X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כידוע לכל מי שמוכן לעיין בדפי ההיסטוריה של העת האחרונה, לפני 1967, כאשר מדינת ישראל שיחררה את יהודה ושומרון משליטתה של ירדן (שלא קיבלה הסכמה לכיבושה של יו"ש ע"י הקהילה הבינלאומית למעט מבריטניה ומפקיסטן) אף אחד לא דיבר על "העם הפלשתיני", על זכויותיו לעצמאות, וכהנה וכהנה רק בעקבות שיחרורם של אותם שטחים ע"י מדינת ישראל, שהם היוו את לב לבה במשך אלפי שנים טרם עליית האיסלאם, התעוררה פתאום הדרישה להקמתה של "מדינה פלשתינית"
▪  ▪  ▪
הצהרות על קיומו של עם הן שקר [צילום: AP]

אך הבה נעזוב את ההיסטוריה המעוותת של כל אלה שמטרתם העיקרית הינה לחסל את מדינת היהודים ע"י הצבת מדינת חמסטן שנייה לכל אורך גבולה המזרחי של ישראל - מדינה שתהווה סרטן צבאי, מדיני, דמוגרפי וטרוריסטי, עד להחלפתה של ישראל במדינת כל אזרחיה, קרי, עד לחיסולה כמדינה יהודית. בואו נתמקד בראיה החזקה ביותר בעובדה שאין עם פלשתיני - שלא היה ולא נברא עם כזה. לא, לא אתייחס לעובדה שלפלשתינים אין היסטוריה כעם, או לשון כעם, או דת נפרדת כעם, או תרבות ייחודית כעם. נתמקד רק בשאלה אחת - מאין באה המילה "פלשתינה", וכיצד אימצו אותה הערבים היושבים ביהודה ושומרון?
כידוע אחרי החרבת הבית השני שלנו החליטה רומי שבנוסף לחורבן הפיזי שהם ביצעו, עליהם לשנות את שמה של הארץ כי לשם של הארץ משמעות רבה. וכדי להילחם בקשר העתיק של היהודים ליהודה, החליטו הרומאים לאמץ שם חדש לארצנו. "פלשתינה" נראה להם שם טוב, למרות שאת הפלישתים איש לא ראה אלף שנים לפני כן. דרך אגב, מאותה סיבה ממש הם שינו את שמה של שכם לנייפלס.
לא יכול לבטא את שם ארצו
הבעיה של הקשר של הערבים של היום עם אותה "פלשתינה" היא ייחודית לעולם כולו. למה הכוונה? אף ערבי אינו מסוגל אפילו לבטא את שם ארצו - "Palestine”. ומדוע? כי אין את הצליל "P” בערבית. ולכן, שום ערבי אינו מסוגל, בלי מאמץ גדול, להוציא מפיו את שמה של ארצו ואת שמו של העם שאליו הוא שייך. מסכנים! במקום Palestina הם אומרים Falestina ומכנים את עצמם Falestinians. ולכן, כאשר אני שומע את אבו מאזן מספר לעולם כולו על ארצו ועמו, בא לי לצחוק! הרי הוא לא מסוגל אפילו להוציא מפיו כראוי את השם של העם שהוא עומד בראשו. הכישלון הפילולוגי הזה של כל הערבים מעיד יותר מכל ראיה אחרת על השקר הגדול שעומד מאחורי תביעתם האבסורדית - כי הרי אין עם אחר בעולם שאינו מסוגל לבטא שמו שלו, והכישלון הפוליטי שהפגם הפילולוגי חושף פה הוא אדיר.
לסיכום, מי שאינו מסוגל לומר Naples ובמקום זה קורא לשכם "Nablus”, ומי שאינו מסוגל לומר שהוא "Palestinai” אינו פלשתיני. מכיוון שכל הערבים נכללים באותו ליקוי, המסקנה שאין מנוס ממנה היא שאין עם פלשתיני! וכל ההצהרות על קיומו מהווים את השקר הגדול ביותר של מאה השנים האחרונות של האנושות.

תאריך:  10/09/2012   |   עודכן:  10/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הראיה החזקה ביותר שאין עם פלשתיני!
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
כשביבי מקים מדינה לאיסלם הנאצי ל"ת
P או B משנים ????  |  10/09/12 15:23
2
נעשה מחקר והנה ממצאיו!========
יוד יוד  |  11/09/12 09:10
 
- כבר רכשו והשמידו ספרים בישראל
ירון זכאי 1  |  11/09/12 10:53
 
- אין עם פלשתיני
sabadidi  |  12/09/12 11:35
3
ויש עם עירקי? ירדני? לבנוני?
אהוד פרלסמן  |  11/09/12 18:38
4
ה- "עם" הפלשתינאי
חיים קדמן  |  24/10/12 13:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
ישראל הקטנה משופעת במוסדות להשכלה גבוהה: בצד האוניברסיטאות, המעניקות לא רק תארים, אלא גם עוסקות במחקר, יש מספר גדול ביותר של מכללות, אבל רק שלושה מוסדות אקדמיים נכללים בפסגת הרמה העולמית: האוניברסיטה העברית בירושלים, הטכניון בחיפה ומכון ויצמן ברחובות
רן שורר
החקלאות המפוארת של שנות השבעים עד סוף המאה העשרים הפכה היום לנחלת העבר ולחלומו הרטוב של כל חקלאי ותיק    התשתית החקלאית שהייתה מפוזרת על פני כל המדינה, מגבול הצפון ועד חלקים נרחבים מהנגב ומהערבה, ושמרה על קרקעות המדינה מפני גזילתם ע"י גורמים אינטרסנטים, הפכה לחרב פיפיות למי שעוסק בה
אריה גל
כמה פחי צבע זה כל מה שצריך כדי להיטיב עם תושבי כפר סבא ולהקצות נתיב אחד ברחוב וויצמן לתחבורה ציבורית. 30 אלף שקלים זאת תהיה ההוצאה ושום הפרעה לשיגרת חיי הרחוב
אברהם בן-עזרא
המילה סכל פירושה חוסר שכל, היפוך וניגוד ל-שכל ההיגוי של סכל ו- שכל - זהה. מן הפועל סכל, שעיקר פירושיו הם לשלילה מבחינת הדעת, נגזרת גם המילה: הסתכל, שפירושה התבונן, וידוע שההתבוננות חיונית לשם הקניית דעת. לאמור, יש מעבר הדרגתי מ"סכל" ל"שכל"
יורם אטינגר
שיעבוד עצמאות הפעולה לערבויות ביטחון אמריקניות מתעלם מלקחי העבר וממגבלות שורשיות של הערבויות, ועלול לפגוע אנושות בריבונות ובכוח ההרתעה של ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il