X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כסף, כסף, כסף. כל הבעיות שלנו ושל העולם המתירני – זה כסף. אז בלי להכות על חטא (מי שרוצה שיכה) לחינוך מידרדר שהביא אותנו מחלוציות לקפיטליזם בוילות ומכוניות פאר – בואו נמשיך וננסה לחיות (בינתיים) עם מה שיש
▪  ▪  ▪
רק ממשלה רעה מסוגלת לזרוע חול בעיניהם של אזרחי המדינה [צילום: פלאש 90]

מתגברת תעמולת הבחירות בעיקר ברשת, ועדיין לא התחלנו להקיא את התשדירים הצפויים בטלוויזיה.
כדאי לנער את המוץ המתעופף מול עינינו, ובלי הרבה בלבולי מח – נוציא את הגרעינים היפים. במקום לטחון אינסוף נושאים (חשובים ככל שיהיו) בואו נצא לדרך קצרה, עם נושא... ארוך... משנת 1967.
השטחים הכבושים. הנה לכם מקור ובסיס ההתנגחות ימין/שמאל. זה אומר: "חלוצים אנחנו וממשיכי דורות אלפיים", וזה אומר: "במקום המיותר הזה מתבזבז מירב הכסף החסר לנו לחינוך, בריאות ורווחה".
נעזוב לרגע את הויכוח האידיאולוגי (המת...) של א"י השלמה אל מול המקל התקוע בגלגלי האופציה לשלום עם הפלשתינים. בינינו, הפלשתינים לא יסתפקו בשום הסדר, עד... שיבוא גם המשיח שלהם.
לחיות עם מה שיש
כסף, כסף, כסף. כל הבעיות שלנו ושל העולם המתירני – זה כסף. אז בלי להכות על חטא (מי שרוצה שיכה) לחינוך מידרדר שהביא אותנו מחלוציות לקפיטליזם בוילות ומכוניות פאר – בואו נמשיך וננסה לחיות (בינתיים) עם מה שיש.
כדי לעבור משוכה זו של: "האם באמת הכסף החסר בתוך ישראל נמצא מעבר לקווי 67?", כדאי לנסות ולהבין שזה ממש לא כך – עם הסבר פשוט במצלמה נסתרת אצלכם בתוך הבית.
תמונה א': שני בני זוג עובדים. משכורת משותפת (תקציב) בין 15,000 ל-20,000 ש"ח בחודש. הוצאות... 25,000 שקלים.
תמונה ב': שני בני זוג עובדים ו/או רק אחד. תקציב משפחתי 10,000 שלים. הוצאות 7,500 שקלים.
כמובן שהנתונים יכולים להיות מוצלבים (המרוויחים בגדול חוסכים יותר, ולהפך) אבל המסקנה היא אחת: ניהול משק הבית. עם ראש על הכתפיים או בלעדיו. עם אחריות או בלעדיה. עם תכנון וחלוקת הוצאות בהתאם לצרכים או לפי גחמות מהמותן...
בדיוק כך מתנהל תקציב מדינת ישראל. בלי הרבה בלבולי ביצים – התקציב הוא ענק ויכול לתת מענה לכל הצרכים החברתיים שבחיים לא חלמנו לקבל כתמורה לתשלומי מיסי העתק שגובים מאיתנו, למלא גם את התחייבויותינו כחובות מדינה לעולם הגדול, להשאר באיזון תקציבי, ועדיין להשאר בין הכלכלות העשירות והחזקות בעולם.
מי הורס את כל המציאות הבידיונית הזו? היא הממשלה. לא כל ממשלה. רק ממשלה רעה מסוגלת לזרוע חול בעיניהם של אזרחי המדינה, לספר סיפורי פוגי, ואפילו לצאת עם המסר השרלטני הזה לבחירות... ועם העם מספיק טיפש... אפילו לנצח ולחזור לאותו שלטון מושחת ורשלני.
הבטחתי הסבר קצר וקליל?... אז המשיכו כל אחד בדרכו וכישוריו להבין שבבחירות הקרובות חייבים למצוא גוף פוליטי אחד (לפחות) שידבר בעברית, בגובה העיניים, בלי להכניס לתמונה את... אירן. קיבינימאט – מה זה קשור?!

תאריך:  22/10/2012   |   עודכן:  22/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלישיב רייכנר
מכתב לכבוד הנציג הדתי ברשימה העתידית של יאיר לפיד
רפי לאופרט
בניגוד לדימוי העצמי שלהם, שמאלנים אינם שונים ממאמינים אחרים    אלה גם אלה מכורים ושרופים לחזון התורן המנחה את דעותיהם ומעשיהם    אלה ואלה קיצוניים בקנאותם לראות מציאות חד-ממדית וחד-כיוונית דרך משקפי אמונתם הזמנית, ולשפוט כל מי שאינו שותף להם בכך ככופר בעיקר
משה שפריר
מדוע רחל היא האהובה ביותר במסורת היהודית? התשובה לכך אינה ברורה די-צורכה וחד-משמעית    נראה שהרומנטיקה ביחד עם הסימפטיה והחמלה כלפיה - עשו אותה לחביבת-העם והמסורת
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - טינופת, קלון, מורה נבוכים, רצון האמריקנים? לא טוב, רגע של עברית וחודש ללא חגים
אריה אבנרי
ח"כים של מפלגת קדימה פנו לשר המשפטים בבקשה שימנע מפרקליט המדינה להמשיך לטפל בנושא הזיכוי המפוקפק של ראש הממשלה לשעבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il