקצועיים, גרגרנים ועוד. ועד שיבחרו אנשים איכותיים, רעבים,מקצוענים, העם ימשיך לאכול לוקשים מנבחרי הציבור.

תאריך:  18/08/2012   |   עודכן:  18/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סטנלי פישר
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים בר
בהיעדר חוקה, בית המשפט העליון ביושבו כבית הדין הגבוה לצדק, מהווה את הגוף הפרשני לחוקים    טוב עשו המחוקקים בחיקוק חוקי היסוד, אולם חוקי יסוד לא משוריינים באופן מוחלט ובמספר רב של דיונים בבית המשפט העליון הותקפו חוקי היסוד מבחינת פרשנותם    טוב יעשה בית המחוקקים אם יקים ועדה שתשב על המדוכה עד הגיעה לנוסח מקובל של "חוקה"
יהונתן דחוח-הלוי
ארגון בצלם טוען בסרטון וידאו תיעודי כי המצור על עזה גרם לכך שמרבית עובדי המנהרות הם קטינים שעזבו את הלימודים כדי לסייע בפרנסת המשפחה. דא עקא, ששיעור הקטינים מבין הרוגי המנהרות עמד אז על פחות מ-3 אחוזים
עמנואל נבון
היות שחסידי "פתרון שתי המדינות" טעו בעניין השלום, מדוע להניח כי הם צודקים בעניין הדמוגרפיה?    אילו הקשיב דוד בן-גוריון ב-1947 לסטטיסטיקאים ולדמוגרפים, מעולם לא הייתה קמה מדינה יהודית
מנשה שאול
הסופר הלבנוני ע'סאן שרבל: "כששמעתי את קריינית הטלוויזיה מבשרת לכלל האנושות על נחיתת "קיוריוסיטי" על המאדים, עצמתי את עיני ודמיינתי לעצמי שמנהיג ערבי יטלפן למדענים ערביים ויברך אותם על הישג כלשהו למען האזרח הערבי ולמען האנושות בכלל, כפי שעשה נשיא ארה"ב אובמה"    מה מנע מן המצרים להתייחס לאזהרותיה של ישראל
שאול רוזנפלד
גם אם יש יותר מקורט הפרזה בדבריו של נפוליון כי "יש לחשוש מארבעה עיתונים עוינים יותר מאלף רימונים", יש הרבה פחות הגזמה בטענה כי התקשורת כולה נשלטת בידי מי שרואים ביישום העיקרון הבן-גוריוני "בלי חירות ומק"י" מעשה דמוקרטי למופת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il