X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ניצן לוקח את מה שהוא מכנה הסתה של הימין - אישית. זה יפה מאד שפקיד ממשלתי כל כך מסור לתפקידו אבל הדוגמאות הרבות שבידי ובידי אחרים - כולן מעידות על להיטות ייתר מוקצנת היוצרת מצב קיצון של אי שוויוניות בפני החוק הכורת את ענף אמון הצבור במשרד המשפטים ובמערכת המשפט.
▪  ▪  ▪
שי ניצן. מתאים להיות מדריך או קומונר בתנועת הנוער [צילום: פלאש 90]

אני מכיר את שי ניצן באופן אישי. התפללתי איתו בבית כנסת משותף. נכון שאינו חובש כיפה אבל הוא למד בנתיב מאיר וילדיו הולכים לבני עקיבא ולבית ספר ממלכתי דתי. הוא עצמו גם בוועד ההורים של בית הספר ונדמה לי שהיה יו"ר הועד. הוא באמת אדם איכותי. אוהב עמו ואוהב מסורתו כולל שירה ליטורגית. איש משפחה למופת .
יש בו דבר מרכזי שפוסל אותו. הלהיטות יתר שהוא מגלה כלפי הצבור הנ"ל לעומת הרפיסות כלפי אותן עברות במגזרים אחרים. היוצר אי שוויוניות בפני החוק. אם לסנגר, נאמר: הוא החליט לחנך את הציבור ממנו בא. כרבים מהשמאל הדתי שנאבקים יותר מכל נגד הציבור ממנו הם באו. כמה מהם בשלום עכשיו הפעילים הנמרצים ביותר נגד המתנחלים. (אטקס, הנכדה של ליבוביץ ועוד.)
דווקנות על סף ילדותיות
לדעתי הדבר נובע מחוסר מזג ניהולי ושיפוטי. דווקנות על סף ילדותיות. היא מביאה אותו לרדיפה אישית אובססיבית נגד מה שהוא מכנה הסתה של הימין ומגיע למצבים גרוטסקיים. בביקור בבית אביו בירושלים ראה מודעה בשכונה שבעיניו הייתה הסתה של הימין והוא הזעיק ניידת. שי ניצן לוקח זאת אישית. זה יפה מאד שפקיד ממשלתי כל כך מסור לתפקידו אבל הדוגמאות הרבות שבידי ובידי אחרים - כולן מעידות על להיטות ייתר מוקצנת היוצרת מצב קיצון של אי שוויוניות בפני החוק הכורת את ענף אמון הצבור במשרד המשפטים ובמערכת המשפט.
לתלונותי על הסתה כולל הסתה לטרור במגזר הערבי הוא השיב כמעט בלקוניות "עדיין הם נאמרו במסגרת חופש הביטוי". את אותו רוחב לב הוא לא מפגין כלפי הצבור ממנו בא. זה מובן וטבעי למי שרוצה לעשות זאת במסגרת חוץ פרלמנטרית או בכנסת או בעמותות שקיימות (נאמני תורה ועבודה,הרבנים הרפורמיים הפעילים במגזר הפלשתיני ועוד) . אבל לא במשרד המשפטים.
באמתחת שי ניצן יותר מדי מקרים המעידים שהוא חייב לקחת פסק זמן מהנושאים - הרגישים כל כך בחברה הישראלית, אליהם הוא נכנס עם אג'נדה אישית.
חוץ מזה הוא בחור אכפתי ואיש חברה נעים, מדבר בגובה העיניים, דעתן ואכפתי. בלהט שלו הוא מאוד מתאים להיות מדריך או קומונר בתנועת הנוער של הנוער העובד (לא בני עקיבא). להמשיך בתפקיד הרגיש במשרד המשפטים אחרי כל מה שעשה? האם הממשלה השתגעה?

תאריך:  09/09/2012   |   עודכן:  09/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שי ניצן רוצה לחנך את הציבור הדתי-ימני
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
גם היטלר היה איכפתי ונחמד
לסביבה שלו  |  9/09/12 11:38
 
- אלמלא ...
פולני מקרקוב  |  9/09/12 14:05
 
- עדיף רועה עיזים מאשר עיזה
שמובלת לשחיטה  |  9/09/12 17:12
2
שי ניצן........
רוזית  |  10/09/12 02:13
3
שערורייה מקוממת
שמואל פישר  |  11/09/12 06:02
4
לניצן חולשה לאנשי בטחון..כנסו
כהן צדק יוסי  |  19/11/13 10:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה דרורי
המדינה יכולה לצאת ידי חובתה בכך שתחייב כל מי שרוצה לצאת לסיני בחתימה אישית על מסמך המאשר את הסרת אחריות המדינה לגביו אם חלילה יפגע
אלעזר לוין
התחשיב של חברת צבי לנדאו מגלה את האמת: דירה "זולה" בחריש תעלה 670 עד 760 אלף שקל    אם מארגני העמותות מבטיחים לכם דירות זולות בהרבה, בידקו יפה את התחשיב, כי קרוב לוודאי שהם טועים ומטעים    יש החזרים של עד 115 אלף שקל, אך לא רק בחריש!
מיכאל הרשקוביץ
אנו מתקרבים ליום השין של פתיחת מלחמת יום הכיפורים ב-06.10.1973. מובא בזאת תיאור שלושה ימי לחימה לפני מופע ההתאבדות הגדול שנערך בתאריך ה-17.10.1973
ספי סגל
ניתוחו של יצחק את שוק התקשורת מתבסס על עובדות ועל נתונים כמותיים, והוא בוודאי "מחזיק מים". אלא שמכאן הוא עובר לטענות באשר לכוונותיו הפוליטיות של אדלסון. קטונתי מלהגן על אדלסון ואין לי שום סיבה לרחם על נתניהו, אלא שבכל הכבוד, הטענות הנ"ל נראות על פניהן כספקולציות חסרות בסיס
מיקי פרי
החשש הגדול של כולם הוא שסגירתו הצפויה של מעריב תסמן את בואו של מבול סגירת כלל הוצאות העיתונים. אחריהם יגיע תורו של הארץ ואז, אולי, ידיעות אחרונות. "ישראל היום" ייסגר, כנראה, כשלא יהיה נתניהו בשלטון וכשיובהר למו"לו כי הפסיק להיות שופר השלטון. הבעיה היא שפה קבור הכלב. למה שנחשוש? עלינו להתרגש מהמפכה.. אנחנו עדים לעוד קפיצת מדרגה היסטורית בתחום התקשורת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il