X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
משטרים מוסלמים פורעי-חוק מככבים בנרקו-טרוריזם הגלובלי הנהנה מתמיכת מדינות ריבוניות נרקו-טרוריזם מיועד לכתוש ולרצוח את נפשן של הדמוקרטיות המערביות מפעיליו מאופיינים ע"י רודנות, אלימות ושחיתות, ולכן רואים בחרות המערבית את האויב הקטלני ביותר
▪  ▪  ▪
סמים כמקור הכנסה למימון טרור גלובלי

נרקו-טרוריזם הפך לנשק יעיל ביותר בידי משטרי טרור הרואים בארה"ב את המכשול הגבוה ביותר בדרך להגשמת מאווייהם. הם פועלים להפצת הנרקו-טרוריזם בארה"ב, לכרסום המוסר והביטחון העצמי של תושבי ארה"ב ואמונם ביכולת ממשלתם להילחם בנרקו-טרוריזם. הם רואים בנרקו-טרוריזם מקור הכנסה למימון מערכת הטרור הגלובלית נגד הדמוקרטיות המערביות ונגד משטרים יריבים בעולם השלישי.
אירן, סוריה, חיזבאללה וחמאס, בנוסף לגורמי טרור נוספים פלשתינים, ערבים ומוסלמים, מתמקדים ביעדים אמריקנים בעולם בכלל ובארה"ב במיוחד. לכן, הקימו מוצבים קדמיים ב"חצר האחורית" של ארה"ב במרכז ודרום אמריקה (ונצואלה, בוליביה, אקוודור, מכסיקו) ותאי טרור רדומים בארה"ב ובקנדה.
על השורשים העמוקים של הנרקו-טרוריזם, ועל האיום הברור והמיידי לארה"ב בפרט ולדמוקרטיות המערביות בכלל, אפשר ללמוד מדוח של "שרות המחקר הקונגרסיונאלי" האמריקני מ-30 לאפריל 2010 ומעדות של אנתוני פלאסידו, ראש יחידת המודיעין של "רשות המלחמה בסמים", בפני ועדת ביקורת המדינה של בית הנבחרים האמריקני ב-3 במרץ 2010: "יותר מ-31,000 אמריקנים - פי עשרה מקורבנות "התאומים" - מתים מדי שנה כתוצאה משימוש בלתי-אחראי בסמים.... מצב זה קיים מאז סוף שנות ה-80.... 18 מתוך 44 ארגוני טרור בינלאומיים עוסקים בסחר בינלאומי בסמים....הקשר בין הטרור לסחר בסמים מתועד והאיום לביטחון הלאומי ברור ומידי.... לחלק מהארגונים הפועלים ממשולש הגבולות של ארגנטינה, ברזיל ופרגוואי (העתיר באוכלוסיית מהגרים מוסלמים) יש קשרים מבצעיים ולוגיסטיים עם ארגוני טרור כגון חיזבאללה.... הסחר בקוקאין מכניס סכומי עתק לקופת חיזבאללה וחמאס ומממן את פעולותיהם באירופה ובמזה"ת."
בשנות ה-70 וה-80 שלט אש"ף על מעבדות סמים בלבנון, שהיוו את התשתית לנרקו-טרוריזם הנוכחי והעשירו את חשבונות הבנק החשאיים של ערפאת, מחמוד עבאס וחבריהם.
לפי שרותי מודיעין מערביים, 40% מהרכש של אש"ף מומן אז ע"י הסחר בהרואין, חשיש ומורפין. נתח ניכר מצריכת ההרואין בארה"ב ובמערב אירופה בא מאירן, עירק, לבנון ואש"ף. ההכנסות מימנו את רכש הנשק מברית המועצות. בראיון ל"אל פאסו טיימס" ממרץ 1988 אמר תום סמית, סגן ראש האפ.בי.אי. לענייני מודיעין, שתשתית אש"ף בניקרגואה עסקה בנרקו-טרוריזם נגד ארה"ב.
