X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אלפיים שנה חיכו היהודים לדרוך כלאום בחצרות בית ה' בהר הבית ומשזכו דוכאו בחרפה מתוך השעבוד הציוני מרצון לשמאל ולוואקף. זכות גישה ותפילה ופולחן לכל הדתות האם לא כן? יש מחיר להתנהגות ההנהגות היהודיות והוא הבוז שכל העולם רוכש להן. אנטישמיות מוצדקת! ועבדתם את אויביכם הפכה בעיניהם לברכה
▪  ▪  ▪
הר הבית. שעבוד ציוני לוואקף [צילום: פלאש 90]

חמישה עשר יהודים נעצרו בהר הבית בשלושת ימי חול המועד הראשונים בחשד שניסו להתפלל. במדינת ישראל מדינת היהודים כידוע אסור ליהודי להתפלל בהר הבית גם לפי דעת גדולי הפוסקים של המשטרה ובראשם הפוסק, אחד הראשונים ניסו שחם לאחר שהתמחה בתחום אצל הרב אבינר שליט"א. הוא קבע בבג"ץ י"ד אייר אשתקד שליהודים אין מה לעשות בהר הבית. לצערנו הרב גם אשלי רברבי דרבנן ההולכים לפני המשטרה מאירים את דרכה ומאשרים את פסיקותיה.
אלפיים שנה חיכו היהודים לדרוך כלאום בחצרות בית ה' בהר הבית ומשזכו דוכאו בחרפה מתוך השעבוד הציוני מרצון לשמאל ולוואקף. זכות גישה ותפילה ופולחן לכל הדתות האם לא כן? גם הנשיא אמר השבוע שאסור לכתוב תג מחיר על מסגדים. כן, יש מחיר להתנהגות ההנהגות היהודיות והוא הבוז שכל העולם רוכש להן. אנטישמיות מוצדקת! ועבדתם את אויביכם הפכה בעיניהם לברכה. מאות אלפי דונמים של אדמה פרטית יהודית נגזלים בידי ערבים מכל הסוגים ורק אחוז וחצי של בנייה לא חוקית בידי יהודים כך לפי רישומי תנועת רגבים.
המשטרה לא הרימה את נטל ההוכחה
משה פייגלין, המועמד לראשות הממשלה לאחר תום הקדנציה הקרובה של נתניהו עלה להר ביום שלישי השבוע ומיד סומן על-ידי הערבים הנרגשים כמוקד עולמי של צרותיהם. הם ציוו על משטרת ישראל לעצור אותו מיד לפני שיציף את הר הבית ב-18 המנדטים התומכים בו כבר כעת בליכוד. המשטרה ניזדרזה לעשות ציווים וטפלה על פייגלין אשמת שקר כאילו העז להתפלל ועוד להשתחוות בתקופת בחירות . השופטת בדיון בתנאי השחרור שלו קבעה שהמשטרה לא הרימה את נטל ההוכחה הנדרש לביצוע הפשע הנורא של תפילת יהודים בהר הבית שהוא כידוע הגורם לליבוי כל המלחמות עד עתה. כך היה בתרפ"ט. בכל מהסגדים אמרו שהיהודים מסכנים את אל-אקצה בגלל ששמו ספסל בכותל המערבי.
כאשר נסגר הר הבית לאחר עליית אריאל שרון בתשס"א לשלוש שנים ונפתחה האינתיפאדה הידועה כאינתיפאדת אל-אקצה כלומר מלחמת הר הבית שאכן לא תסתיים גם לאחר שיקום המקדש השלישי במקומו. עדיין מחיית עמלק תהיה רחוקה וגם לאחר השלום עוד המלאכה תהיה רבה.
אז בימי שרון אמרו כל היועצים הביטחוניים אלה ממלחמת יוה"כ ומומחים למניעת המלחמה עם אירן. אלה שאמרו שאירן כלל לא מסוכנת שאם יפתח ההר ליהודים תפרוץ מלחמת עולם. איש ביטחון בכיר בדרגת אלוף שמיזער את הסכנה אמר יצטרכו ארבעה חטיבות לשמור על היהודים בהר הבית. לעומתו ראש שב"כ אחד אמר עליית יהודים להר שקולה כנגד 100 פצצות אטום. היהודים הללו לא רוצים לא מקדש, לא מלכות, לא משפט.לא ארץ ישראל. רק דמוקרטיה ולוא במחיר חיסולם. הדוסים והחרדים לא יפגעו בערכי החירות, החופש והשיווין.
מחצר סרגי כבר הצליחו להיפטר
משנפתח ההר לאחר שלוש שנים ראו הכל כי מספיקים כעשרה שוטרים בממוצע כדי להשגיח על הסדר בהר. חלפו מאז עוד תשע שנים. האקדמיות לא נחו ולא שקטו. כל מכוני ירושלים פתחו תוכניות רבות כיצד סוף סוף להיפטר לא רק מהר הבית אלא ממזרח ירושלים ומכל השטחים.. רעיון שתי מדינות הוא רעיון מישל אובמה. סוכני שמעון פרס פיתחו את תוכנית האגן הקדוש יחד עם הכנסייה הקתולית, כבר כמעט ארבעים וחמש שנה מנסים להיפטר מהר ציון. מחצר סרגי כבר הצליחו.
בין עצורי הר הבית היה גם בני חגי ויס שאכן גם התפלל וגם השתחווה בצנעה, באלפית השנייה, כדי שעינא בישא לא תשזפנו וגם סרב לחתום ביום הראשון למעצרו על שחרור בתנאי ערובת עצמית והרחקה לחודש.. עקשנותו מאוד הלחיצה את המערכת. שמא ייעצרו אלף עולי הר הבית ויסרבו לחתום על כתב שחרור? מה נעשה אז?
בליבי ובמוחי איני מכיר בסמכות בית המשפט המייצג מדינה שבגדה באלוקי ישראל ובמקדשו בהר הבית וביעודה ובמקומם קמו בתי משפט שהבגידו אותה יחד עם הרבנים האוסרים עליה בהר הבית ולו גם במחיר הקמת חאליפות מוסלמית שתדביר את כל העולם.
לכן הייתי שותף להקמת הסנהדרין ובית דין עם ומדינה בראשות הרב ישראל אריאל שסורב לעלות להר הבית במשך כשלושה חודשים, כיון שהעז להשתחוות, עד אשר אבי ביטון כמתנת ראש השנה מחל לו ולרב יוסף אלבוים מפני שאמר שצריך להקים בית מדרש על הר הבית.
בני עמי-ירדתם מזמן מהפסים. הגויים מתבלבלים כי אינם מאמינים שאתם בכלל יהודים. לפני שנים אחדות בזמן שנת השמיטה ראיתי קריקטורה שכיתובה היה : כבר יימצא הרב שיסכים למכור את הר הבית.
ייתכן שהם אלו העוסקים בהיתרי מכירה של גבעת האולפנה ומיגרון וכל הירידה במדרון. לכן המבחן ליהודי של ממש וליהודיה של ממש הוא האם הוא עולה להר הבית כהלכה לשם בנית המקדש עכשו ומיד ולשם הקמת מלכות בישראל הכפופה למלך מלכי המלכים בלבד ולא לדמוקרטיה המדומה תלויית הנוכרים . זו שמנסה להלך אימים על הרב זולדן שהעז ואמר דבר אמת פשוט שמלכות ה' ותורתו היא מעל הדמוקרטיה.
אפילו אנטיגונה עובדת האלילים מלימודי הליבה, זו של סופקלס אומרת כך! חוקי האלוהים קודמים לחוקי האדם. אז מה משנה מה אומרת יולי תמיר או שהיא שייכת לכת עובדי האלילים מטיפוס אחר?
שאצלם מי שנאמר עליהם 'פראי אדם' קודמים! תמימות היהודים!
לנו זה כבר לא משנה. סוכות מבשר את חנוכה וסוף המתיוונים לבוא. סוכת דוד כבר לא נופלת

