X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם ישראל תמשיך בשתיקתה ובחוסר פעולה, הערבים יכבשו את ארץ ישראל בדרך של בנייה בלתי חוקית מכל סוג שהוא, מבנה אחר מבנה, מטר מרובע אחד בכל פעם. לערבים יש סבלנות והם כבר מנצחים; הם כבר בשלב מתקדם של ניצחון
▪  ▪  ▪
הם בונים, משתלטים ומנצחים [צילום: פלאש 90]

מותר כבר להודות - בסופו של דבר פינוי מגרון ביו"ש הפך למשחק 'תופסת' בין אנשי החוק למיניהם ו'אנשי הגבעות'. המאחז - שאת בנייתו אישר ראש הממשלה דאז, אריאל שרון - והמספר המועט של חבריו, אולי אינם סיפור-כותרת, אלא בושה וחרפה למדינת ישראל.
לאחר מאבקים של שנים בבתי המשפט של ישראל, אותם מימנו משלמי המיסים הישראלים ותנועת שלום עכשיו על כל שלוחותיה, תושבי מגרון פונו ומשחק ה'תופסת' הגיע לקיצו. עוד שטח אדמה שבאופן חוקי שייך לעם היהודי עומד עכשיו עירום ממתיישבים יהודים - עדות חותכת לכך שהיהודים לא מאמינים בכל ליבם שכל שטחי מדינת ישראל, מהנהר ועד הים, שייכים, חוקית, לעם היהודי.
תושבי מגרון עצמם התפנו מרצונם החופשי ובאופן מכובד - ועברו, בשלב ראשון, ליישוב עפרה. המקום הייעודי הסופי של מגרון יהיה בתיהם החדשים באתר 'גבעת היקב' הסמוך למגרון, שהוקם בעלות של עשרות מיליוני שקלים, אותם "תרם" משלם המיסים הישראלי.
הניצחון הערבי
כזכור, בית-הדין הגבוה לצדק (בג"ץ) בירושלים פסק פסיקה שעוררה חילוקי דעות קשים, משפטיים ומנהליים, כי יש לפנות את המאחז מכיוון שהוא נבנה, לפי תביעות, ללא בסיס משפטי שניתן להוכחה, על קרקע ערבית-פלשתינית.
בתחילת השנה ביקשה המדינה ארכה לפינוי מגרון עד סוף שנת 2015, אך בג"ץ דחה בקשה זאת והורה לבצע את פסק דין הפינוי עד 4 בספטמבר 2012. גם עתירת התושבים, בימים האחרונים, לפני הפינוי, בה טענו, בהתבססם על ניירת קניין מוכחת, שהם רכשו, חוקית, את קרקעות יישובם, נפלה על אוזניים ערלות ונדחתה.
והנה לנו מלחמה שבה הערבים באמת מנצחים. בעוד שממשלת ישראל נאלצת לבצע את החלטת בג"ץ לפינוי ישוב שחבריו אינם נכללים בתנועת ה'ימין הקיצוני', אין איש בממשלת ישראל ובמערכת המשפטית שמעז לפצות פה ולנקוט צעדים דרסטיים נגד הבנייה הבלתי חוקית הערבית, המתקיימת במימדים עצומים לא רק ביהודה ובשומרון, אלא בכל רחבי הארץ. הערבים לא מצייתים למחוקקי ולחוקי מדינת ישראל. ישראל פשוט נכבשת באישור ממשלת ישראל ובגיבוי שופטיה.
שיפוץ משפטי
אין להכחיש שהריסת היישוב מגרון ופינוי המספר הקטן של חבריו אינו סיפור גדול במיוחד, אבל זוהי בושה ענקית למדינת ישראל. זה פשוט בלתי נתפש כיצד ייתכן שבית משפט יכפה מדיניות על המדינה שאותה הוא אמור לשרת וזאת בשעה שאישים משפטיים בכירים בארץ, מעידים שהפורמט של בג"ץ במתכונתו הנוכחית הוא לא פחות מ"זוועה משפטית". זה בלתי נתפש, שבית המשפט גוזל את כוחה וסמכותה של הממשלה, שנבחרה על-ידי העם, וקובע וכופה את מדיניותו על המדינה נגד רצון העם. האין זאת תחילתה של עריצות?
