X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
משה כחלון היה ונותר אותו פוליטיקאי, שגם אם לפעמים עושה פעולות בכיוון הנכון, את המנהיגות הסמכותית, את שרביט ההובלה, את העוצמה הפנימית לדהור על כנפי הרעם - אין לו!
▪  ▪  ▪
כחלון. אין בידו לאחוז בשרביט המנהיגות [צילום: פלאש 90]

לא הוצאתי הגה מאז החלו הספקולציות שבישרו על הקמתה של מפלגה חברתית חדשה בראשות משה כחלון. כן הבעתי דעתי הסקפטית בעת ששר התקשורת הוריד את מחירי חבילות השיחות בסלולאר. עד היום לא ברור מי בדיוק הרוויח ומי הפסיד... אבל דווקא בציון המטרה החשובה יותר של הוזלת שוד הכבלים והלוויין – נדם השר.
מכאן נשאו את כחלון על כפיים, ובן-לילה הפך למנהיג הכי חברתי שישראל חוותה מאז מנחם בגין. לא התנגדתי למצב החדש שנטע תקווה אצל רבים. גם אם לא בדיוק הבנתי מי נגד מי, בירכתי על המוגמר – ואיחלתי לבלגן החדש להצליח – ולו רק כדי לרענן מעט את מפת המפלגות הגוססת מול עינינו.
כחלון היווה תקווה דווקא כי יצא מתוך המערכת הכל כך מושמצת בפי כל. האיש התחיל להאמין שאינו דומה לחבריו חסרי המעש והמעוף בזירה הפוליטית... אבל מהר מאוד הבין שהוא לא. כחלון פשוט אינו מנהיג שיכול להמשיך את דרכו שלו עצמו. כחלון היה ונשאר אותו פוליטיקאי, שגם אם לפעמים עושה פעולות בכיוון הנכון, את המנהיגות הסמכותית, את שרביט ההובלה, את העוצמה הפנימית לדהור על כנפי הרעם... אין לו. עם עובדות וחיים אמיתיים לא מתווכחים – ולכן כחלון החליט שנוחיות המשך הדרך הקלה במסגרת הפוליטיקה הישנה – כולל צ'ופר של לימודים בחו"ל... ממש עדיפה לו.
הנה לנו עוד הוכחה שמנהיג אמיתי אינו דווקא זה שמנסה לקבל כבוד והדר על-פי סקרים מזדמנים ומוזמנים לאותו רגע של תהילה ו/או מצוקה עממית מלאת ערגה לשינוי. עם העוצמה המנהיגותית נולדים. מנהיגים אינם סלבס. מנהיגים אינם מוכתרים על-ידי עיתונאים אינטרסנטים. מנהיגים אינם אלה שמנצלים רגעי תהילה טלוויזיונית מזויפת, ואחר-כך אינם יודעים מה לעשות איתה. המנהיג הלוחם האמיתי יודע לקחת את העניינים לידיים כי זה בנימי נפשו, ולא עושה חשבון של רווח והפסד אישי. המנהיג האמיתי רואה את התמונה הרחבה והציבורית מול עיניו ומעייניו. המנהיג שעם ישראל מחכה לו, נמצא אי שם... אולי באחת הביציות שעברו הלילה באהבה כזו או אחרת...

תאריך:  04/11/2012   |   עודכן:  04/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כחלון הבלון פרח מהחלון
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
עובדה
יואל ק   |  4/11/12 18:33
2
?
ניר כ  |  4/11/12 22:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סיני גז
מבט על העיתונות בימים אלו מגלה מצב מביך בו היא מתהדרת כ"כלב השמירה של הדמוקרטיה" אך בפועל היא זו שכובלת את הדמוקרטיה בקשרי שלטון, הון ואינטרסים כאלו ואחרים
תום ניסני
לפי הכתוב באתר, המסקנות שהובאו כתוצאה מסקר זה מוטות, הושמטו ממנו פרטים, ודעות הנסקרים בו עוותו, וכי הסיקור המובא בכתבה זו של גדעון לוי אינו אובייקטיבי וגדוש בסילופי מידע מכוונים מראש
צבי גיל
שדה התעופה של העיר המטרופוליטנית, תל אביב, ידוע בשם שדה דב    תוארו יפה לו גם אחרי החלטת הממשלה השבוע להעבירו    עד שההחלטה, בס"ד, תתבצע - הוא "שדה תעופה" זמני עלוב מזה יובל ולא מתקרב לשרות תעופה סביר של עיר "ללא הפסקה"
אליקים העצני
איך מסתדרים הדברים האלה עם מילותיו של נתניהו בבר-אילן: "שתי מדינות לשני עמים?" ואיך אפשר ליישב את פסיקת הוועדה "לאור זאת, ועל-פי המשפט הבינלאומי, עומדת לישראלים זכות שבדין להתיישב ביהודה ושומרון" עם הקפאת ההתיישבות הזאת ל-10 חודשים והבטחת נתניהו בכנסת להמשיך ולהקפיא, אם רק יואיל האויב לשבת למשא-ומתן?
מאיר אינדור
הפוליטיקה החדשה מתנערת מח"כים ש"יסדרו לנו" ורצה אל "מנהיגים" במקום אל משרתי ציבור, שמוכנים לשמש בקודש ולעשות את העבודה השחורה והשוחקת    כתב הגנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il