X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כשאני שומע וקורא כיום את דבריהם של אנשי ציבור, המצהירים כי רבין ז"ל תמך בהקמת מדינה פלשתינית אני יודע שאלה הם דברי הבל חסרי שחר של אנשים חסרי בושה שבהבל פה ובעזות מצח מנסים לשכתב את ההיסטוריה
▪  ▪  ▪
יצחק רבין. משכתבים את ההיסטוריה [צילום: פלאש 90]

בימים הקשים והסהרוריים של הסכמי אוסלו, בין "הסכם העקרונות" שנחתם ב-13.09.93 על מדשאות הבית הלבן לבין הסכם הביניים ("אוסלו ב") שנחתם ב-28.09.95 שלחתי מכתב לראש-הממשלה מר יצחק רבין ז"ל ובו השאלה הפשוטה - האם מטרת הדיונים וההסכמים היא להקים מדינה פלשתינית.
ראוי לציין בהקשר לכך כי היו ימים בישראל שמכתב פניה לשר או אפילו לראש-ממשלה לא נעצר ולא נחסם ב"לשכה לפניות הציבור" והכותב לא נענה בתשובה הלאקונית: "תוכן מכתבך הועבר אל ראש-הממשלה".
עד מהרה קבלתי (ב-25.12.94) מכתב תשובה ממר איתן הבר, יועץ ראש-הממשלה ומנהל לשכתו של רבין. וזו היא התשובה הברורה והחד-משמעית שהתקבלה: "למכתבך אל ראש הממשלה בעניין מדינה פלשתינית אשיב: ראש הממשלה סבור שאין מקום למדינה פלשתינית".
שאלה דומה הפניתי לשרים אחרים, וב-18.12.94 קבלתי את תשובתו של מר אורי סביר, המנהל הכללי של משרד החוץ. גם כאן התשובה היא ברורה וחדה: "במענה למכתבך מיום 24/11 שהופנה לשר החוץ אך עסק בהתבטאות שיוחסה לי, ברצוני לציין כי עמדת ממשלת ישראל הנוכחית, כפי שהיא מופיעה בקווי היסוד שלה, שוללת הקמת מדינה פלשתינית". (שוללת !)
חשוב לציין כי תשובות אלה ניתנו לאחר למעלה משנה של מגעים ושיחות עם הפלשתינים. כלומר, הייתה זו עמדה ברורה ומוצקה שנותרה שרירה וקיימת ולא התכופפה גם לאחר שיחות רבות עם הפלשתינים.
גם שנה לאחר מכן, ב-05.10.95, בנאומו בכנסת בדיון המכריע והטראומטי על הסכם הביניים, קבע מר רבין באופן חד-משמעי: "אנו רוצים שתהא זו ישות שהיא פחות ממדינה והיא תנהל באופן עצמאי את חיי הפלשתינים הנתונים למרותה". כלומר, מר רבין נשאר כל העת תקיף ונאמן בהתנגדותו למדינה פלשתינית!.
גם שנה לאחר מכן, ב-05.10.95, בנאומו בכנסת בדיון המכריע והטראומטי על הסכם הביניים, קבע מר רבין באופן חד-משמעי: "אנו רוצים שתהא זו ישות שהיא פחות ממדינה והיא תנהל באופן עצמאי את חיי הפלשתינים הנתונים למרותה". כלומר, מר רבין נשאר כל העת תקיף ונאמן בהתנגדותו למדינה פלשתינית!.
כשאני שומע וקורא כיום את דבריהם של אנשי ציבור, המצהירים כי רבין ז"ל תמך בהקמת מדינה פלשתינית אני יודע שאלה הם דברי הבל חסרי שחר של אנשים חסרי בושה שבהבל פה ובעזות מצח מנסים לשכתב את ההיסטוריה ולהציג את יצחק רבין ז"ל בהתאם לתפיסתם הפוליטיות.

תאריך:  04/11/2012   |   עודכן:  05/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רבין ז"ל: "אין מקום למדינה פלשתינית"
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
רבין הבלופים והאמת
אפרים חיפה  |  4/11/12 11:56
 
- לאפרים מחיפה
שמואל פישר  |  5/11/12 03:33
 
- מצטער- לא הבנת
אפרים 2673  |  6/11/12 11:12
2
רבין:"מי שיעלה על הדעת לרדת מה
קורןנאוה טבריה  |  4/11/12 17:27
3
צודק הכותב!!
אורה הכפולה  |  5/11/12 13:09
4
מדינה פלשתינית?רבין:"מסופקני א
קורןנאוה טבריה  |  11/03/13 06:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלישע פורת
שני מכתבים בפרשת האזכרה לחגי אבריאל (1922 - 1972). חגי אבריאל מהמיישבים הגדולים של הנגב, היה אחיו הצעיר של אהוד אבריאל. ועוד על אבא קובנר - מכתבו של אהוד אבריאל אל טובה אבריאל, בעניין אבא קובנר
נסים גבאי
משה כחלון היה ונותר אותו פוליטיקאי, שגם אם לפעמים עושה פעולות בכיוון הנכון, את המנהיגות הסמכותית, את שרביט ההובלה, את העוצמה הפנימית לדהור על כנפי הרעם - אין לו!
סיני גז
מבט על העיתונות בימים אלו מגלה מצב מביך בו היא מתהדרת כ"כלב השמירה של הדמוקרטיה" אך בפועל היא זו שכובלת את הדמוקרטיה בקשרי שלטון, הון ואינטרסים כאלו ואחרים
תום ניסני
לפי הכתוב באתר, המסקנות שהובאו כתוצאה מסקר זה מוטות, הושמטו ממנו פרטים, ודעות הנסקרים בו עוותו, וכי הסיקור המובא בכתבה זו של גדעון לוי אינו אובייקטיבי וגדוש בסילופי מידע מכוונים מראש
צבי גיל
שדה התעופה של העיר המטרופוליטנית, תל אביב, ידוע בשם שדה דב    תוארו יפה לו גם אחרי החלטת הממשלה השבוע להעבירו    עד שההחלטה, בס"ד, תתבצע - הוא "שדה תעופה" זמני עלוב מזה יובל ולא מתקרב לשרות תעופה סביר של עיר "ללא הפסקה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il