תאריך:  06/10/2012   |   עודכן:  06/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למוחמד יש קשיים בהר
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
הגיעה העת שתפנה את ישבנך ב180מ
פועה  |  6/10/12 14:35
 
- התמחות באחוריים
יוא"ב  |  6/10/12 17:50
 
- הר הבית
יונה סוקולובסקי  |  7/10/12 00:10
2
זו מנוחתי]אכן זה הנושא
הלל ויס  |  7/10/12 05:14
 
- לא הלל! הנושא הוא אך ורק ישבך.
פועה  |  13/10/12 12:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
הכשל העיקרי במישאל המגמתי שפרסם עמרי מניב במעריב (3.10.12) הוא באי-הבחנה בשונות המהותית בין שתי הסוגיות, הדומות לכאורה, שאותן הוא מבקש לבדוק, ובהעדר קריטריונים מוגדרים היטב מראש, שעל-פיהם יש לערוך השוואה מסוג זה
נורית גרינגר
האם העימות הראשון בין הנשיא המכהן אובמה והמתמודד לנשיאות המושל הרומני, שבו רומני נצח, ימריץ את האנשים שלא החליטו עדיין - להצביע עבור רומני וכיצד ניתן להשפיע על הקול היהודי שייתן את תמיכתו לרומני?
איתן קלינסקי
מצערת אותי העובדה, שכחברה אנחנו עוברים לסדר היום כאשר כמטחווי קשת של שברירי שעת נסיעה מפתחי בתינו מתאפשרת כריתת מאות רבות של עצי זית, ופגיעה פיזית במוסקים פלשתינים באדמותיהם וביהודים הבאים לסייע להם במסיק
ראובן דינור
אם ניצחנו, האם אנו יכולים להחיל ניצחון כזה שוב? לא ולא. "נצחון" במלחמה דומה למלחמת יום הכיפורים כפי שהיא, הינה בגדר אבדון לעם היושב בציון. משה דיין שר הביטחון דאז ראה בעינו האחת את מה שאנו מסרבים להבין היום שנחלנו כישלון במלחמה ההיא
אודי בורג
המצאה חדשה הומצאה כדי לתרץ תירוצים שונים לאי מציאת עבודה, אי הצלחה בעבודה, חרדות ופחדים    להמצאה הזו קוראים "משבר רבע החיים"    ומשבר גיל 5 נמצא על סף דלתנו...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il