X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כלי תקשורת מסוימים לא לוקחים את הסיבוב. לא מתאימים עצמם לעת החדשה. נסמכים על עובדים רבים להפצת תקשורת במודל עיסקי שעבר מן העולם "כיום אני חשוף מעט לפרינט, המון לתקשורת בדרך המכשיר המופלא שבידי"
▪  ▪  ▪

בעת האחרונה אני קורא כל יום קינות על מותה של התקשורת. על סופו של חופש הדיבור כפי שהיכרנו, על סתימת פיות וכו'. לי הדברים מזכירים יותר את המהפכה התעשייתית. פועלים שהוחלפו על-ידי מכונות יצאו והפגינו ברחובות. משפחות איבדו פרנסתן. טרגדיות אנושיות... במבט לאחור היה זה חלק מתהליך של קידמה אנושית שפיתחה וייצרה מקומות תעסוקה רבים.
כך גם בעת הזאת. תקשורת מעולם לא הייתה חופשית כמו היום. אני יושב ברגע זה בלב ים ומשמיע דעתי לאלפי קוראים... ערוצי תקשורת צצים בכל יום. מבלוגים ואתרי נישה כאלה ואחרים. יש דוגמאות למכביר. בארץ ובעולם. יואב יצחק למשל היה עיתונאי כפוף למערכת ועורך. כיום הוא בעל אתר עצמאי. זאת רק דוגמה אחת מני רבות. פייסבוק טוויטר. האפינגטון פוסט - אני מקווה שאני מאיית נכון.
לא צריך תשתיות ולא השקעות עתק. לא עובדי דפוס ולא עובדי הפצה. האנושות צועדת קדימה ומציעה דרכים מופלאות לתקשורת והפצת מידע. איש אחד או קבוצת אנשים מצוידים במחשבים אישיים יכולים להשפיע יותר מעיתון יומי או ערוץ טלוויזיה עם מאות או אלפי עובדים.
לצערנו, כלי תקשורת מסוימים לא לוקחים את הסיבוב. לא מתאימים עצמם לעת החדשה. נסמכים על עובדים רבים להפצת תקשורת במודל עיסקי שעבר מן העולם. מתמודדים עם המצב על-ידי קיצוצים. משכורות רעב. מקבלים עובדים שפופים, חרדים לפרנסתם. חסרי יוזמה ויזמות. עובדים כאלו, בגלל מצב רגעי ולא גזירת גורל - שבמקום ובמציאות אחרת היו עולים ופורחים, הם שוקעים עם האירגון לתהומות השיכחה.
שיברון לב גדול נוכח תהליכים בלתי מנוהלים. של מנהלים שלא קראו את המפה. שלא הבינו את הקידמה, את השינוי היום-יומי, את תאוצת ההתפתחות הטכנולוגיה בעת הזאת. מנהלים שנשארו תקועים ביום עבר. בלתי ניתנים להשפעה ולשינוי. וביום תשלום, אחרי שזמן רב היבהבו כל נורות האזהרה, טענו בחוצפה כי הופתעו.
גילוי נאות. מידי יום בימי ילדותי, בשובי הביתה, היה מונח על השולחן עיתון מעריב. הייתי קורא אותו מתחילתו ועד סופו. שקדנות נדירה זאת בחיי מהווה עד היום נדבך מרכזי בידע ובראיית העולם שלי. כיום אני חשוף מעט לפרינט, המון לתקשורת בדרך המכשיר המופלא שביידי. אני צורך ומקבל מידע רב ודעות מגוונות מתמיד. מהארץ ומהעולם. ומרוגש נוכח שטף של מידע.
שנה טובה לכולם.

תאריך:  17/09/2012   |   עודכן:  17/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קינות מיותרות
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
התחלה חדשה וטובה
שנה טובה  |  17/09/12 18:40
2
שנויים
עובדיה אולשטיין  |  17/09/12 20:41
3
היצע בכתבים שמאלנים- ביקוש אין
חוק הכלכלה  |  17/09/12 22:01
 
- מה שלא מעניין אותך-אל תקרא
תגובה לחוק הכלכלה  |  18/09/12 07:46
4
יושר וכנותכזו חסרים בתקשורת
ד"ש  |  17/09/12 22:26
5
ברגיל
ברגיל  |  18/09/12 16:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל לובנשטיין
הרבה משותף ניתן למצוא במגבון ובלימון וזה לא במקרה ששניהם... מוסיפים המון    לשניהם יכולת ניקוי מדהימה, חיטוי וגם ניחוח
יובל לובנשטיין
רובנו כבר מכירים את התופעה, של עריכת הקניות בערב חג או בימי שישי שעה או שעתיים לפני הסגירה    כמות הלקוחות הפוקדים את רשתות המזון בשעות אלו, נדמה שרק עולה ומתעצמת, ככל שהמצב הכלכלי מורע    לרגע נדמה שכל השכונה מתקבצת ובאה על-מנת ליהנות ממחירי מוצרים שפויים ובלתי מופקעים
ניב עמית
הסיבה שהמאמר הזה לא יתפרסם לעולם במעריב, היא פשוטה    המאמר הזה בא לשנן לעיתונאים של מעריב את מה שהם מסרבים לשמוע כעת, ויסרבו גם לשמוע בעתיד
מאיר אינדור
ציר המשפטנים מול המתנחלים: הימין למד שלא משנה כמה ישקיע בניסיון לרצות את בג"ץ ואת הפרקליטות, בסוף הם יעדיפו את אנשי שלום עכשיו וממשלת הימין תציית בהכנעה    לממשלה זו יש הזדמנות להוכיח שיש גם אפשרות אחרת    למשל בפרשת בית השלום בחברון
אברהם בן-עזרא
פסיקה לאורך השנים של שופט פלוני, עשויה להשפיע ואף לשנות דברים, להתוות דרך ולעודד את דורשי טובת איכות הבנייה במדינת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il