המערכת המשפטית בישראל צריכה לעבור טלטלה מהירה. מדינת ישראל ואזרחיה רשאים לבחור את שופטיהם שכיום הם פקידים שנבחרו מטעם עצמם. ואם לא, האוטוקרטיה המשפטית, שהיא כיום דה-פקטו, תתחזק.
התגובה המתאימה לסיפור הפינוי הפתטי של מגרון, שעלה למדינת ישראל מיליוני דולרים מיותרים וגרם לתסכול ולכעס ציבורי מיותר, היא אך ורק שיפוץ חקיקתי של המערכת והשיטה המשפטית בישראל.
השתלטות מהירה
הערבים-פלשתינים אומרים שוב ושוב, בגלוי וללא בושה, שהמאחזים הישראלים ביהודה ובשומרון הם רק תחילת דרכם לכיבוש הגליל, השפלה והלאה משם - לתל אביב-יפו ולחיפה. זה לא ייגמר בשטחי ה"מחלוקת".
אם בית הדין הגבוה לצדק של ישראל יעמוד לצד הערבים-פלשתינים ותומכיהם, כפי שהוא עושה כיום, מי יעמוד לצד הישראלים-היהודים?
ושעה לאחר שה"מלחמה" לפינוי מגרון באה לקיצה, השתלטות הערבים, אם ערביי ישראל או הערבים-הפלשתינים, על הגליל, הנגב, יהודה ושומרון הולכת ומתקדמת בקצב רב עם כל בית בלתי חוקי שנבנה ועם כל חלקת-אדמה שנגזלת מאדמות מדינת ישראל. האם אין זה הזמן להתעורר ולהביא שינוי משמעותי?

תאריך:  03/09/2012   |   עודכן:  03/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נצחון הערבים במלחמתם השקטה על ישראל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לשבט הלבן לא אכפת מזה בכלל
רני  |  3/09/12 16:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם בן-עזרא
ידועים מבחנים סטטיסטיים המעוותים את המציאות לטובת מי שמזמין מבחנים אלה, וכאשר נקבע "אחוז ההצלחה" בתביעות בגין ליקויי בנייה, באופן בלתי מקצועי, בלתי מעמיק, ומתוך מגמה ברורה להמעיט בשיעורי ההצלחה - התוצאה ידועה מראש
אדוה נוה
ערוץ 10 הינו עסק פרטי כושל מיום הקמתו    לו היה מדובר בעסק רגיל היו בעליו סוגרים אותו מזמן, אך מכיוון שמדובר בערוץ תקשורת חשבו הבעלים, כנראה, כי הממשלה לא תעז לחלוט הערבויות    נוכח ההתגייסות המאסיבית של התקשורת ופוליטיקאים שונים להצלת הערוץ, נראה שצדקו בהערכתם
נרי אבנרי
קריסת שרון מאפשרת למקורביו להפיץ קביעות שלא ניתן להוכיחן. כמו סוכני אשליית אוסלו, שרואים ברצח רבין תירוץ נוח לריסוק השלום, כך מקורבי שרון. אילמלא קרס - אומר ויסגלס השקרן, היינו בתוך תהליך. הלכתי לארכיון...
פסח רויטמן
מי שמתעמק בדברי המתנגדים מבין כי הם מודעים היטב לחומרת המצב שבו תהיה מדינת ישראל אם לאירן יהיה נשק גרעיני    הם אפילו פוחדים ממצב כזה ולא מעטים "מאיימים" בהגירה    גם הם בדיעה שיש למנוע ממנה להצטייד בנשק זה, אך השאלה היא איך ומי ימנע
צ'לו רוזנברג
אחד המרכיבים החשובים ביותר בביטחון הלאומי של ישראל הוא מרכיב היחסים המיוחדים עם ארצות הברית    ליחסים אלה ישנו היבט אסטרטגי מן המעלה הראשונה    התנגחות ישירה בממשל האמריקני עלולה להסיט את היחסים ממסלולם, והנפגעת העיקרית תהיה ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il