הקשר הלטיני
מלחמת ישויות הנרקו-טרוריזם בארה"ב נידונה בדצמבר 2011 ע"י דר' ואנסה ניומן מ"המכון לחקר מדיניות חוץ" בפילדלפיה: "ונצואלה ואירן הן בעלות ברית איתנות.... לאירן השפעה גוברת באמריקה הלטינית כתוצאה מהביקוש לנפט, ממקורות האורניום באמריקה הדרומית ומחשיבות המוצב הקדמי האירני בקרבת ארה"ב. המאחז באמריקה הלטינית משדרג את כושר העמידה של טהרן מול ארה"ב. קיימת אפשרות להקמת בסיס טילים אירני בוונצואלה, כפי שעשתה ברית המועצות בקובה. לחיזבאללה ולאל-קאידה בסיסי גיוס ואימונים בוונצואלה וברחבי היבשת.... אמריקה הלטינית הפכה למקור מימון עיקרי של טרור מזה"תי.... חיזבאללה מעורב ברמות גבוהות של סחר הרואין באמריקה הלטינית, ומקיים קשרים עם הקרטלים האלימים ביותר, כולל "לוס זטאס" המקסיקני.... משולש הגבולות ארגנטינה-ברזיל-פרגוואי פעיל בסחר סמים ומהווה מדגרת טרור...."
נרקו-טרוריזם מיועד לכתוש ולרצוח את נפשן של הדמוקרטיות המערביות. מפעיליו מאופיינים ע"י רודנות, אלימות ושחיתות, ולכן רואים בחרות המערבית את האויב הקטלני ביותר.
ישויות נרקו-טרוריזם מחד ותהליך שלום מאידך מהווים דבר והיפוכו. מלחמה מערכתית ושיטתית להדברת משטרים, ארגונים ובודדים המעורבים במישרין ובעקיפין בנרקו-טרוריזם מהווה תנאי לקידום שלום בר-קיימא. לעומת זאת, הידברות עם ישויות נרקו-טרוריזם משולה להקרבת ערכים, יעדים ומציאות ארוכי-טווח על מזבח נוחיות והרהורי לב קצרי-טווח.

תאריך:  31/08/2012   |   עודכן:  31/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מחמוד עבאס
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נרקו-טרוריזם איסלאמי
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
להלן כתבה בנושא מלפני 3 חודשים
ארהב מובילת התחום  |  1/09/12 23:50
2
המתווה האימפריאלי: סמים וכיו"ב
קישור לכתבה להלן  |  2/09/12 00:18
3
וביבי מזרים שקיות של מזומן אל ל"ת
האיסלם הנאצי בעזה  |  2/09/12 15:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף רגב
מוחמד אלמורסי, נשיא מצרים החדש, עובד בימים אלו במלוא הקיטור    במצרים גופא - ניסיונות להשתלט על אמצעי התקשורת הממוסדים ולהפכם - לעיתים בעל כורחם - לתומכי תנועת האחים המוסלמים, משימות ביטחוניות במדבר סיני, הכנות לקראת כינון חוקה חדשה ועוד    מחוץ לגבולותיה של המדינה, מקיים נשיאה החדש מספר נסיעות עבודה חשובות ברחבי העולם, מהן עולים פרטים מעניינים מאוד, חלקם חשוב ביותר למדינת ישראל
ד"ר מוטי גולן
מעצם העובדה שתורתנו הקדושה כופלת את השורש ש.ו.ב. בביטוי "השב תשיבם", הרי ישנה כאן הוכחה בעליל לחשיבותה האדירה של "מצווה חברתית" הלזו
יוסף קנדלקר
לצערי הרב, חלק מהמורים של פעם למדו היטב, רק את החלק הראשון של גישת רבותינו וראו במשפט "חושך שבטו שונא בנו", כאידיאל    הם שכחו רק שהם לא ההורים שלנו    מורות, אלו היו בעיקר מורות, שאם לא להעליב מישהו מהן, ספק אם היו מתקבלות היום בכלל לבתי ספר להוראה, נהגו להכאיב לתלמידים שובבים בעיניהן בהנאה צרופה
איתן קלינסקי
פרשת "כי תצא" מפגישה אותנו עם שבעים וארבע מצוות    אנחנו מתוודעים לגלריה עמוסה בשלל נושאים, הנוגעים בתחומי חיים רבים ומשמעותיים    המשותף לכל הנושאים בפרשה מתבטא בהתייחסות ובאכפתיות כלפי האחר    ניכרת במיוחד ההדגשה והבלטת החמלה לחלש מאיתנו    לחלש, שגורלו נתון בידינו, יהיה זה האפרוח או יהיה זה העץ בשדה
ציפורה בראבי
כולם מחוברים כמעט לכולם. אבל מעולם לא הייתה תחושת הבדידות כה חזקה. מעולם לא היו כה רבים שחשים לבד כל כך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il