X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כתוצאה מהאיסלאמיזציה של אירופה יהודי אירופה בורחים. כעת זה מגיע גם לאמריקה
▪  ▪  ▪
הפגנת מוסלמים בלונדון. האיסלמיזציה מגיעה גם לאמריקה [צילום: AP]

אפשר בהחלט לומר שמאז שגורשו ממולדתם, היהודים היו שעיר לעזאזל ושק החבטות של העולם, ואם לתאר רוע ועוול, אז אפשר פשוט להצביע על האופן שבו העולם התייחס ליהודים במשך 2000 שנה.
לפני שבעים שנה, באירופה, המשטר הנאצי ושותפיו, בסיוע של ממשלות אירופאיות רבות, טבחו שש מיליון יהודים.
מסתבר, שההיסטוריה חוזרת ולועגת.
כיום, בשנת 2012, יהודי אירופה מתחילים לברוח מהאיסלאמיזציה שמציפה את היבשת. קהילות יהודיות שהתגוררו בערים רבות באירופה כבר לא קיימות, או במהרה הולכות ומידלדלות. רק לאחרונה פורסם מאמר ש-800 היהודים האחרונים של נורבגיה עוזבים כדי להציל את עצמם ממתקפות האיסלאמיסטים.
קשה לחיות בין שונאים, שבעיניהם ליהודים אין זכות קיום. אך נורווגיה אינה לבד בכישלונה להגן על המיעוט היהודי שחי בה; הכישלון הזה נראה בכל היבשת החושבת עצמה לנאורה.
בשנת 2008, פורסם המאמר: "החיים-האירופיים מתו באושוויץ". המאמר פותח, במשפט - "הלכתי ברחוב בברצלונה ולפתע גיליתי אמת מחרידה - אירופה מתה באושוויץ. הרגנו שישה מיליון יהודים והחלפנו אותם עם 20 מיליון מוסלמים. באושוויץ שרפנו תרבות, מחשבה, יצירתיות, כשרון...".
המצב שהולך ומתבהר הוא שהאירופים וויתרו על מדינות הלאום שלהם וכל מדינה באירופה הופכת להיות חלק מהח'ליפות האיסלאמית. אירופה מוסלמית היא כבר עובדה קיימת וימים אפלים מאוד צפויים על אירופה.
חיידק האיסלאמיזציה מגיע לצפון אמריקה
נולדתי אחרי השואה להורים ניצולי שואה שעלו לישראל לאחר ששרדו 5 שנות גיהנום במחנות הנאצים באירופה, ואני מזועזעת מה"דז'ה-וו" הזה שקורה לנגד עיני העולם, לנגד עיני כל יהודי, באירופה ועכשיו גם מתקרב במהירות לארה"ב. חיידק האיסלאמיזציה שפגע באירופה מגיע לצפון אמריקה. ההשתלטות של המוסלמים על אירופה שהחלה איטית ועכשיו היא בתאוצה משוכפלת במהירות בארה"ב בעזרת השמאל המקומי, וממש לנגד עינינו.
האירוניה היא שהיטלר, לאחר מותו, דרך המוסלמים, ישיג את מטרתו. אירופה בקרוב תהיה "יודנריין" (נקיה מכל היהודים), בגלל שהאנטישמיות האיסלאמיסטית הארסית הולכת וגוברת וגורמת למנוסתם. זרם המהגרים המוסלמים לאירופה במשך 20 השנים האחרונות ומותג האנטישמיות הארסי שלהם הצית מחדש את התעוב הישן נושן של האירופאים ליהודים. בכל מה שקשור ליהודים, ההיסטוריה של אירופה היא אחת של בושה וחרפה. האירופים, לא רק שבעבר לא ניסו להגן על היהודים, הם רדפו אותם לאין סוף, כפו עליהם מרת דת וגירשו את היהודים מארצותיהם. כיום ההתקפות - אפילו מקרי רצח - נגד גברים יהודים, נשים, ילדים ועסקים בבעלות יהודים הפכו להיות כל כך מחרידות ומתמידות שיהודים נמלטים בהמוניהם באירופה כדי להציל את עצמם. הם בורחים מחיים תחת פחד ומצור.
אם חשבנו פעם שהאירופאים היו טיפשים כשייבאו את האיסלאם אל קרבם, האמריקנים הם לא פחות מטופשים. אם נסכית אוזנינו, בארה"ב, יותר ויותר ישראל מואשמת ומתוארת כדוגמה לעוול; ישראל מכונה "כובשת", "משטר נאצי" ו-"מדינת אפרטהייד", נתפסת כפוגעת בזכויות אדם, ו-"רוצחת" עם, אף כי האוכלוסיה הערבית-פלשתינית גדלה ב-250% מאז שנת 1967.
אני לא בעד סגירת העולם, אבל אני בעד הגבלת קיצונית של המוסלמים. המערב חייב לקבוע מגבלות וגבולות, בדיוק כמו שעשה ראש עיריית לואיסטון, במדינת מיין שהותקף על-ידי מוסלמים תושבי עירו, משום שביקש שהקהילה המוסלמית בעירו תמצא דרך להשתלב בחברה.
אני חושבת שזו דרישה לגיטימית, שהממשל האמריקני חייב לאכוף. מספר המוסלמים החיים בארה"ב הולך וגדל, ו-וושינגטון מתכופפת לאחור כדי להתחנף ולפייס את האיסלאמיסטים שחדרו לכל רובד של החברה האמריקנית. ברגע שהמוסלמים יגדלו במספרים, גורל יהודי אמריקה יהיה כגורל יהדות אירופה.
מה צופן עתיד עגום זה?
מה צריך לקרות שפחדני כל האומות ה-"נאורות" ינקטו עמדה נגד האיסלמוניזציה הבריונית שמאיימת להשתלט ולמסד את הח'ליפות העולמית?
השמאל הוא דת שהכי מתפשטת וגדלה בעולם ועובדת בשיתוף פעולה הדוק עם האיסלאם. עם השתלטות השמאל על המערב, היהודים תמיד יהיו השעיר לעזאזל, כפי שאנחנו רואים שזה קורה היום.
אם לא בארה"ב, היכן יימצא יהודי בית בטוח אחר על פני כדור הארץ? - ישראל נמצאת תחת איום גרעיני ומוקפת ערבים שונאים, שמטרתם הגלויה היא השמדת מדינת היהודים, והיא המדינה היחידה שיש ליהודים עלי אדמות שם הם יכולים להגן על עצמם ולהיות בטוחים.
נראה שליהודים אין שום מקום בטוח בעולם הזה. יהדות העולם במאה ה-21 נמצאת, שוב, תחת מתקפה; מאין יבוא סוף סוף מנוח ליהודי?

תאריך:  15/10/2012   |   עודכן:  15/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היהודים שוב במנוסה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מקומם של היהודים בישראל,נקודה!
yoni207  |  15/10/12 11:57
2
הופתעתי
אלטע קאקער  |  15/10/12 17:51
3
כתיבה מציאותית
מנש  |  16/10/12 06:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהוד פרלסמן
מול האגדות המספרות שעל-פי הסקרים בישראל אולמרט עתיד להביס את נתניהו ושעל-פי הסקרים בארה"ב, בגלל שיטת האלקטורים, אובמה קרוב יותר לניצחון מרומני, עומדות העובדות האומרות בדיוק את ההיפך
איתמר לוין
בית המשפט המחוזי קבע עובדתית, שאהוד אולמרט קיבל ממשה טלנסקי רבבות דולרים במזומן ללא תיעוד ודיווח, השתמש בהם ללא שום רישום וכתב עבור טלנסקי מכתבי המלצה    ההיגיון, ההלכה המשפטית וטוהר המידות מחייבים להעמיד את זיכויו של אולמרט למבחנו של בית המשפט העליון
ירון טיקוצקי
כדי לזכות בתמיכה ציבורית רחבה ולהפוך למוסד ציבורי, לא ניתן להסתפק בעובדה שאחת ממטרות המוסד מהווה מטרה ציבורית, אלא חובה להוכיח כי מטרה זו הינה בלעדית או דומיננטית ומשרתת את הציבור
רפי לאופרט
טבע האדם הוא שכאשר עליו לשקול נושא ערכי, מבלי שעומדת לנגד עיניו שאלה קונקרטית, שבה הוא עשוי להדרש לויתור על מה שנראה כהישג בסבירות גבוהה, הוא יתקשה להתנתק מהמקרה הפרטי ולדון דיון חסר פניות במקרה הכללי. הציבור נקרא לקבל החלטות מוסריות לנוכח הפיתוי שהחלטות אלה תעלנה לו במחיר פוליטי בבחירות הקרובות
אבנר אביב
מערכת החיים הציבורית, החברתית והתא המשפחתי, מורכבים מחוק ומשפט, מוסר, ערכים, נורמות ונכסי צאן    יסודות עליהם גדלו והתחנכו דורות רבים בארץ, מאז הכרזת עצמאותה של מדינת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il